Σήμερα ξεκινάει στο 104 το έργο του Π. Χριστόπουλου «Πατρίσια Χάισμιθ: εισαγωγή στο σασπένς» σε σκηνοθεσία Ι. Βαρδάκη. Η ρούλα Παταρεάκη υποδύεται την μυστηριώδη συγγραφέα Π. Χαισμιθ σε μια μαύρη κωμωδία και μας προσκαλεί σε ένα « σεμινάριο» σασπένς. Με αφορμή το σεμινάριο, οδηγούμαστε μέσα στον κόσμο της Χάισμιθ: έναν κόσμο σκοτεινό, όπου ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να γίνει δολοφόνος. Εκεί, τρεις μαθητές της, αναλαμβάνουν τους ρόλους φανταστικών χαρακτήρων και δίνουν σάρκα και οστά στους φόβους και τις φαντασιώσεις της.
Ο Δημήτρη Μπογδάνος στο Skrow γράφει και σκηνοθετεί το έργο « Μπιλ Και Λου» με τον Βασίλη Μαυρογεωργίου, τον Στέλιο Ιακωβίδη και τη Λυδία Τζανουδάκη. Με αφορμή μία αληθινή, συγκινητική ιστορία - περιγράφει τη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στην οκτάχρονη Λου απο την Αυστραλία και τον Νεοϋορκέζο, υπέρβαρο, μεσήλικα Μπιλ- με σαρκοβόρο χιούμορ και αφοπλιστική ωμότητα, το παραμύθι αυτό θίγει την παιδική παραμέληση, το bullying, τη μοναξιά, την αυτοεκτίμηση και την κοινωνική απομόνωση, αλλά πάνω απ' όλα ανυψώνει τη φιλία και τον σεβασμό ως υπέρτατα αγαθά επιβίωσης.
Η Έφη Γούση επανέρχεται στο έργο της Sarah Kane «Clenased» για δεύτερη χρονιά, στο θέατρο Σημείο. Η Sarah Kane έγραψε το «Cleansed» το 1998 και το παρουσίασε για πρώτη φορά στο υπόγειο του Royal Court Theatre του Λονδίνου τον Απρίλιο του ίδιου χρόνου. Ίσως είναι το πιο σκληρό αλλά μάλλον και το πιο ελπιδοφόρο από όλα τα έργα της. Αποτελεί ένα διαχρονικό σχόλιο για τη βαναυσότητα της εξουσίας και έναν ύμνο για την αγάπη.
Η Χρυσάνθη Κορνηλίου στον Πολυχώρο πολιτισμού Διέλευσις « ξαναδιαβάζει» τον Οιδίποδα στην παράσταση «Οιδίπους: Από την άγνοια στην επίγνωση», επιχειρώντας την απόδοση της διαχρονικότητας του νοήματος και τ η δυναμική του συμβόλου του Οιδίποδα στο σήμερα.
Τέλος στο Θέατρο Διάχρονο ξεκινάει το έργο του Α. Σημιτζή « Μαμά είναι παντρεμένος» σε σκηνοθεσία Μ. Αντώνιου,. Μια μαμά με την κόρη της διαφωνούν για την επιλογή του μέλλοντος γαμπρού. Τα διλήμματα είναι πολλά και οι θεατές αναλαμβάνουν να βοηθήσουν.