Η ομάδα του Επί Κολωνώ Θα ανεβάσει τις «Αλεπούδες» (αγγλικός τίτλος: Foxfinder), μια συνταρακτική παραβολή της Dawn King. Το έργο βραβεύτηκε το 2011 με το πρώτο βραβείο Papatango στο διαγωνισμό νέων συγγραφέων σε συνεργασία με το θέατρο Finborough στο οποίο πρωτοπαίχτηκε το 2011. Σκηνοθεσία Ελένη Σκότη. Μετάφραση Γιώργος Χατζηνικολάου. Τους ρόλους θα ερμηνεύσουν οι Δημήτρης Λάλος, Ιωάννα Παππά, Στάθης Σταμουλακάτος και Ιωάννα Κολλιοπούλου.
Η Ομάδα ΝΑΜΑ, που ιδρύθηκε από τη σκηνοθέτη Ελένη Σκότη και τον αρχιτέκτονα/σκηνογράφο Γιώργο Χατζηνικολάου, έχει στόχο να συνεισφέρει στον πολιτισμό με τη θεατρική, κυρίως, αλλά και τη γενικότερη καλλιτεχνική δράση της. Από το 2000 η Ομάδα ΝΑΜΑ στεγάζει τις δραστηριότητές της στο θέατρο Επί Κολωνώ του οποίου η ταυτότητα προσδιορίζεται από την καλλιτεχνική δράση της και τις επιλογές της.
Πρόθεση της Ομάδας ΝΑΜΑ είναι να υπηρετήσει ένα ανανεωμένο, σύγχρονο και κοινωνικό θέατρο, ένα θέατρο με αμεσότητα στον λόγο, στην έκφραση, και στη θεματολογία του, ένα θέατρο ικανό να αντιστέκεται, να παρεμβαίνει και να κρίνει χωρίς να περιθωριοποιείται, ένα θέατρο που τέρπει, αγγίζει και ευαισθητοποιεί το σύγχρονο άνθρωπο.
Βασική συνιστώσα της θεατρικής δράσης και φυσιογνωμίας της Ομάδας ΝΑΜΑ είναι το εργαστήριο υποκριτικής Studio NAMA. Στο εργαστήριο αυτό και στη διδασκαλία της Ελένης Σκότη, οφείλεται το πιο αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό των παραστάσεων της Ομάδας ΝΑΜΑ που είναι η αυτοσχεδιαστική προσέγγιση και η ολοκληρωμένη απόδοση των χαρακτήρων του έργου.
Παράλληλα επιδίωξη της Ομάδας ΝΑΜΑ και όλου του Επί Κολωνώ είναι να αναπτύξει καλλιτεχνικές συνεργασίες και να στηρίξει τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες και άλλων θεατρικών ομάδων (όπως έγινε με τις θεατρικές παραστάσεις που σκηνοθέτησαν οι: Όλγα Ποζέλη, Βασίλης Μυριανθόπουλος, Τάκης Τζαμαριάς, Δημήτρης Κομνηνός, Γεωργία Μαυραγάνη κ.α.) καθώς και θιάσων παιδικής σκηνής όπως το «θέατρο Κούκλας» του Παναγιώτη Σαρρή, «Τα Φτερά του Μύθου» του Χρ. Παπαχρήστου και το «BARUTI στην Άκρη της Κλωστής» του F. Brito και της Β. Κούρου, συμπράττοντας με τους περισσότερους σε διάφορους τομείς της παραγωγής των παραστάσεών τους.