Επτά και μία μέρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα της 23ης Οκτωβρίου στο Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης για την σπουδαία παραγωγή “Alexander the Great. Rock opera” και το κοινό ήδη την έχει αγκαλιάσει, καθώς οι 4 μέρες (23-26 Οκτωβρίου) είναι ήδη sold out!
Συνεχίζοντας τη θερμή ανταπόκρισή του στις παραγωγές του ΚΘΒΕ, ο κόσμος της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας αγκαλιάζει μαζί και το εγχείρημα του Κρατικού Θεάτρου να ταξιδέψει μια παράστασή του για πρώτη φορά προς το διεθνές κοινό και την ομογένεια ανά τον κόσμο.
Μετά τις τέσσερις παραστάσεις θα δοθούν άλλες δύο για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ (29 & 30/10), ενώ ήδη προγραμματίστηκαν παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για τις 27, 28/2/2015 και 1/3/2015.
Το έργο παρουσιάζεται στην αγγλική γλώσσα με υπέρτιτλους. Έχει διάρκεια περίπου δύο ώρες και δεκαπέντε λεπτά και συμμετέχουν δεκαμελής ορχήστρα και μία ομάδα τριάντα ηθοποιών, χορευτών και τραγουδιστών.
Η ιστορία, έτσι όπως παρουσιάζεται στη δίωρη μουσικοθεατρική παράσταση, αρχίζει στη Σαμοθράκη, ένα χρόνο πριν τη γέννηση του Αλέξανδρου, όπου κατά τη διάρκεια των βακχικών Μυστηρίων συναντήθηκαν για πρώτη φορά η μητέρα του Ολυμπιάς και ο βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος και ολοκληρώνεται με το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα, 33 χρόνια αργότερα. Ποιος, όμως, ήταν πραγματικά ο άνθρωπος που άλλαξε την ιστορία και επηρέασε τον πολιτισμό εκατομμυρίων ανθρώπων; Πόσα πραγματικά γνωρίζουμε για τη ζωή του;
Η όπερα στοχεύει, με σύγχρονο ήχο και μουσική, να μας φέρει κοντά στον δυναμισμό, στο όνειρο και στην ανθρώπινη φύση του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
«Ευχαριστούμε το κοινό της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας για τη μεγάλη ανταπόκριση και σε αυτό το εγχείρημα του ΚΘΒΕ. Η διεθνής περιοδεία Alexander the Great είναι το όνειρο μιας συμμαχίας δημιουργικών δυνάμεων να δείξει ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να υπηρετήσει καλλιτεχνικά έναν πραγματικό κοσμοπολιτισμό, χαμένο στο ημίφως του παρελθόντος. Ότι η κρίση που ταλανίζει τη χώρα και την κοινωνία μπορεί πράγματι να γεννήσει σπουδαία πράγματα. Είναι η φωνή μιας Ελλάδας που καθημερινά αγωνιά, πασχίζει, ονειρεύεται, δημιουργεί. Πιστεύω ότι και οι Έλληνες της Ομογένειας αλλά και το διεθνές κοινό θα αγκαλιάσουν την παράσταση Alexander the Great και την προσπάθεια του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος», δήλωσε η Πρόεδρος του ΚΘΒΕ Μένη Λυσαρίδου.
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Ιούλιος 356 π. Χ., Πέλλα. O Αλέξανδρος γεννιέται και ένας υπέρτατος μύθος λαμβάνει σάρκα και οστά. Μια από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες της παγκόσμιας ιστορίας ζωντανεύει. Στη ροκ όπερα Alexander the Great στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε την ανθρώπινη φύση που γέννησε και υπηρέτησε το μεγάλο όραμα.
Πώς να σταθεί όμως κανείς απέναντι στους μύθους;
Τους μύθους τους αγγίζεις, τους προσεγγίζεις, τους… κατεβάζεις από το κάδρο, για να γίνεις μαζί τους ένα. Αξίες αδιαπραγμάτευτες, που μοιάζουν να ξεπηδούν περίτρανα μέσα από την πολυδιάστατη ψυχοσύνθεση του ήρωα Αλέξανδρου, όπως η δύναμη, η βαθιά πίστη, η ικανότητα, ο θαρραλέος αγώνας, το ανοιχτό πνεύμα, η ανάγκη για ενότητα. Όλες αναδιπλώνονται σιγά σιγά για να εμποτιστούν με τη σειρά τους σε κάθε σπιθαμή του εαυτού.
