Είναι η πρώτη φορά που δίνεται για θεατρικό ή άλλο δρώμενο ο αρχαιολογικός χώρος του Λυκείου του Αριστοτέλη, κι αυτό είναι φυσικό γιατί άνοιξε τις «πύλες» του για το κοινό μόλις πέρσι. Εκεί λοιπόν, όπου περπάτησε ο ιδρυτής της περιπατητικής σχολής με τους μαθητές του και όπου σήμερα σώζονται τα κατάλοιπα της ρωμαϊκής φάσης από την παλαίστρα του Γυμνασίου (στο Λύκειο λειτούργησε ένα από τα πρώτα γυμνάσια της αρχαίας Αθήνας), ξεκινά την Τετάρτη 8 Ιουλίου η παράσταση «Ρήσος» της Κατερίνας Ευαγγελάτου. Ο χώρος, που ορίζεται μεταξύ του κτιρίου της Στρατιωτικής Λέσχης, του Ωδείου Αθηνών και του Βυζαντινού Μουσείου (με είσοδο από την οδό Ρηγίλλης), θα φιλοξενήσει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών την πρωτοποριακή παράσταση, η οποία έχει ως βασικό πυρήνα την αμφιλεγόμενη τραγωδία «Ρήσος» που βασίζεται στη ραψωδία Κ της Ιλιάδας και αποδίδεται (με πολλά ερωτηματικά) στον Ευριπίδη.
«Το έργο περιβάλλει ένα πέπλο μυστηρίου γιατί δεν γνωρίζουμε από ποιον γράφτηκε ούτε πότε. Και κυρίως δεν γνωρίζουμε σε ποιο είδος να το κατατάξουμε. Δεν είναι τραγωδία, αλλά για μας αποτελεί ένα ιδιότυπο κράμα διαφορετικών ειδών: σατυρικού δράματος, δράματος, κωμωδίας, ακόμα και παρωδίας. Κάποιοι το αποδίδουν στον Ευριπίδη, άλλοι σε νεότερους μιμητές του, κάποιοι άλλοι ακόμα και στον γιο του Ευριπίδη. Τίποτα όμως δεν έχει αποδειχτεί από τους φιλόλογους που ασχολούνται με το θέμα. Έτσι παραμένει ένα μεγάλο μυστήριο, τόσο το ποιος το έγραψε -γι' αυτό και το ερωτηματικό συνοδεύει το όνομα του Ευριπίδη στα δελτία τύπου μας- όσο και το πότε γράφτηκε. Η διάσταση των απόψεων μεταξύ των μελετητών είναι περίπου της τάξης των 150 ετών. Δηλαδή δεν μιλάμε για μία χρονολόγηση που αποκλίνει 5 ή 10 χρόνια, μιλάμε για πέντε γενιές περίπου», αναφέρει η Κατερίνα Ευαγγελάτου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ που μίλησε μαζί της με αφορμή την έναρξη του σκηνοθετικού της εγχειρήματος.