Το 1962 η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν ήδη επιτυχημένη πρωταγωνίστρια. Είχε πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες που σημείωσαν τεράστια επιτυχία, όπως η «Αστέρω», «Το Ξύλο βγήκε απ” τον παράδεισο», «Το Κλωτσοσκούφι», «Η Αλίκη στο Ναυτικό», η «Μανταλένα». Το κοινό γέμιζε τις κινηματογραφικές αίθουσες και αποθέωνε την Αλίκη. Παρά την τεράστια επιτυχία, η Βουγιουκλάκη, όπως αναφέρουν οι φίλοι και οι συνεργάτες της, ένιωθε εγκλωβισμένη στην εικόνα της ξανθιάς ναζιάρας γυναίκας, που συνήθως ενσάρκωνε. Έτσι, επέλεξε να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στο θέατρο σε κάτι διαφορετικό. Ανέβασε με τον δικό της θίασο το έργο του Μπέρναρ Σω «Καίσαρ και Κλεοπάτρα», σε σκηνοθεσία Αλέξη Σολομού και μουσική Μάνου Χατζιδάκι.
Ήταν η πρώτη «θιασαρχική» δουλειά της ηθοποιού στην οποία επένδυσε αρκετά χρήματα και πολλές προσδοκίες για μια στροφή στην καριέρα της. Για τις ανάγκες του ρόλου, προκειμένου να ενσαρκώσει την Κλεοπάτρα, εμφανίστηκε μπροστά στο κοινό με μαύρα μαλλιά. Οι κριτικοί θεάτρου μετά την πρεμιέρα έγραψαν καλά λόγια, αλλά ο κόσμος, που θεωρείται από τους καλλιτέχνες ο καλύτερος κριτής, δεν είχε την ίδια άποψη. Πολλοί θεατές δυσκολεύτηκαν ακόμα και να αναγνωρίσουν την αγαπημένη τους ηθοποιό την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο σανίδι. Η μελαχρινή Αλίκη δεν κατάφερε να πείσει ως Κλεοπάτρα και το θέατρο είχε πολλά άδεια καθίσματα από τις πρώτες κιόλας ημέρες.
Η μουσική του Χατζιδάκι, τα ακριβά κοστούμια και τα σκηνικά, δεν αποδείχτηκαν αρκετά για να σώσουν την κατάσταση και η παράσταση κατέβηκε μετά από λίγες εβδομάδες. Η Βουγιουκλάκη μετά τη θεατρική αποτυχία, ακολούθησε μια δοκιμασμένη συνταγή που τη δικαίωσε. Φόρεσε ξανά τη σχολική ποδιά που είχε φορέσει στο «Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο», αυτή τη φορά για τη ταινία «Χτυποκάρδια στο Θρανίο», που σημείωσε τεράστια επιτυχία και επανέφερε την Αλίκη στον κινηματογραφικό της θρόνο....
Πηγή: mixanitouxronou.gr