Κορυφαία όλων, η γενναιότητα. Μια γενναιότητα που απαιτεί μια εξίσου καλλιτεχνική γενναιότητα. Μεταφρασμένη με τον καλύτερο τρόπο στην σύγχρονη δραματουργική προσέγγιση του ιερού τοπίου του μουσικού θεάτρου. Η μουσική και η κίνηση έχουν αμφότερες τη δύναμη να εγείρουν και τα πιο κρυμμένα συναισθήματα του θεατή, όπου, σε συνδυασμό με τις σαφείς αισθητικές επιρροές, φωτίζουν την εικονοποίηση του μύθου χωρίς καθόλου να παραμελούν την ψυχολογική εμβάθυνση στις ανθρώπινες πτυχές των χαρακτήρων. Πώς θα μπορούσαν άλλωστε;
Οι προθέσεις της σκηνοθετικής μας οπτικής κρύβουν καλά μέσα τους τη μαγεία της πρόκλησης, η οποία δεν μπορεί παρά να εμπεριέχεται στα καλλιτεχνικά πονήματα τέτοιου μεγέθους. Χρωματίζει τη διεργασία της σκέψης και κινητοποιεί την έμπνευσή μας, για να συνθέσει τελικά μια αριστοτεχνική εξιστόρηση. Για να υπηρετήσουμε, να συν-προβάλουμε, να συν-μεταφέρουμε τη μεγαλειώδη πορεία του θρυλικού Αλέξανδρου.
Ο Αλέξανδρος διάβηκε τα στενά όρια της φήμης και, απολύτως άξια, κατέκτησε τη μεγάλη αθανασία διαμορφώνοντας αδιαμφισβήτητα ένα σύμβολο πολιτισμού και, χτίζοντας έναν καθ’ όλα πρωτοπόρο οικουμενικό χαρακτήρα. Αυτός ο χαρακτήρας αποτελεί πάντα και παντού τον στόχο του δικού μας θεατρικού ταξιδιού.
23 Οκτωβρίου 2014, Θεσσαλονίκη.
Βασιλικό Θέατρο.
Η αυλαία ανοίγει…
Ο Βασιλιάς Αλέξανδρος ζωντανεύει!
Γιάννης Βούρος
Σκηνοθέτης- Καλλιτεχνικός Διευθυντής ΚΘΒΕ
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΘΕΤΗ
Ο Μέγας Αλέξανδρος, μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της παγκόσμιας ιστορίας, έχει εμπνεύσει, κατά καιρούς, στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, μουσικά έργα, θεατρικά παραμύθια, μυθιστορήματα, ποιήματα και κινηματογραφικές ταινίες. Παρόλα αυτά, μέχρι πρόσφατα, απουσίαζε από το χώρο του μουσικού θεάτρου, το οποίο, αν και στη χώρα μας μόλις τα τελευταία χρόνια αρχίζει να γίνεται σταδιακά δημοφιλές, παραμένει, ωστόσο, εδώ και δεκαετίες κορυφαίο στη παγκόσμια βιομηχανία της ψυχαγωγίας. Με την εμπειρία δεκαπέντε ετών της ενασχόλησής μου με τα musicals και τις ροκ όπερες -ως ηθοποιός, μουσικός και σκηνοθέτης- αλλά και τη δισκογραφία ως συνθέτης, συνεργάστηκα με μία αξιόλογη ομάδα Ελλήνων και ξένων ιστορικών, φιλολόγων και συγγραφέων έτσι ώστε η ροκ όπερα “Alexander the Great” να πάρει σάρκα και οστά.
