Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

Written by OnlyTheater. Category: BUZZ

ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

 

Συνεχίζονται οι εγγραφές για τη *"Διεθνή
κατασκήνωση ερευνητικού θεάτρου" *που θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο
(17-24/8) και η οποία διοργάνωνεται από την Άτροπο σε οικολογικό αγρόκτημα
της Πέλλας  με τη συμμετοχή τεσσάρων συντονιστών Ελλήνων και μη.

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ
Αποτελεί διαχρονική ιδέα εργασίας του Θεάτρου Άτροπος η δυνατότητα απομάκρυνσης από την πόλη και τις «σειρήνες» του πολιτισμού της προκειμένου ο ηθοποιός-ερευνητής να αφοσιωθεί σε καθημερινή, εντατική βάση και απερίσπαστα στη δημιουργική του άσκηση. 
Μέχρι τώρα αυτή η απομάκρυνση συνοδευόταν με παράλληλη σύνδεση με μικρές ημι-εγκαταλελειμμένες κοινότητες (Νοβίνα – Πολωνία, Μπέλα Ρέτσκα – Βουλγαρία). Για πρώτη φορά η Άτροπος εισάγει την ιδέα της συνεύρεσης μιας ομάδας σε απόλυτα παρθένο φυσικό και αντιτουριστικό περιβάλλον καθώς και  σε απόσταση «ασφαλείας» από άλλες ανθρώπινες κοινότητες.
Παράλληλα, προσκαλούνται εξωτερικοί εισηγητές-δάσκαλοι απ΄όλο τον κόσμο οι οποίοι, αν και αναπτύσσουν τη δική τους αυτόνομη πορεία,  έχουν σα βασική τους φιλοσοφία την έρευνα, τη διαρκή άσκηση και την πνευματική διάσταση της τέχνης, μακριά από τη βιομηχανία παραγωγής θεαμάτων.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ: «ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ»
Ξεκινώντας από τη συνθήκη της απομόνωσης οι συμμετέχοντες στην κατασκήνωση θα αναμετρηθούν με τη μοναχικότητα τους μέσα από όλα τα μαθήματα και την καθημερινότητα στην οποία θα συμμετάσχουν. Σε επίπεδο γνώσεων και κυρίως βιωματικά θα συναντήσουν την οργανική κίνηση, τη σιωπή, την ακινησία, τον άδειο, μη θεατρικό χώρο και τη μουσική που όλα αυτά γεννάνε.
Παράλληλα, χάρη στην ομαδική συμβίωση, θα δοκιμάσουν ιδιαίτερες ποιότητες συνύπαρξης. Η διαρκής συσχέτιση με τον παρτενέρ-συνάνθρωπο και την ανόθευτη φύση θα λειτουργεί σα καθρέφτης και πλαίσιο αποκάλυψης του εαυτού. Επιπλέον το μοίρασμα των καθημερινών πρακτικών αναγκών θα συμβάλει στη γείωση και θα λειτουργεί σαν άσκηση επιβίωσης εντός του συνόλου.
Και οι τέσσερεις δάσκαλοι θα εισάγουν διαφορετικούς δρόμους μεταμόρφωσης του περφόρμερ. Είτε με μάσκα, είτε με κείμενο, είτε με τραγούδι, είτε με κίνηση, είτε με σιωπή θα αναζητήσουμε με βάθος και ελαφρότητα δυνατότητες μεταμόρφωσης της κίνησης, της χρήσης του κειμένου, της φωνής και κατ’ επέκταση θα αντικρύσουμε παραλλαγές του εαυτού. 

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ
Ο τόπος φιλοξενίας της κατασκήνωσης - «Το περιβόλι της Ειρήνης» -  βρίσκεται στον κάμπο της Καρατζόβας, στη σκιά του όρους ΚαÏμακτσαλάν, στο νομό Πέλλας (Κεντρική Μακεδονία). Πρόκειται για ένα μεγάλο οικολογικό αγρόκτημα με αναρίθμητες δυνατότητες άσκησης με σκιά ή χωρίς σκιά. Προσφέρει βασικές συνθήκες διαβίωσης (άφθονο χώρο για σκηνές, τουαλέτες, υπαίθρια κουζίνα, ντους) και πόσιμο νερό από πηγή.

ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
Όλη η δουλειά θα γίνεται σε κρυφές και φανερές γωνιές του αγροκτήματος το οποίο θα χρησιμοποιήσει η ομάδα κατ’ αποκλειστικότητα, χωρίς να παρενοχλούμαστε από τρίτα βλέμματα ή περίοικους μιας και δεν υπάρχει κοντινό σπίτι.
Θα δουλεύουμε χονδρικά από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου (8-9 ώρες) και τις 6 ημέρες με τα απαραίτητα διαλείμματα για φαγητό, ξεκούραση και ατομική δουλειά ή ησυχία.
4 δάσκαλοι θα κατευθύνουν την ομάδα σε 4 διαφορετικές θεματικές ενότητες:
 - «Ο άδειος ηθοποιός»
Εισηγητής: Σταμάτης Ευσταθίου –Υπεύθυνος του Θεάτρου Άτροπος /  Εισηγητής του Θεάτρου της Σύνδεσης

- «Το ταξίδι του ηθοποιού στον κόσμο της μάσκας»
 Εισηγητής: Σάμπρι Ζεκρί -  Πολυθεματικός καλλιτέχνης / Ιδρυτής του Recycling performance factory

- «Σώμα και φυσικά τοπία»
Εισηγήτρια: Μαρία Λάππα - Εκπαιδεύτρια μπούτο / Περφόρμερ

- «Δουλεύοντας με και χωρίς τις 5 αισθήσεις»
Εισηγήτρια: Σβετλάνα Αντρόποβα – Περφόρμερ & υπεύθυνη οργάνωσης στο Θέατρο Άτροπος

 Την έκτη και τελευταία ημέρα της κατασκήνωσης οι συμμετέχοντες, υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του Σταμάτη Ευσταθίου, θα παρουσιάσουν ατομικές δράσεις καθώς και ομαδικό θεατρικό και μουσικό αυτοσχεδιασμό.

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Σταμάτης Ευσταθίου (http://atropostheatre.blogspot.gr/)

 «Ο ΑΔΕΙΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ»
Ο Σκηνοθέτης-ερευνητής και υπεύθυνος του Θεάτρου Άτροπος Σταμάτης Ευσταθίου θα καθοδηγήσει την ομάδα σε μια διαδικασία θεατρικής και υπαρξιακής μεταμόρφωσης μέσα από τους δρόμους της μοναχικότητας και της συνύπαρξης. Βασιζόμενος στη φιλοσοφία του Θεάτρου της Σύνδεσης θα προσκαλέσει-προκαλέσει τον κάθε συμμετέχοντα κατ’ αρχάς να αδειάσει. Ν’ αδειάσει από το βαρύ ή ελαφρύ βιογραφικό του, από νοσταλγίες και προσδοκίες και να έρθει αντιμέτωπος με το φυσικό και ανθρώπινο τοπίο που θα τον περιβάλλει στη συγκεκριμένη κατασκήνωση.
Σε ένα πλαίσιο έρευνας, πειραματισμού και εξατομίκευσης της δουλειάς ο συμμετέχων περφόρμερ θα ενεργοποιήσει πρώτα απ’ όλα τη θέληση του για ανακάλυψη, εξέλιξη και μετατόπιση επιπέδου.
Ο Σταμάτης Ευσταθίου αναζητά γενικότερα στη δουλειά του τη σύνδεση: Ενέργεια- Σώμα- Ήχος- Λόγος-Άσμα-Τραγούδι. Ως καθοδηγητής της άσκησης εξαρχής θέτει τις  βάσεις της ιερότητας τόσο του περιβάλλοντος της δουλειάς όσο και της πιο «ανυπόλυπτης» φαινομένικά δράσης, σε  ένα απόλυτα βιωματικό και πρακτικό πλαίσιο. Παράλληλα αναζητά συνεχώς τα σημεία ανατροπής της σοβαροφάνειας, τα τοπία που οδηγούν στο σχόλιο και στην ποίηση.
Γενικές κατευθύνσεις της δουλειάς

