Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ "ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΙΙΙ 2013-2014"

Written by OnlyTheater. Category: BUZZ

Το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού ΒΕΤΟΝ7 ανακοινώνει το πρόγραμμα του ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΙΙΙ 2013-2014

Το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού BETON7 στον τρίτο χρόνο του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις επέλεξε για θεατρολογικό άξονα το ‘Θέατρο των Ιδεών’ δίνοντας μια συνέχεια στην Αρχαία Τραγωδία και τον Σαίξπηρ που ήταν οι θεματικοί άξονες των προηγούμενων χρόνων.


Το ‘Θέατρο των Ιδεών’ συνδέεται με το αστικό δράμα στις βόρειες λογοτεχνίες και η επιρροή του στην ελληνική δραματολογία εισάγει κοινωνικούς προβληματισμούς πάνω στην ατομική ανεξαρτησία, τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων, τις θρησκευτικές επιρροές και τις κοινωνικές προλήψεις.

Οι μοντερνιστές Ίψεν, Βέντεκιντ, Στρίντμπεργκ, Σνίτσλερ αλλά και οι Ξενόπουλος, Καζαντζάκης, Ταγκόπουλος, Παλαμάς αρθρώνουν μια διαμαρτυρία μέσα από το θέατρο για τα κοινωνικά δρώμενα. Η τάση αυτή καταγράφει την κοινωνική υποκρισία, την ηθική στα ζητήματα των ερωτικών σχέσεων, την χειραφέτηση της γυναίκας, την κοινωνική δικαιοσύνη αλλά και μεμονωμένες πράξεις σαν ειδικές περιπτώσεις ενός κοινωνικού κώδικα.

Το ΒΕΤΟΝ7 σε μια συγκυρία που η πνευματικότητα στην τέχνη αναζητά ταυτότητα και αληθινές πηγές έμπνευσης, σε συνεργασία με τις ομάδες που συμμετέχουν στο Φεστιβάλ προτείνει κείμενα από τον Στρίντμπεργκ στον Καζαντζάκη για ένα μακρύ ταξίδι με όχημα το θέατρο και σταθερό σημείο αναφοράς την απόλυτη αφοσίωση στην τέχνη και την κοινωνία.



Παρουσίαση των παραστάσεων του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις ΙΙΙ




Η Έντα, η Κάρμεν και τ άλλα παιδιά | 2,3,9,10,16,17,23,24 Δεκεμβρίου | Δευτέρα & Τρίτη

Η  Έντα Γκάμπλερ του  Ίψεν και η Κάρμεν του Μπιζέ , γραμμένες και οι δύο τον 19ο αιώνα, βρίσκονται  στο Beton7, στην ίδια σκηνή, την  ίδια μέρα και ώρα. Η Όπερα συναντάει το θέατρο σε μία παράσταση όπου ένα βιολί και ένα πιάνο ακολουθούν μουσικά τις σκιές των ερμηνευτών.


Συντελεστές
Μουσικοί/Τραγουδιστές
Μέτζο σοπράνο: Κατερίνα Οικονομοπούλου
Tενόρος: Αντώνης Μπατσάκης
Πιάνο: Χρήστος Ροδόπουλος
Βιολί: Σλάβα Τόκαρεβ
Ηθοποιοί: Γιώργος Παππάς, Τάσος Μπλάτζιος, Κατερίνα Τσαλίδου, Μαριλίζα Χρονέα, Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου

Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ του Αύγουστου Στρίντμπεργκ | 4,5,11,12,18,19,25,26 Δεκεμβρίου 2013 | Τετάρτη & Πέμπτη

Στη διάρκεια ενός ονείρου, μια υποθετική συνάντηση ανάμεσα στη Δεσποινίδα Τζούλια μια θεατρική ηρωίδα του 19ου αι. και τον κύριο Ψ., έναν ψυχαναλυτή της εποχής μας. Εμμονές, προβολές και αποκαλύψεις δημιουργούν μια απαγορευτική και απαγορευμένη σχέση.
Οκτώ διαφορετικές παραστάσεις : οκτώ διαφορετικοί d.j. ζωντανά πάνω στη σκηνή αυτοσχεδιάζουν αιφνιδιάζοντας τους ηθοποιούς και σχολιάζοντας τα δρώμενα : η μουσική ως εξωτερικό ερέθισμα που επηρεάζει τη διαδικασία του ονείρου.


