Η παράσταση της Μπάρμπαρα Βέμπερ απέδειξε για άλλη μια φορά πως οι πλείστοι σύγχρονοι θεατρικοί
ΤΟ ΧΕΡΙ
Το σώμα ως έκθεμα έχει απασχολήσει τις εικαστικές αναζητήσεις με τον πιο ανορθόδοξο ή αν θέλετε νοσηρό τρόπο τις τελευταίες δεκαετίες.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ
«Το Μεγάλο μας τσίρκο» παρουσιάζεται το 1973 σε μία εποχή που έχει ήδη βιώσει και βιώνει ακόμα το καλοκαίρι εκείνο, τα δεινά της δικτατορίας, με κύριο χαρακτηριστικό τη λογοκρισία και όσα αυτή συνεπάγεται.
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ WILSON:ΚΟΜΨΟΤΕΧΝΗΜΑ
Η «Οδύσσεια» του Robert Wilson στο Εθνικό είναι δικαίως το απόλυτο must της φετινής σεζόν.
ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ
Εχει περάσει περίπου μισός αιώνας από τότε που ο νεαρός Πίτερ Χολ, μόλις 24 ετών, είπε στους ηθοποιούς του κατά τη διάρκεια των δοκιμών για την πρώτη παρουσίαση του «Περιμένοντας τον Γκοντό» στην αγγλική σκηνή:
ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΙ-ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ
Η Λένα Κιτσοπούλου έγινε αίφνης γνωστή στο μεγάλο κοινό όταν μιαμεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα αποφάσισε ν’ ασχοληθεί μαζί της ενάμιση μήνα μετά (!) το γεγονός που προκάλεσε το οργισμένο πρωτοσέλιδό της, την παράστασή της Αθανάσιος Διάκος - Η επιστροφή.