Το θέατρο πάντα υπήρξε «προϊόν» και αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών και ελεύθερης έκφρασης, αν μη τι άλλο. Ακόμα και σε ιστορικά σκοτεινές εποχές η τέχνη του θεάτρου ύψωνε φωνή διαμαρτυρίας και διεκδικούσε, πληρώνοντας πολλές φορές το τίμημα, την ελευθερία της. Σήμερα λοιπόν, μια μέρα σημαδιακή για τους αγώνες των ανθρώπων απέναντι στο σκοταδισμό και στην καταπίεση, πολλές θεατρικές σκηνές επέλεξαν να σηκώσουν αυλαία.
Στο Θέατρο Μπάντμιτον ο Γιάννης Μπέζος με μια ομάδα εξαίρετων ηθοποιών ηγείται ενός περιπλανώμενου θιάσου και τραγουδάει θεατρικά τραγούδια στη μουσική παράσταση του Δημήτρη Μαλισσόβα « Μια Ελλάδα Θέατρο».
Η Λιλλύ Μελέμε ανεβάζει το καινούργιο έργο του Αλέξη Σταμάτη «Innerview» που μετά την επιτυχημένη του πρώτη παρουσίαση στο Λονδίνο έρχεται στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Ένα έργο που διερευνά το θέμα της κρίση,ς όχι μόνο από την πολιτική της σκοπιά, αλλά και ανιχνεύοντας τον αντίκτυπό της στις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος μεταφέρει επί σκηνής την «Απολογία Σωκράτους», το κείμενο του Πλάτωνα για την υπεράσπιση του μεγάλου φιλοσόφου, στο θέατρο Αλκμήνη.
Στο Αγγέλων Βήμα ο Βασίλης Νούλας παρουσιάζει το έργο « Εκκρεμότητα» του Τζιμάρα Τζανέτου, μιας πολύ ενδιαφέρουσας περίπτωσης στα ελληνικά γράμματα, που στην ουσία πρόκειται για μια νουάρ υπαρξιακή ιστορία ενηλικίωσης.
Μια σύγχρονη διασκευή του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας από τον Αντώνη Γαλέο σκηνοθετεί ο Κώστας Τσώνος στην Ακαδημία Πλάτωνος με τον τίτλο Ρ(ωμαίος)+ Ι(ουλιέτα) forever, όπου το θρυλικό ζευγάρι είναι δύο έφηβοι του 21ου αιώνα που συναντιούται και ερωτεύονται υπό τους ήχους του B.D. Foxmoor των Active Member.
Τέλος στο Eliart ανεβαίνει η κομεντί της Ρένας Ρίγγα « Είμαι παιδί μου πειρασμός», μια αναδρομή στα μουσικοθεατρικά θεάματα που παρουσιάζονταν στο θρυλικό αναψυκτήριο Άλσος.
Α.Κ.