-          Εντοπισμός κρυφών και φανερών φωνητικών και χωρικών μορφών της φύσης και ένταξη τους στην παρουσία του περφόρμερ
-          Πειραματισμός πάνω στις σχέσεις «ΧΟΡΟΣ-ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ-ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ»
-          Αυτοσχεδιασμός σημείου μηδέν και πολυφασικός
-          Φωνητικοί αυτοσχεδιασμοί και παραδοσιακά τραγούδια
-          Ενεργητικές πορείες στη φύση
-          Δημιουργία ατομικής δράσης

Ο Σταμάτης Ευσταθίου - Καλλιτεχνικός υπεύθυνος της Ατρόπου -(atropostheatre.blogspot.com)- ασχολείται με το θέατρο ως σκηνοθέτης - ερευνητής, ως εμψυχωτής επαγγελματιών και ερασιτεχνών ηθοποιών και ως περφόρμερ και συγγραφέας.

Περιπλανήθηκε στην Ευρώπη αναζητώντας δασκάλους στην Πολωνία, στη Γαλλία, στη Γερμανία και στη Σερβία. Παράλληλα ίδρυσε την «Άτροπο» - Ομάδα ερευνητικού θεάτρου - το 2004 και από τότε συμμετείχε ως σκηνοθέτης, περφόρμερ και συγγραφέας σε διάφορες δουλειές στην Ελλάδα, στην Ινδία, στην Πολωνία, στη Γερμανία, στην Αρμενία, στο Ιράν, στη Βουλγαρία, στη Δανία, στη Νότιο Κορέα, στη Ρωσία, στη Νότιο Σιβηρία, στο Μεξικό και στην Ισπανία . Είναι εισηγητής του «Θεάτρου της Σύνδεσης» - μεθόδου θεατρικής και ανθρωπολογικής έρευνας.

Εμπνέεται από το ανθρωπολογικό θέατρο, τον χορό μπούτο, διάφορες πνευματικές και ιερές παραδόσεις καθώς και φωνητικούς και τραγουδιστικούς πειραματισμούς, τομείς που προσπαθεί να διερευνήσει μέσα από το «Θέατρο της Σύνδεσης», τη μέθοδο και τη φιλοσοφία θεάτρου που ο ίδιος εισήγαγε και που αναπτύσσει χάρη σε διάφορες δράσεις – projects μακράς διάρκειας (ENERGIA, CARNAVANI, KOSMOS, TETRAPTYCHO, κτλ)

    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Σάμπρι Ζεκρί (http://sabryzekry.wix.com/performance-r-f)

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ


"ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ"
Οι μάσκες ανήκουν στον κόσμο των αρχετύπων και είναι παρούσες στις απαρχές κιόλας της ιστορίας της ανθρωπότητας. Η μάσκα, χάρη στην κάλυψη των εκφράσεων του προσώπου, αναγκάζει τον ηθοποιό να στραφεί πίσω στις ρίζες της παρουσίας του στον χώρο. Οι χειρονομίες πρέπει να ενισχυθούν και όλα να εστιάσουν στο σώμα, προσφέροντας έτσι στον ηθοποιό μια εντελώς καινούργια αίσθηση χώρου, παρουσίας και δραματικής έκφρασης. Η δουλειά μας θα κάνει μια εισαγωγή σε ειδικούς τύπους θεατρικών μασκών, συμπεριλαμβάνοντας τη μελέτη της ουδέτερης μάσκας, τη μάσκα Λαρβάλ, τη μισή μάσκα και τη δημιουργική ανακυκλωμένη μάσκα.

