«Το ανοιχτό και το κλειστό θέατρο για εμάς,
τους επαγγελματίες του θεάτρου μοιάζουν με δυο εντελώς διαφορετικές πραγματικότητες, σχεδόν αντίθετες σε ορισμένα σημεία. Ο ιερός χώρος ενός αρχαίου θεάτρου έχει από μόνος του τους δικούς του αυστηρούς κανόνες και νόμους και θεωρώ πως είναι καλύτερα να τους ανακαλύπτεις και να τους αποδέχεσαι χωρίς αντίρρηση.
Τότε, ο χώρος θα λειτουργήσει υπέρ της παράστασης και θα την υποστηρίξει με μια καταπληκτική δύναμη. Στον εσωτερικό χώρο μπορείς επιτυχημένα να κρύψεις κάποια πράγματα. Το ‘μέσα’ είναι αρκετά απλό. Το κλειστό θέατρο είναι ‘παιδική χαρά’, το αρχαίο είναι ‘Ακαδημία’».
Ο Λιθουανός σκηνοθέτης Τσέζαρις Γκραουζίνις αναφέρεται στο πόσο διαφορετικό είναι το ανέβασμα του αριστοφανικού κειμένου σε κλειστό χώρο.