Κρατούσα ένα κίτρινο μαρκαδοράκι και κύκλωνα, κύκλωνα. Ξεχώρισα 6 θεατρικές παραστάσεις και 1 παράσταση χορού.
Επτά (και όχι 10) γιατί είναι «ιερός αριθμός». (υποσημείωση).
1) Στις Γιορτές Ανοιχτού Θεάτρου στη Θεσσαλονίκη, φουλ καλοκαίρι (20 και 21 Ιουλίου) όσοι δεν πρόλαβαν να δουν τον "Ανθρωπο ανεμιστήρα" και λυπήθηκαν πολύ, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την παράσταση με τον "μεγάλο τίτλο". Μια πρωτότυπη σύνοψη της πραγματικότητας χωρίς τις μελό τάσεις του απελπισμένου παρατηρητή. Προσυπογράφω.
2) Στο φετινό Φεστιβάλ Φιλίππων το μάτι μου μεταξύ άλλων έπεσε στη θεατρική παράσταση που ετοιμάζουν οι μαθητές του 1ου Δημοτικού σχολείου Καβάλας πάνω σε κείμενα των Δημητριάδη και Αλισάνογλου. Να βάλω κάτω τις ημερομηνίες μπας και με πάει ο δρόμος. Και για την Καβάλα. Που δεν έχω πάει ποτέ.
3) Δεκαπενταύγουστος στην Επίδαυρο. Ωραία θεματική πρόταση για να ξεκινήσει ένα κείμενο. Η τελευταία παράγραφος θα περιλαμβάνει (σίγουρα) τους "Πέρσες" της Νικαίτης Κοντούρη που το βράδυ αυτής της μέρας θα είναι στο μεγάλο θέατρο.
4) Το μιούζικαλ Godspell είναι διασκευασμένο και τοποθετημένο στην σημερινή Ελλάδα της κρίσης. Όχι ένας ακόμη γρήγορος και πρόχειρος συσχετισμός. Ούτε "γραφικά γαμώτο". Το ξέρω από πρώτο χέρι. Τραστ μι.
5) Ο Γιάννης Μπέζος μεταφράζει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί. Ο Γκόγκολ στα "Παντρολογήματα" βγάζει στη φόρα ένα σωρό δυσλειτουργίες που δεν εξασθένισαν τελικά ούτε στην εποχή της πνευματικής εξάπλωσης. Στο Ηρώδειο στις 27 και 28 Ιουνίου. Θα ' χει καλό καιρό φαντάζομαι.
6) Οι "Πλάνητες" της Πατρίσιας Απέργη στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Όπως όλες τις οι χορογραφίες έτσι και αυτή έχει να κάνει με το στήσιμο ενός κόσμου που δεν έχει ανάγκη τις λέξεις για να είναι ακριβής. Ένα κοινωνικό σχόλιο γύρω από τους πολίτες του κόσμου, τους ξένους, τους Άλλους. 22 Ιουλίου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.
7) Ο "Φιλοκτήτης" με Μαρμαρινό, Χειλάκη, Μαρκουλάκη. Επίτρεψέ μου το "γιατί" να είναι αποκλειστικά και μόνο η φράση από το "Ο" μέχρι "..Μαρκουλάκη".