Οι περισσότεροι γνωρίζουν τον Αλέξανδρο μέσα από τις ιστορικές καταγραφές σχετικά με τις εκστρατείες και τις κατακτήσεις του. Οι πληροφορίες, όμως, για την προσωπικότητά του είναι αμφίσημες και συχνά αντιφατικές. Στην Rock Opera “Alexander the Great” εστιάζουμε στην ανθρώπινη πλευρά του μεγάλου ήρωα. Παρόλα αυτά αφενός ο σεβασμός στα τεκμηριωμένα ιστορικά δεδομένα και αφετέρου η διαχρονική αξιολόγηση του έργου του Αλέξανδρου και της επίδρασης του στην ιστορία της ανθρωπότητας, αποτέλεσαν για μένα μια αδιαπραγμάτευτη συνθήκη. Αυτό ήταν βέβαια και το ζητούμενο από τη στιγμή που πρόκειται για ένα έργο γραμμένο στην αγγλική γλώσσα, που φιλοδοξεί να ακουστεί και εκτός Ελλάδος.
Η μουσική της όπερας, ενώ ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τις απαιτήσεις της σύγχρονης προσέγγισης στο συγκεκριμένος είδος, όπως το διαμόρφωσαν οι πρωτοπόροι του είδους (Αγγλική και Αμερικανική σχολή), έχει και σημαντικές διαφοροποιήσεις. Το έργο δεν είναι μιούζικαλ, δηλαδή, δεν υπάρχουν σημεία πρόζας τα οποία να εναλλάσσονται με τα τραγούδια. Τούτο το φέρνει πιο κοντά στη δομή της κλασικής όπερας. Από τη άλλη, το άκουσμα δεν «ανήκει» μόνο σε κάποιο συγκεκριμένο είδος. Όντας θιασώτης της άποψης ότι «η μουσική είναι μία», θέλησα η μουσική του “Alexander the Great” να έχει το στοιχείο του crossover, όπου εντελώς διαφορετικά είδη εναλλάσσονται ή συνομιλούν, ζωντανεύοντας τη θεατρική δράση. Έτσι, τα ηχοχρώματα, οι ενορχηστρώσεις και η χρήση των μουσικών οργάνων βρίσκουν τις αναφορές τους άλλοτε στην κλασική μουσική, άλλοτε στις λαϊκές μπαλάντες, αλλά και στα είδη πέριξ του σύγχρονου ηλεκτρικού ήχου. Στη ροκ όπερα η μουσική πρέπει να υπηρετεί την «εικόνα». Η εικόνα της όπερας “Alexander the Great ” δεν θα μπορούσε παρά να είναι πολυδιάστατη, όταν αναλογιζόμαστε την ιστορική σημασία του θέματος, το γεωγραφικό εύρος της δράσης, την πολυπολιτισμικότητα, το πλήθος των συναισθημάτων που το έργο αγγίζει και πάνω απ’ όλα την πολυσύνθετη προσωπικότητα του πρωταγωνιστή του. Τέλος, δεν θα έπρεπε να λείπει και το δικό μας, ελληνικό στοιχείο. Οι ρυθμοί 6/8, 7/8 ή 9/8 (ζεϊμπέκικο), αλλά και η χρήση οργάνων, όπως το ούτι, το μπουζούκι και η κρητική λύρα, πέραν της ηχητικής ποικιλομορφίας που χαρίζουν, υπενθυμίζουν διακριτικά στον θεατή/ακροατή τον τόπο προέλευσης του έργου και του πρωταγωνιστή του.
Πάνω από 200 μουσικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί και συντελεστές έχουν καταθέσει τις γνώσεις και το ταλέντο τους συνεργαζόμενοι μαζί μου για την θεατρική και δισκογραφική ολοκλήρωση του έργου. Έτσι, σήμερα κάτω από την ομπρέλα του ΚΘΒΕ προτείνουμε μία σύγχρονη όπερα που μας δίνει τη βεβαιότητα της επιτυχίας της μεγάλης «εκστρατείας», που σύντομα αρχίζει. Ο στόχος μας είναι να έρθουμε, αφενός, κοντά στην ελληνική ομογένεια, αλλά και –γιατί όχι– να «κατακτήσουμε» το ευρύτερο κοινό του εξωτερικού, με ένα έργο και ένα θέμα ελληνικό, για ένα ήρωα δικό μας, θέτοντας τον πήχη ιδιαίτερα υψηλά, όσον αφορά το πολιτιστικό, καλλιτεχνικό, αλλά και ψυχαγωγικό αποτέλεσμα.
Κωνσταντίνος Αθυρίδης
Συνθέτης / Σκηνοθέτης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΥΡΙΔΗΣ
ΛΙΜΠΡΕΤΟ: ALEXANDRA CHARANIS
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΡΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΥΡΙΔΗΣ
ΣΚΗΝΙΚΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΤΖΙΚΩΦ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΙΩΑΝΝΑ ΤΙΜΟΘΕΑΔΟΥ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΕΣ: AΣΠΑ ΦΟΥΤΣΗ
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
VIDEO ART: ΣΤΑΘΗΣ ΜΗΤΣΙΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΝΗΣ
ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕΙΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΥΡΙΔΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΝΗΣ
ΒΟΗΘΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕTΩΝ: AΣΠΑ ΦΟΥΤΣΗ, ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΥ/ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΥ: ΗΡΙΣ ΤΣΑΓΚΑΛΙΔΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ : ΗΛΙΑΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΙΚΗ ΑΛΕΞΑΚΗ
STAGE MANAGER: ΒΙΚΗ ΑΛΕΞΑΚΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΧΟΥ: CUE PRODUCTIONS/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΥΡΙΔΗΣ, ALEXANDRA CHARANIS
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΑΔΑΜ ΒΕΛΕΝΗ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΑΖΕΤΗ, PHOEBE HOLLAND, ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΕΛΗΒΑΣΑΚΗ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΥΠΕΡΤΙΤΛΩΝ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΕΛΗΒΑΣΑΚΗ
ΔΙΑΝΟΜΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΙΚΤΟΠΟΥΛΟΣ – Αλέξανδρος
ΘΩΜΑΣ ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗΣ – Φίλιππος/ Στρατιώτης/ Χορός
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΟΥ – Ολυμπιάς
ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΕΛΗΒΑΣΑΚΗ – Αφηγήτρια Καβερί Καλλάσα
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΟΥΤΣΙΚΑΚΗΣ – Αριστοτέλης/Κοίνος
ΡΟΥΛΑ ΜΑΝΙΣΑΝΟΥ – Λανίκη/ Αιγύπτια Ιέρεια
ΝΙΚΙΑΣ ΦΟΝΤΑΡΑΣ – Ηφαιστίων/ Χορός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΛΙΝΙΚΟΣ – Κλείτος/ Χορός
ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΚΑΣ – Πτολεμαίος/ Χορός
ΝΤΙΝΟΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ – Φιλώτας /Χορός
ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΡΙΚΟΥΔΗΣ – Περδίκκας/ Χορός
ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΛΚΑΣ – Σέλευκος/ Χορός
ΒΑΝΕΣΣΑ ΦΩΤΑΚΙΔΟΥ – Ρωξάνη/ Θεραπαινίδα/ Χορός
ΑΣΤΕΡΗΣ ΠΕΛΤΕΚΗΣ – Αρίστανδρος/ Αρχιτέκτονας/ Χορός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΑΝΙΔΗΣ – Αγγελιοφόρος/ Κορίνθιος/ Ιερέας/ Χορός
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ – Αγγελιοφόρος/ Κορίνθιος/ Έμπορος/ Ιερέας/ Χορός
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ – Διογένης/ Έμπορος/ Ιερέας/ Χορός
ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ – Αγγελιοφόρος/ Κορίνθιος/ Ιερέας/ Χορός
ΝΙΚΟΣ ΚΑΠΕΛΙΟΣ – Μάντης/ Φύλακας/ Χορός
ΧΡΥΣΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ – Σύζυγος Δαρείου/Θεραπαινίδα/ Χορός
ΕΛΙΣΑΒΕΤ - ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΙΝΗ – Δρύπετις/Θεραπαινίδα/ Χορός
