ντηλινγκ
σκηνική σύνθεση με αφορμή το έργο του B. M. Koltes ''Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι''.
(Το εμπόριο ως σύνολο διαδικασιών επ΄ ωφελεία οικονομικού κέρδους που μεσολαβεί μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης συμβάλλει αποτελεσματικά στην κυκλοφορία των λεγομένων οικονομικών αγαθών. Η μεσολαβητική αυτή ενέργεια εκδηλώνεται κατά διάφορους τρόπους, όπως μεταφορά, ασφάλιση, παροχή πίστης, παραγγελία ή μεσητεία. Το επιδιωκόμενο κέρδος δεν είναι απόλυτα βέβαιο στο εμπόριο αφού εξαρτάται από πλήθος αστάθμητων παραγόντων που καθιστούν την εμπορική ενέργεια αρκετά επικίνδυνη. Η αβεβαιότητα αυτή και ο κίνδυνος ζημίας στην επιδίωξη του κέρδους κατά τη διακίνηση αγαθών αποτελούν και τα κύρια γνωρίσματα των εμπορικών πράξεων. Ένα ντηλ είναι μια εμπορική συναλλαγή που έχει να κάνει με αξίες απαγορευμένες, και που συνάπτεται, σε μη προβλεπόμενους γι' αυτή τη χρήση χώρους, με σιωπηλή συνεννόηση ή διφορούμενη συνομιλία – με το σκοπό να παρακαμφθούν οι κίνδυνοι προδοσίας και αισχροκέρδειας – σ' οποιαδήποτε ώρα της μέρας και της νύχτας)
Ένας Ντήλερ κι ένας Πελάτης συναντιούνται σε έναν απροδιόριστο χώρο για να διαπραγματευτούν τη δυνατότητα πώλησης και αγοράς ενός Αγαθού που δεν κατονομάζεται. Με μοναδικό όπλο τον Λόγο τους – που δεν είναι πιο αδύναμος από ένα μαχαίρι ή από ένα περίστροφο – σχεδιάζουν και εκτελούν μια ιδιότυπη και απρόβλεπτη μονομαχία. Οι όροι της είναι μάλλον θολοί και αμφίσημοι. Οι ρόλοι του νικητή και του ηττημένου εναλλάσσονται διαρκώς κάτω από το πρίσμα του φόβου και της αβεβαιότητας που δεν επιτρέπουν την οριστική ρήξη ή την οριστική συμφιλίωση. Κι όταν τελικά υποχρεώνονται να αποφασίσουν και να επιλέξουν τη λήξη της μονομαχίας, αδυνατούν να θυμηθούν την αιτία που την προκάλεσε.
Δανειζόμενοι τα πρόσωπα από το έργο του Bernard Marie Koltes και την έννοια του Εμπορίου στη δυτική κοινωνία, ως φορείς και αρχέτυπα, στήνουμε έναν οριακά ''πλατωνικό'' διάλογο, διαπραγματευόμενοι κάποια κομβικά δίπολα που καθορίζουν την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Η σκηνή μετατρέπεται σε ένα δημόσιο εξομολογητήριο. Όσο αμφίβολη είναι η αμαρτία, άλλο τόσο αμφίβολη είναι και η άφεση...
ΙΔΕΑ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ, ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ: Μιχάλης Πανάδης
ΣΚΗΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ – ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Μαργαρίτα Πέτροβα
ΜΑΣΚΕΣ: Ιωάννης Κοττίδης
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Ρού Ζάννου
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: Νατάσα Παπανδρέου
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Blonde Productions
ΠΑΙΖΟΥΝ: Γιάννης Παπαϊωάννου, Δανάη Παπουτσή
Ημέρες παραστάσεων
από 12 Μαρτίου κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.30 για περιορσιμένο αριθμό παραστάσεων
Τιμή εισιτηρίου
Κρατήσεις και αγορά εισιτηρίων
Βυρσοδεψείο Ορφέως 174, τηλέφωνα: 2103453203