Συντελεστές
Σκηνοθεσία : Ιουλία Σιάμου, Ζωρζίνα Τζουμακα
Δραματουργία : Ζωρζίνα Τζουμάκα
Ενδυματολογική επιμέλεια :  Άση Δημητρολοπούλου
Styling : Γιάννης Μαρμαράς
Σχεδιασμός Φωτισμού : Γεώργιος Τάντος
Φωτογραφίες : Γεωργία Σιέττου
Παίζουν : Ιουλία Σιάμου, Χρυσοβαλάντης Κωστόπουλος

ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ του Αύγουστου Στρίντμπεργκ | ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ | 8,9,15,16,22,23,29,30 Ιανουαρίου 2014

Το χοροθέατρο "ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ" παρουσιάζει τον "ΠΕΛΕΚΑΝΟ" του AUGUST STRINDBERG.
Ένα έργο δωματίου για 5 πρόσωπα που η μεταξύ τους οικογενειακή σχέση ξετυλίγει ένα κουβάρι σιωπής του ασυνείδητου που εκδηλώνεται σαν ένας επαναλαμβανόμενος εφιάλτης ο οποίος μέσα από το σκηνικό ανέβασμα προσπαθεί να βρεί τη λύση του.
Τα παιδιά της Ελίς, μαριονέτες ενός καταραμένου κάρμα που τα καθορίζει η ύπαρξη του μη σωστού πρότυπου της μάνας στην προσπάθεια να τα κάνει κακέχτυπα του μίζερου εαυτού της.
Η απουσία του πατέρα κάνει την υπάρχουσα συμβίωση αφόρητη και λειτουργεί σαν αφορμή για να φανερωθούν τα πραγματικά πρόσωπα και οι καταπιεσμένες σχέσεις.

Συντελεστές
Μετάφραση: Γιάννης Ράμος
Σκηνοθεσία-Κινησιολογία: Φένια Αποστόλου
Μουσική: Xρύσανθος Χριστοδούλου
Κοστούμια-Φωτισμοί: Ευδοκία Βεροπούλου
Σκηνικά: Κώστας Μουρτζάκης
Ειδικές Κατασκεύες: Αλέξανδρος Λόγγος
Βοηθός Σκηνοθέτη και Οργάνωση Παραγωγής: Μαρία Νικολαίδη
Διανομή: Μαρία Αντουλινάκη (Ελίς), Σταύρος Ράγιας (Φρέντρικ), Μαριάννα Λιανού (Γέρντα), Θανάσης Μεγαλόπουλος (Άξελ), Νάνα Κωστιδάκη (Μάργκαρετ), Ηλίας Μπαγεώργος (Πελεκάνος)


Η αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν | 5,6,12,13,19,20,26,27 Φεβρουαρίου 2014

Vildanden, 1884
Μια διάλεξη περί του μικροαστικού ψεύδους. Μια ψυχαναλύτρια χρησιμοποιεί ως πειραματόζωα τους ήρωες του Ίψεν για να διερευνήσει αν ο άνθρωπος ζει ευτυχέστερα μέσα στο ψεύδος ή όχι.
Συντελεστές
Μετάφραση-σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Κοέν
Παίζουν (αλφαβητικά): Χαρά Δουφέκα, Ζέττα Ζάρκου, Πάνος Καπλάνης, Εύη Καραδήμα, Κυριάκος Μαρκάτος, Εύη Νταλούκα, Κώστας Πιπερίδης, Αλέξανδρος Τσελεπιδάκης.


ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ του Α. Σνίτσλερ | 5,6,12,13,19,20,26,27 Μαρτίου 2014

Το έργο γράφτηκε στην Βιέννη το 1903 από τον ιδιοφυή συγγραφέα και διακεκριμένο ψυχίατρο Άρθουρ Σνίτσλερ. Το έργο που είναι αυστηρά ερωτικό και «κατάλληλο μόνο για ενηλίκους», απαγορεύτηκε το ανέβασμά του για εξήντα ολόκληρα χρόνια.
Πρόκειται για ένα σπονδυλωτό έργο που αποτελείται δώδεκα "ερωτικές" ιστορίες .  Δέκα άνθρωποι  διαφορετικών ηλικιών και κοινωνικών τάξεων συναντιούνται με απώτερη ανάγκη την επιθυμία να ειρωνευτούν, μια επιθυμία που παραμένει πάντα ανεκπλήρωτη: το μόνο που τους απομένει τελικά είναι ερωτικές συνευρέσεις για να περάσει ακόμα μια δύσκολη νύχτα.  Και στο τέλος η μένουν πάντα μόνοι, σε μια διαρκή αναζήτηση του ιδανικού έρωτα.
Ο Σνίτσλερ με χιούμορ και σκωπτική διάθεση , αλλά πάντα με συμπόνοια και βαθιά κατανόηση περιγράφει αυτή την οδυνηρή τελικά διαδρομή προς τον έρωτα , φωτίζονται κυρίως τις αιτίες που καθιστούν την ολοκλήρωση μάλλον αδύνατη.
Σήμερα, σε μια εποχή που όπως πολλοί λένε είναι αντι- ερωτική, οι άνθρωποι φοβούνται πραγματικά να φτάσουν στην οριστική και άνευ όρων παράδοση του εαυτού που μας επιβάλλει ο έρωτας. Στην παράστασή λοιπόν  θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε γιατί οι άνθρωποι φοβούνται να ερωτευτούν. Οι  δώδεκα ιστορίες θα συνοδεύονται από δώδεκα ερωτικά τραγούδια , από διηγήσεις των ηθοποιών, από σχόλια και κείμενα που μιλούν για τον έρωτα. Ιστορίες που που θα μπορούσαν  να συμβούν  οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Οι ήρωες  θέλουν να παρασυρθούν, θέλουν να αφεθούν, θέλουν να ζήσουν. Όμως κάθε φορά το πρόσωπο που απευθύνουν την " ανάγκη" τους δεν είναι το σωστό, γι' αυτό απογοητεύονται και προχωρούν στο επόμενο στόχο τους σε ένα ανελέητο γαϊτανάκι διαδοχών. Χορεύουν, τραγουδούν, βλέπουν αγαπημένες ταινίες, γράφουν στάτους στο facebook, στέλνουν γράμματα με όρκους αιώνιας αγάπης, κάνουν έρωτα, πληρώνουν για τον έρωτα, απαιτούν, διεκδικούν, αλλά τελικά πάντα μένουν μόνοι με αυτή την γλυκόπικρη γεύση του ανεκπλήρωτου, πάντα έτοιμοι να αρχίσουν και πάλι από την αρχή.

Συντελεστές
Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοέν
Σκηνοθεσία: Αγγελική Καρυστινού
Επιμέλεια Κίνησης: Αντωνία Βασιλάκου
Βίντεο και μουσική επιμέλεια: Σπύρος Παπαρούλιας
Παίζουν: Ιωάννα Κανελλοπούλου, Βάσια Χρήστου, Στράτος Σωπύλης, Χρήστος Πίτσας.



Die Heimat του Χέρμαν Σούντερμαν | Ομάδα 33 | 28,29,30 Μαρτίου & 4,5,6,11,12 Απριλίου 2014

«Άκουσα την εκπυρσοκρότηση του όπλου. Όλα σταμάτησαν. Μόνο έτσι θα μπορούσε να τελειώσει αυτή η ιστορία». Επιστρέφοντας μετά από δέκα χρόνια στην οικογένειά της, μια γυναίκα έρχεται αντιμέτωπη με την συντηρητική κοινωνία της πατρίδας της κι εμπλέκεται σε ένα παιχνίδι υποταγής, όπου μόνο ένας μπορεί να είναι ο νικητής… Η Ομάδα 33 παρουσιάζει την παράσταση "Die Heimat", βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Χέρμαν Σούντερμαν. Μια παράσταση αφιερωμένη στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο θύτη και το θύμα.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία/Διασκευή: Ευρώπη Θωμοπούλου
Συμμετέχουν: Φαίδρα Χατζηκωσταντή,  Λύσανδρος Σπετσιέρης, Δέσποινα Μαλλή, Μαρία Δερεμπέ
Επιστ. Συνεργάτες: Tania Riccio, Αφροδίτη Πριμικύρη
Σύνθεση πρωτότυπης μουσικής: Tamara Friebel
Επιμέλεια μουσικής: Βαγγέλης Λάτος
Σκηνικά/ Κοστούμια: Ομάδα 33
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευαγγελία Σκρομπόλα



Capo d' Istria | 2,3,9,10,16,17,23,24 Απριλίου 2014

Capo d' Istria: Μια χώρα που παλεύει μεταξύ νόμου και ασυδοσίας, ακυβερνησίας και αναγκαιότητας, συμφερόντων και ελευθερίας. Ένας άνθρωπος που καλείται να οργανώσει το χάος, επιλέγοντας ανάμεσα στην πολιτική ύπαρξη και το συμβιβασμό, τα υψηλά ιδανικά και τον έρωτα. Ένα σχέδιο δολοφονίας που υφαίνεται υπόγεια. Ένα πολιτικό θρίλερ στα ίχνη μιας ιστορίας, που οδήγησε σε 180 χρόνια ατελεύτητου εμφυλίου.
Βασισμένο πάνω  στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη "Καποδίστριας" και την αλληλογραφία του Ιωάννη Καποδίστρια με την Ρωξάνδρα Στούρτζα.


Συντελεστές
Σκηνοθεσία:  Αναστασία Κουμίδου
Δραματουργία: Αμαλία Κοντογιάννη
Σκηνικά: Απόστολος Βέττας
Μουσική: Αντριάνα Μίνου
Φωτισμοί: Αικατερίνη Μαραγκουδάκη
Δημόσιες Σχέσεις – Επικοινωνία: Αντώνιος Κοκολάκης
Παίζουν: Ακίνδυνος Γκίκας, Ερατώ Πίσση


ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΝΙΣΣΑ | ART IS LIFE | 5,6,12,13,19,20,26,27 Μαΐου 2014| Δευτέρα & Τρίτη

Οι γυναίκες – παιδιά, κορίτσια, παντρεμένες και γεροντοκόρες - έχουν μια δύναμη, δαιμονική για κάποιους και πηγή δεινών για άλλους, που είναι η δύναμη της τεκνοποιΐας. Γύρω από αυτή την θεματολογία κινούνται τα κείμενα που παρουσιάζουμε με τη μορφή της σκηνικής εγκατάστασης λόγου, όπου εντάσσουμε το «λόγο» στο χώρο με στοιχεία υποκριτικής, κινησιολογίας,  μουσικής, εικαστικών  και βίντεο αρτ.


 Λίγα λόγια για τις προθέσεις
Ο Α. Παπαδιαμάντης ως άλλος Τσέχωφ και Ευριπίδης, έχει την εμπειρία και την ευαισθησία που δημιουργεί την βαθιά ανάγκη να γράψει για  αυτές τις γυναίκες που γνώρισε , να μιλήσει μέσα από αυτές , να εκφράσει ίσως ακόμα και θέσεις που η ανδρική φύση και θέση δεν θα το επέτρεπε. Τα έργα που επιλέξαμε είναι από τα πιο χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας και μας επιτρέπουν να πλησιάσουμε το κεντρικό θέμα της κοινωνικής ζωής μιας γυναίκας, τη μητρότητα , θέμα με το οποίο θα φθάσει στο ζενίθ της δημιουργίας του ο συγγραφέας, με τη «Φόνισσα». Οι γυναίκες - κορίτσια, παντρεμένες και γεροντοκόρες - έχουν μια δύναμη , δαιμονική για κάποιους και πηγή δεινών για άλλους, που είναι η δύναμη της τεκνοποιΐας. Γύρω από αυτή την θεματολογία κινούνται τα κείμενα  :  Η φωνή του δράκου, Οι μάγισσες, Το νησί της Ουρανίτσας. Για όλα τα γυναικεία πρόσωπα που συναντάμε , ένα «ευήκοον ους» χρησίμευσε ως διαμεσολαβητής και μας μετέφερε τα πάθη τους. Πάθη ενεργητικά και παθητικά, πάθη νόμιμα και παράνομα, πάθη που μας προβληματίζουν και μας συγκλονίζουν μέχρι σήμερα αφού το αντίκρισμα, το κόστος των «γυναικείων» παθών, παραμένει μεγάλο, ακόμα και αν είναι διαφορετικές κάποιες κοινωνικές αξίες. Στην εγκατάσταση που επιχειρούμε, εντάσσουμε το λόγο στο χώρο με στοιχεία υποκριτικής, κινησιολογίας , τραγουδιού , μουσικής , εικαστικών  και βίντεο. Το κοινό εισβάλλει -ή μένει απ' έξω-  στις γυναικείες ιστορίες με οδηγό τον αισθαντικό και κοινωνικό Παπαδιαμάντη. Σε καθεμιά αντιστοιχεί ένα περιβάλλον (χώρος) όπου καλείται να ενταχθεί ο θεατής, όπως στη εποχή του συγγραφέα , όπου όλα γίνονταν γνωστά στους κοινούς χώρους, στις αυλές, στο 'νερό', στην εκκλησία.....

Συντελεστές
Δραματουργική επεξεργασία -σκηνοθεσία: Μαρία Φραγκή
Σκηνογραφική επιμέλεια: Άννα Μαχαιριανάκη     
Παίζουν: Μαρία Μάχου, Τερψιχόρη Γκιόκα, Σάντυ Σπυρίδη, Νικολέττα Γκριμέκη, Γιώργος Ρουστέμης, Αγγελική Τάτση


PLAY AND DANSE STRINDBERG | ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ | 5,6,12,13,19,20,26,27 Μαΐου 2014| Δευτέρα & Τρίτη

Το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ παρουσιάζει την παράσταση με τίτλο: Play and danse Strindberg.
Η παράσταση PLAY AND DANSE STRINDBERG είναι μια σύνθεση των τριών έργων του Αύγουστου Στρίντμπεργκ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ, Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ και O XOΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.
Η δράση τοποθετείται σε ένα παλιό θέατρο που λειτουργεί και ως σχολή θεάτρου και χορού λόγω της οικονομικής κρίσης. Οι ηθοποιοί που υποδύονται τους ρόλους της θεατρικής αυτής σύνθεσης έχουν τις ίδιες προσωπικές σχέσεις (όπως αυτές απορρέουν από τα έργα του Στρίνντμπεργκ) και στην ιδιωτική τους ζωή.
Έτσι ο χώρος της τέχνης και του θεάτρου στην Ελλάδα των μνημονίων γίνεται ο προνομιακός χώρος όπου εκτυλίσσεται το παιχνίδι εξουσίας και δύναμης μεταξύ εραστών και αντίζηλων αλλά και μεταξύ ηθοποιών. Είναι το παιχνίδι της δύναμης ανθρώπων, κοινωνικών τάξεων, του αρσενικού και του θηλυκού.
Φαίνεται πως οι ήρωες του Στρίντμπεργκ είναι σήμερα περισσότερο επίκαιροι όσο ποτέ άλλοτε...
Νίκος Ιορδανίδης

Συντελεστές
Σύλληψη-σκηνοθεσία:  ΝΙΚΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ
Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: ΕΚΤΟΡΑΣ ΡΟΔΙΝΟΣ
Φωτισμοί: ΚΩΣΤΗΣ ΚΑΠΕΛΩΝΗΣ
Μουσική επιμέλεια: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΡΡΟΣ
Διανομή: Αλέξανδρος Πέρρος (Ζαν ), Τσαμπίκα Φεσάκη (Τζούλια), Δήμητρα Χαραλάμπους (Χριστίνα), Ντέπυ Πάγκα (KΥΡΙΑ Χ, Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ), Δήμητρα Χαραλάμπους (ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ Υ, Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ), Νίκος Ιορδανίδης ( Έντγκαρ), Ντέπυ Πάγκα (Αλίς), Αλέξανδρος Πέρρος (Κουρτ)




HANNELE του Gerhard Hauptmann | 7,8,14,15,21,22,28,29 Μαϊου 2014| Τετάρτη & Πέμπτη

Το ομώνυμο έργο του νομπελίστα συγγραφέα που πραγματεύεται την αδυναμία μιας δεκατετράχρονης έφηβης να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό της περίγυρο, διασκευασμένο σε μιούζικαλ δωματίου για πιάνο, φλάουτο και φωνή.
Το υλικό βασίζεται σε ηχητικές μάζες, τονικά μέρη και διευρυμένη τονικότητα ενώ δε λείπουν και κάποια ελευθέρα, ατονικά μέρη.

