Τίτλοι τέλους για την απόπειρα του επιχειρηματία Θεοφάνη Κιρκινέζου να οικοδομήσει μια θεατρική αυτοκρατορία με επίκεντρο το ιστορικό θέατρο "Ακροπόλ", το οποίο σφραγίστηκε προχθές, οδηγώντας σε πρόωρο τέλος και την παιδική παράσταση Ψαρόσουπα, που παιζόταν εκεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η σφράγιση αποτέλεσε ύστατο μέσο πίεσης των ιδιοκτητών του χώρου (οικογένεια Παρίση) προς την πλευρά του επιχειρηματία, προκειμένου να τους καταβληθούν ανεξόφλητα ενοίκια.
"Παράπλευρη" απώλεια της διαμάχης οι 18 συντελεστές της παράστασης, που μένουν πρόωρα άνεργοι, μολονότι, όπως σημειώνει ο συγγραφέας του έργου Γιώργος Λεμπέσης, ήταν "απλήρωτοι ώς ένα σημείο". Άλλωστε, ο ίδιος παραδέχεται πως "δεν είχε βρεθεί μεταξύ εμού και της παραγωγής καμία γραμμή επικοινωνίας και συμφωνίας [και] δεν υπήρχε οποιαδήποτε συμφωνία παραχώρησης των δικαιωμάτων χρήσης, προβολής και εκμετάλλευσης του έργου μου".
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο επιχειρηματίας, ο οποίος ξεκίνησε το 2011 με μεγαλεπήβολα σχέδια και σπουδαίους καλλιτέχνες (από τους οποίους ελάχιστοι συνεργάστηκαν μαζί του δεύτερη φορά), εγκαλείται από τους συνεργάτες του ότι τους άφησε απλήρωτους.
Όλοι θυμούνται την οξύτατη διαμάχη του με τον Γιώργο Κιμούλη και τον Διονύση Τσακνή, αλλά και την θαρραλέα στάση των ηθοποιών του χορού της παράστασης Θεσμοφοριάζουσες, που κατήγγειλαν ανοιχτά τον Θ. Κιρκινέζο ότι δεν τους πληρώνει τα δεδουλευμένα.
Και εκείνη η παράσταση είχε κατέβει άρον-άρον, έπειτα από εξώδικη διαμαρτυρία δώδεκα ηθοποιών του χορού, που δήλωναν πως διακόπτουν την εργασία τους μέχρι να εξοφληθούν, αλλά και την απαγόρευση του Δ. Τσακνή να χρησιμοποιείται η μουσική του.
Σ. Κ.
(Πηγή: Η Αυγή)