Μια σπονδυλωτή παράσταση από τον Θανάση Παπαγεωργίου και τη Λήδα Πρωτοψάλτη.
Τρεις μονόλογοι όπου… «κανένας δεν είναι στην ουσία μονόλογος, έστω κι αν επί σκηνής υπάρχει ένας μόνο ηθοποιός». Ο «Επικήδειος» του Ιάκωβου Καμπανέλλη (γραμμένος το 1992) είναι ένα μεγάλο τηλεφώνημα με θέμα την ανάγκη της υστεροφημίας. Η «Αντριάνα», γραμμένη πρόσφατα από το Θανάση Παπαγεωργίου είναι ένα ακόμα τηλεφώνημα το οποίο «βγάζει στην επιφάνεια όλη την πίκρα που έχει συσσωρευτεί μέσα στην ηρωίδα μας εδώ και πολλά χρόνια και που την καταδίκασε σε μία μοναχική ζωή». Η δε «Μητέρα» της Μαρίας Κονδύλη και της Θάλειας Ασλανίδου ξεκινάει από διάλεξη αλλά «σύντομα εξελίσσεται σε έναν διάλογο της ερμηνεύτριας με τα φανταστικά πρόσωπα που στοιχειώνουν την ύπαρξή της». Και τα τρία έργα παρουσιάζονται σε ενιαία παράσταση υπό τον τίτλο «Με όλο μου του είναι» στο Θέατρο Στοά. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θανάσης Παπαγεωργίου, ο οποίος ερμηνεύει και τον «Επικήδειο». Η Λήδα Πρωτοψάλτη ερμηνεύει το «Μία μητέρα…» (επιστρέφοντας σε έναν ρόλο που είχε ξαναπαίξει το 1985) και η Εύα Καμινάρη την «Αντριάνα».