1η Μέρα: Ουδέτερη μάσκα

Το ταξίδι ξεκινά με την ουδέτερη μάσκα, τη πιο βασική μάσκα. Είναι μια μάσκα που δεν έχει καμία δραματική έκφραση, και επιτρέπει τον ηθοποιό να εξερευνήσει μια κατάσταση καθαρής παρουσίας, στο εδώ και τώρα του χώρου. Με αυτή τη μάσκα ο ηθοποιός εξερευνά την κατάσταση της ουδετερότητας που υπάρχει πριν από τη δράση. Προσφέρει στον ηθοποιό την αίσθηση του «δράματος» που υπάρχει ήδη στο σώμα του και που τείνει να πάρει το σχήμα ενός χαρακτήρα ή να γίνει ύφος.

2η μέρα: Μάσκα Λαρβάλ

Οι μάσκες Λαρβάλ χρησιμοποιήθηκαν σα μέρος της εκπαίδευσης του ηθοποιού από τον Ζακ Λεκόκ. Οι μάσκες είναι απλές, αθώες και πολύ αφελείς. Σε αντίθεση με την ουδέτερη μάσκα διερευνούν την καρικατούρα του χαρακτήρα αντλώντας υλικό από ζώα και έντομα. Η συγκεκριμένη μάσκα είναι ένα σημαντικό εργαλείο στο άνοιγμα του ηθοποιού σε κινήσεις που δε θα δοκίμαζε αλλιώς κατά την επεξεργασία ενός θεατρικού χαρακτήρα.

3η μέρα: Η μισή μάσκα

Οι μισές μάσκες βοηθούν τον ηθοποιό να μεταμορφωθεί σε ζωντανό αρχέτυπο, όπως στο Παιδί, στον Ήρωα, στη Μητέρα και στο Διάολο και είναι ένα καταπληκτικό σημείο εκκίνησης για παράσταση σωματικής επινόησης (Devising physical theatre). Η μισή μάσκα μπορεί να καλύψει προσαρμοσμένη δουλειά πάνω στον Σαίξπηρ, σε αρχαίους Έλληνες Θεούς και στον χορό της αρχαίας τραγωδίας

4η μέρα: Δημιουργική ανακυκλωμένη μάσκα

Η δημιουργικά ανακυκλωμένη μάσκα καλεί τον ηθοποιό να χρησιμοποιήσει το μέγιστο της φαντασίας του. Η μάσκα αυτή εξαρτάται από τη δημιουργικότητα του καλλιτέχνη και από τη σύνδεση του με τον περιβάλλοντα χώρο. Ο ηθοποιός προσπαθεί να φανταστεί πώς μια μάσκα με φυσικά υλικά θα απεικονίσει το πρόσωπο του ή το πρόσωπο του χαρακτήρα του.

5η μέρα: Επινόηση μικρής σκηνής με μάσκες


Ο Σάμπρι Ζεκρί είναι ένας  πολυθεματικός καλλιτέχνης ιρανο – αιγυπτιακής καταγωγής και ο ιδρυτής του Recycling Performance Factory. Το Recycling Performance Factory είναι μια πλατφόρμα και το μανιφέστο για την αναβίωση και την ανακύκλωση τελετουργικών και παραδόσεων με στόχο τη μετατροπή τους σε θεατρικά δρώμενα και συλλογικές δημιουργίες.
Ο Σάμπρι Ζεκρί δουλεύει πάνω στην εκπαίδευση του ηθοποιού, στην κατασκευή μάσκας και στη θεατρική σκηνοθεσία. Είναι πτυχιούχος κινηματογραφιστής και Φωτογράφος από το 2007 ενώ το 2011 έλαβε το πτυχίο του στη θεατρική σκηνοθεσία. Τα επόμενα χρόνια, εμφανίστηκε σε διάφορα φεστιβάλ στη Νότιο Κορέα, στην Αίγυπτο, στην Ελλάδα, στην Πολωνία και στο Ιράν. Το 2013 έλαβε υποτροφία από το Al Mawred Αλ Thaqafy να παράγει το έργο που βασίζεται σε διαπολιτισμικές συναντήσεις μεταξύ των Αιγυπτιακών και Πέρσικων στυλ αφήγησης.
Σήμερα ο Σάμπρι διδάσκει τη Βιο-μηχανική, ρωσική προσέγγιση θέατρου στο Κέντρο Σύγχρονου Χορού Καΐρου και ταυτόχρονα διδάσκει σε μια σειρά από θεατρικά εργαστήρια με βάση το σωματικό θέατρο και τη μάσκα στην Αίγυπτο, στο Ιράν και στην Ισπανία.

3. ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΛΑΠΠΑ

"ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΠΙΑ"

Στο παρόν εργαστήριο, μέσα απο εξειδικευμένες ασκήσεις απο το σωματικό θέατρο και τον Ιαπωνικό χορό butoh αντλώντας κινησιολογικό υλικό από το φυσικό περιβάλλον θα εξερευνήσουμε την σχέση και τα όρια του σώματός μέσα από τα 4 στοιχεία της..
Τι συμβαίνει στα αισθητικά μου πεδία όταν βρισκόμαστε κοντά σε φυσικά περιβάλλοντα?
 Τι εσωτερικά τοπία και τα κίνητρά  ανακινεί μέσα μου ο αέρας και ποια το νερό?
τι συμβαίνει στα μάτια μου όταν παρατηρώ την φωτιά?
Πόσο διαφορετικά ενεργοποιείται το κέντρο μου όταν πατώ στο χώμα ή μέσα στο νερό.
Η δουλειά περιλαμβάνει:
Ασκήσεις ενδυναμώσεις του κέντρου
 Εξερεύνηση των κινητικών συνδυασμών μέσα από τα βασικά στοιχεία του χορού
Ενεργοποίησή της κίνησής μέσω των αισθητικών συστημάτων
Δημιουργια ατμόσφαιρας
Ελεύθερους και δομημένους αυτοσχεδιασμούς
Δημιουργια και επιλογή παραστατικού  χώρου
Ποιητικός χορός

Η Μαρία Λάππα είναι εκπαιδεύτρια σωματικού θεάτρου με κεντρικό άξονα της δουλειάς το Butoh στο οποίο έχει εκπαιδευτεί από διακεκριμένους δασκάλους ανά τον κόσμο,.Εργάζεται ως επαγγελματίας ηθοποιός και performer ενώ παράλληλα συντονίζει σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό Κάποιες απο τις δουλειές της και συνεργασίες έχουν παρουσιαστεί στο Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης, στο μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης, στο Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης, το Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης" στην Αθήνα, τη 15η Μπιενάλε Νέων Καλλιτεχνών της Ευρώπης και της Μεσογείου - "Συμβίωση; / Symbiosis?", στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, στο θέατρο 104 των εκδόσεων Καστανιώτη, όπως και σε μικρότερους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους.


    ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: Σβετλάνα Αντρόποβα (http://atropostheatre.blogspot.gr/)



"ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ"
Γρήγορη εισαγωγή. Όραση και ακοή.
Περίπου το 80 έως 90% όλων των πληροφοριών από τον εξωτερικό κόσμο τον λαμβάνουμε από τα μάτια μας, και περίπου 5 έως 10%  από τα αυτιά μας. Χρησιμοποιούμε, όμως, την  όραση και την ακοή μας σε όλη τους την έκταση; Και είμαστε πάντα προσεκτικοί σε ό, τι τα μάτια και τα αυτιά μας μάς δείχνουν και μάς λένε;
Ως ερμηνευτές συχνά "τοποθετούμε" μάτια και αυτιά σε διάφορα μέρη του σώματός μας για να προσανατολιστούμε στο χώρο, για να αισθανθούμε τι συμβαίνει γύρω μας, να λάβουμε ερεθίσματα από το χώρο και για να απαντήσουμε σε αυτά. Οι ασκήσεις και οι πειραματισμοί  που θα κάνουμε κατά τη διάρκεια των μαθημάτων  θα μας βοηθήσουν να απομακρυνθούμε από την καθημερινή χρήση των αισθητήριων οργάνων μας, θα ελέγξουμε τις ικανότητές τους και τις ικανότητές μας να υπάρχουμε και να κινούμαστε με μερική στέρηση των αισθήσεων (με δεμένα μάτια και με κλειστά τα αυτιά).
Θα δουλέψουμε με την κεντρική και την περιφερειακή όραση, την ακοή και με διαφορετικούς ήχους, θα προσπαθήσουμε να ακούσουμε τη γύρω φύση και να πιάσουμε τους ήχους που είναι δύσκολο να ακούσουμε.
Οι ασκήσεις σε στέρηση της όρασης και της ακοής θα απαιτήσουν αυξημένη ευαισθησία των άλλων αισθητηρίων οργάνων. Θα δούμε πόσες πληροφορίες σχετικά με τον περιβάλλοντα χώρο μπορούμε να πάρουμε όταν οι κύριοι αποδέκτες των εν λόγω πληροφοριών θα τεθούν προσωρινά εκτός λειτουργίας, και πόσα καινούρια ερεθλισματα για δημιουργία και κίνηση μπορούν να γεννηθούν από το σκοτάδι και τη σιωπή.
Η συγκεκριμένη δουλειά πάνω στις αισθήσεις αποτελεί βασική διαδικασία στην άσκηση στο «Θέατρο της Σύνδεσης», την κεντρική φιλοσοφία δουλειάς του Θεάτρου Άτροπος.

Η Σβετλάνα Αντρόποβα (Ρωσία-Ελλάδα) είναι περφόρμερ, βοηθός εκπαιδευτή και υπεύθυνος οργάνωσης του  Θεάτρου  Άτροπος.  Έχει ένα φιλολογικό υπόβαθρο, μελέτησε γιόγκα, ταϊλανδέζικο μασάζ και διερεύνησε διαφορετικές μορφές κίνησης ,  φωνητικές τεχνικές και αυτοσχεδιασμούς και παραστατικές τέχνες, όπως αυθόρμητο χορό, butoh και σύγχρονο χορό με το Θέατρο OddDance (Ρωσία), με τον Katsura Kan, με την Αλίσα Ολιένουκ (πρώην Derevo), με τη Merja Malkki (Φινλανδία) και με το Dialogue Dance school (Ρωσία). Έχει παρουσιάσει διάφορες  σόλο παραστάσεις στο Saratov και στην Αγία Πετρούπολη (Ρωσία) και στη Φινλανδία ενώ συμμετείχε σε παραστάσεις του Θεάτρου OddDance (Ρωσία).
Το 2012 άρχισε να συμμετέχει σε εργαστήρια  Θέατρου της Σύνδεσης υπό την καθοδήγηση του Σταμάτη Ευσταθίου (Θέατρο  Άτροπος) και έγινε ηθοποιός  και στενός συνεργάτης της Ατρόπου. Εν τω μεταξύ, εκτός από την εργασία της στην Άτροπο συνεχίζει να εξερευνά διάφορα πεδία ενδιαφέροντος από την ανθρώπινη ανατομία μέχρι την διαπολιτισμική επικοινωνία μέσω Mooc (ανοιχτά μαζικά διαδικτυακά μαθήματα).
Η δουλειά που προτείνει στη Διεθνή κατασκήνωση ερευνητικού θεάτρου είναι ένα πειραματικό μάθημα στην εξοικείωση με τις πέντε αισθήσεις του ανθρώπινου σώματος και την προέκταση τους (περιφερειακή όραση, προσανατολισμός στο χώρο με κλειστά τα μάτια, κλπ), καθώς και η εργασία με την στέρηση αίσθησης. Αυτή η εργασία στο σύνολο της είναι απαραίτητη για τον ηθοποιό-περφόρμερ, καθώς και για κάθε άτομο που θέλει να βιώσει τη ζωή και τις ικανότητες των αισθητήριων οργάνων του  όσο το δυνατόν πληρέστερα.



ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
* Η Διεθνής κατασκήνωση ερευνητικού θεάτρου  απευθύνεται σε όσους έχουν ήδη ερασιτεχνική ή επαγγελματική εμπειρία θεάτρου, χορού ή τραγουδιού. Η γλώσσα εργασίας θα είναι τα Ελληνικά και τα Αγγλικά, εφόσον υπάρχουν και μη Ελληνόφωνοι συμμετέχοντες.
*Λόγω του εντατικού και έντονα βιωματικού χαρακτήρα του εργαστηρίου η καλή σωματική και ψυχική υγεία αποτελεί προϋπόθεση συμμετοχής.
* Οι ενδιαφερόμενοι θα επιλεγούν με βάση την αίτηση συμμετοχής που θα αποστείλουν.
* Η διαμονή θα γίνει σε σκηνές που θα φέρουν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες [Το αγρόκτημα δε διαθέτει ούτε νοικιάζει σκηνές], οι οποίοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους και τα ατομικά τους σκεύη (πιάτο, μαχαίρι, πιρούνι, κουτάλι, κούπα)
* Το μαγείρεμα και οι καθαριότητες θα γίνονται σε ομάδες εργασίες στις οποίες θα συμμετέχουν όλοι ανεξαιρέτως.
***  Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στην Ξιφιανή, το κοντινότερο χωριό στην κατασκήνωση, την Δευτέρα 17 Αυγούστου, σε σημείο και ακριβή ώρα που θα οριστεί εγκαίρως (το νωρίτερο στις 2μμ το αργότερο στις 6μμ). Από εκεί θα μεταφερθούν με αυτοκίνητο της οργάνωσης στην κατασκήνωση.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
260 ευρώ εφόσον γίνει η εγγραφή μέχρι την 1η Ιουνίου που για να είναι έγκυρη συνοδεύεται με προκαταβολή 60 ευρώ {Περιλαμβάνει: δίδακτρα + χώρο για κατασκήνωση και χρήση της υποδομής του αγροκτήματος (τουαλέτες, ντους, κουζίνα) + πλήρη διατροφή χωρίς κρέας και ψάρι}
280 ευρώ  εφόσον γίνει η εγγραφή μετά την 1η Ιουνίου που για να είναι έγκυρη συνοδεύεται με προκαταβολή 80 ευρώ {Περιλαμβάνει: δίδακτρα + χώρο για κατασκήνωση και χρήση της υποδομής του αγροκτήματος (τουαλέτες, ντους, κουζίνα) + πλήρη διατροφή χωρίς κρέας και ψάρι}
** Το συνολικό ποσό θα πρέπει να κατατεθεί μέχρι τις 20 Ιουλίου. Διαφορετικά δε θα θεωρηθεί έγκυρη η εγγραφή και η θέση θα παραχωρηθεί.
***  Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ (+23%)
***  Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικοινωνούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά με την οργανωτική ομάδα του εργαστηρίου για να τους σταλεί η αίτηση συμμετοχής. Αφού την επιστρέψουν συμπληρωμένη θα ειδοποιούνται εάν γίνονται δεκτοί σύντομα και θα τους δίνεται προθεσμία για να κάνουν την εγγραφή τους στον τραπεζικό λογαριασμό: 40560528784 - Εθνική Τράπεζα
***  Σε περίπτωση ακύρωσης συμμετοχής (με ευθύνη του συμμετέχοντα) για οποιοδήποτε λόγο η προκαταβολή (60  ή 80 ευρώ) δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση ακύρωσης συμμετοχής (με ευθύνη του συμμετέχοντα) για οποιοδήποτε λόγο μετά τις 21 Ιουλίου θα κρατηθεί το σύνολο του κόστους συμμετοχής.

*** Κατώτατος αριθμός συμμετοχών: 8 / Ανώτατος αριθμός συμμετοχών: 14

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO