Print

"ΝΑ' ΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ";ΤΗΣ ΜΑΡΕΝΑΣ ΚΑΔΙΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

Written by OnlyTheater. Category: ΚΡΙΤΙΚΗ ONLYTHEATER

"Να' ρθω μαζί σου;" στο 104

 

Το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου: αυτή την παράσταση στο “104” ήθελα να τη δω, γιατί μου αρέσει να παρακολουθώ δουλειές νέων και όχι αναγνωρίσιμων ηθοποιών. Νιώθω πως κάτι περισσότερο έχουν να μου πουν. Έτσι λοιπόν, βρέθηκα βράδυ Κυριακής στο Γκάζι, παρέα με μια καλή μου φίλη, νεαρή ηθοποιό.


Στην αίθουσα μου έφτιαξε τη διάθεση το σκηνικό (Ηλένιας Δουλαδίρη), καθώς παρέπεμπε σ' ένα μεγάλο μπαλκόνι πολυκατοικίας στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί, συναντάμε ένα αριστοκρατικό ζευγάρι, τη Βερίνα (Σύνθια Μπατσή) και τον Γιώργο (Κωνσταντίνο Καϊκή), να πλήττουν αφόρητα από τη σχέση τους και προκειμένου να τονώσουν τη χαμένη έλξη τους -που όπως θα αποδειχθεί στη συνέχεια δεν την είχαν ποτέ- προσκαλούν μέσω facebook ένα άλλο ζευγάρι, την Αλίνα (Ζωή Καραβασίλη) και τον Θεμιστοκλή (Λάζαρος Βαρτάνης), κάπως λαϊκό και έτοιμο να θυσιάσει τα πάντα, προκειμένου να έχει τα δικά του 15 λεπτά της διασημότητας, καθώς γοητεύεται από τις illustration σελίδες των περιοδικών, για swinging! Εισβάλλουν λοιπόν στη ζωή τους, με αφορμή το σεξ, μοιράζονται αλήθειες που ποτέ δεν είχε πει ο ένας στον άλλο και μάλιστα μια βραδιά, που, όπως όλα δείχνουν, ίσως είναι και η τελευταία, καθώς συμβαίνουν άγρια γεγονότα στο κέντρο της πόλης.


Η συγγραφέας, Αλεξάνδρα Κ*, καταπιάνεται κυρίως στο πρώτο μέρος, έξυπνα και με χιούμορ, με τις διαπροσωπικές σχέσεις και με το γεγονός πως πολλές φορές μένουμε, συμβιώνουμε, “ανεχόμαστε” έναν άνθρωπο, ο οποίος παρόλο που δεν μας ταιριάζει, εμείς επειδή υπερισχύει μέσα μας η αγάπη, το παραβλέπουμε και βρίσκουμε τρόπους να είμαστε μαζί του. Ως εδώ καλά. Ήταν ένα κείμενο προζαριστό, με κάποια interactive στοιχεία, που ο σκηνοθέτης, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, τα χρησιμοποίησε αρκετά καλά. Η διαφωνία μου έγκειται περισσότερο στην αδύναμη αλληλουχία του πρώτου με το δεύτερο μέρος, καθώς το κείμενο στο δεύτερο μέρος πήρε πολιτική χροιά, χωρίς να μπορεί να το στηρίξει. Μου έμεινε η εντύπωση ότι το κλείσιμο του έργου είχε μια μορφή βίαιου κλεισίματος.
Στα επί σκηνής δρώμενα τώρα, ξεχώρισα τον Κωνσταντίνο Καϊκή, άμεσος στις ατάκες του, ανεπιτήδευτος στην ερμηνεία του, και τους Λάζαρο Βαρτάνη και Ζωή Καραβασίλη για την πειστικότητα στην απόδοση των χαρακτήρων τους. Η Σύνθια Μπατσή δεν με έπεισε κατά τη διάρκεια της 80λεπτης παράστασης και θα αρκεστώ μόνο στο “καλή προσπάθεια”.
Πάντως, αν με ρωτούσε κάποιος για να πάει να δει την παράσταση, θα του έλεγα “ναι”, καθώς το θέμα του είναι σύγχρονο, με αρκετά κωμικά στοιχεία και οι τρεις ηθοποιοί που ξεχώρισαν, είναι η απόδειξη πως μπορούμε να βρούμε καλές ερμηνείες και σε νεότερους ηθοποιούς.


Κωμωδία της Αλεξάνδρας Κ*
Σκηνοθεσία: Κ. Ασπιώτης
Ερμηνεύουν: Λ. Βαρτάνης, Κ. Καϊκής, Ζ. Καραβασίλη, Σ. Μπατσή. Σκην.-κοστ.: Ηλ. Δουλαδίρη. Μουσ.: Θ. Καραμουρατίδης.