ΑΡΕΤΗ ΒΑΛΑΒΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – Στάτειρα/Θεραπαινίδα/ Χορός
ΝΟΝΙΚΑ ΜΑΛΚΟΥΤΖΗ – Έμπορος/Θεραπαινίδα/ Χορός
ΠΑΝΟΣ ΖΩΗΣ – Πράνιχος/ Αξιωματικός/ Χορός
ΡΙΑΝΝΟΝ ΜΟΡΓΚΑΝ – Βουκεφάλας/ Θεραπαινίδα/ Χορός
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ – Θαΐς/ Θεραπαινίδα/ Χορός
ΜΕΛΙΝΑ ΝΤΥΠΡΕ – Θεραπαινίδα/ Χορός
ΣΤΑΥΡΙΑΝΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ – Θαΐς/ Θεραπαινίδα/ Χορός
ΜΟΥΣΙΚΟΙ
ΒΑΦΕΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ: Τύμπανα
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ: Κιθάρες
ΓΕΡΕΜΤΖΕΣ ΙΑΣΩΝ: Κρουστά
ΖΙΑΚΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ: Κιθάρες
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ: Πλήκτρα
ΛΑΠΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Ηλεκτρική κιθάρα, ακουστική κιθάρα, ούτι, μπουζούκι
ΠΙΠΕΡΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ: Πνευστά
ΣΚΕΝΤΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ: Βιολί
ΤΖΟΥΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ: Μπάσο
ΦΙΛΚΑΣ ΦΟΙΒΟΣ: Πιάνο/συνθεσάιζερ
Η παράσταση «Alexander the Great» τελεί υπό την αιγίδα:
• Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
• Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης
• Helexpo-ΔΕΘ
• ΕΟΤ
• Hellenic-Australian Business Council
• Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO (και των Επιτροπών των χωρών όπου προγραμματίζονται παραστάσεις)
Με την ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Διεθνές Ίδρυμα Μεγάλου Αλεξάνδρου
Προπώληση εισιτηρίων
Ταμεία ΚΘΒΕ, 2315 200 200,
Καταστήματα Γερμανός, www.tickhethour.com, Tράπεζα Πειραιώς (από τα μηχανήματα APS)
Ώρες λειτουργίας ταμείων:
Βασιλικό Θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου): Τρίτη-Κυριακή: 9:30 - 21:30
Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 2): 17:30-21:30
Τιμές εισιτηρίων:
Διακεκριμένες θέσεις & Θεωρεία: 100 €
Πλατεία: 50 €
Πλατεία: 30€
Εξώστης: 20 €
Αγοράζοντας ένα εισιτήριο για την παράσταση «Alexander the Great. Rock opera”, δίνετε τη δυνατότητα σε κάποιον αδύναμο συμπολίτη μας να την παρακολουθήσει κι εκείνος ΔΩΡΕΑΝ, καθώς θα δοθούν δύο επιπλέον παραστάσεις ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ για ΑΜΕΑ και ανέργους στις 29 & 30 Οκτωβρίου 2014 (παραλαβή εισιτηρίων από τα Ταμεία του Βασιλικού Θεάτρου – θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)
Για τις δύο ΔΩΡΕΑΝ παραστάσεις που θα δοθούν τις ημερομηνίες 29/10/14 και 30/10/14 ισχύουν τα παρακάτω :
Δικαίωμα παρακολούθησης έχουν οι θεατές που ανήκουν στις κατηγορίες :
α) AMEA , β) ΑΝΕΡΓΟΙ γ) ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ.
Η εξασφάλιση θέσεων θα γίνεται με σειρά προτεραιότητας.
Δε θα πραγματοποιούνται κρατήσεις, παρά μόνο προαγορά από τα ταμεία του Βασιλικού Θεάτρου.
Κάθε κάρτα δικαιούται το μέγιστο 2 εισιτήρια.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ:
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ: Αποδεικτικό (ΠΑΣΟ) της ομοσπονδίας πολυτέκνων.
ΑΝΕΡΓΟΙ: Κάρτα ανεργίας (θεωρημένη) και ταυτότητα.
ΑΜΕΑ: Γνωστοποίηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ/ΚΕΠΑ ή ΠΑΣΟ αναπηρίας (όχι ΠΑΣΟ ΟΑΣΘ)