Συντελεστές
Μετάφραση : Κωνσταντίνος Κρίτσης
Σύνθεση, πιάνο: Μιχάλης Γούτης
Φλάουτο: Νατάσσα Μπακέα
Ερμηνεία: Λίνα Καλπαζίδου



Let's dance Together | Ομάδα Θεάτρου Σελίδα 231 | 7,8,14,15,21,22,28,29 Μαΐου 2014| Τετάρτη & Πέμπτη

Performance εμπνευσμένη από το έργο του August Strindberg “Ο χορός του θανάτου”.
Ένα αλλιώτικο επιδαπέδιο παιχνίδι.
Μια άχρονη και παντοτινή πραγματικότητα.
Παίκτες και εφευρέτες, επιχειρούν να εξερευνήσουν την ανθρώπινη αυτ - απάτη της ολοκλήρωσης, αλλά και της ματαίωσης, μέσω του “άλλου”.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Βίβιαν Κραββαρίτη
Δραματουργική επεξεργασία: Ειρήνη Σκανδάλου – Γιώργος Μοσκιού
Παραγωγή: Ομάδα Θεάτρου Σελίδα 231



ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ | SMELLS LIKE FREE SPIRIT | 2,3,9,10,16,17,23,24 Ιουνίου 2014| Δευτέρα & Τρίτη

Τι θα συμβεί…
ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ
Τι θα συμβεί όταν τέσσερις άνθρωποι ανακαλύψουν ποιοι είναι και τι ζητάνε; Όταν ανακαλύψουν ότι η ελευθερία του ενός εμποδίζει την ελευθερία του άλλου; Όταν συνειδητοποιήσουν ότι δεν έζησαν ποτέ; Τι θα συμβεί όταν συναντηθούν και οι τέσσερις στο χείλος του γκρεμού;
Η ομάδα SMELLS  LIKE FREE SPIRIT  παρουσιάζει το κύκνειο άσμα του Ερρίκου Ίψεν, σε μια ελεύθερη διασκευή που θα δώσει όλες τις απαντήσεις… στο BETON7.

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Σοφία Αλεξανιάν
Παίζουν: Ειρήνη Μαμάση,  Μαρία Μανόνα,  Δημήτρης Σταματελόπουλος,  Κατερίνα Τυροπώλη
Κείμενο: Μαρία Μανόνα


Σονάτα των Φαντασμάτων του Αύγουστου Στρίντμπεργκ | 4,5,11,12,18,19,25,26 Ιουνίου 2014| Τετάρτη & Πέμπτη

Σε ποιον προορισμό  μπορεί να οδηγήσει το οδοιπορικό της πραγματικότητας και της ψευδαίσθησης όταν το μόνιμο εμπόδιο είναι η ανάδειξη και την αποκατάσταση της αλήθειας ; Τα ένοχα μυστικά συγκαλύπτονται από την αυταπάτη και  αποκαλύπτονται γιατί δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης, καθώς όλοι και όλα οδεύουν προς το τέλος…

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Λαγού Χρύσα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Τζιώκας Βασίλης
Κοστούμια: Λαγού Γεωργία
Art direction : Τζιώκας Βασίλης
Οργάνωση Παραγωγής : Θοδωρής Βουρνάς
Ηθοποιοί : Μιλίτση Γιώτα κ.ά.


Lulu 2.4 της Ερασμίας Τσίπρα |  4,5,11,12,18,19,25,26 Ιουνίου 2014 | Τετάρτη & Πέμπτη

Εποχή της κατανάλωσης. Της κατανάλωσης της εικόνας, του ανθρώπινου σώματος, της έμφυλης φύσης, των απολαύσεων. Η Lulu, είναι το αρχέτυπο που τα συνοψίζει. Το έργο του Βέντεκιντ, το 1895, θέτει τη Lulu του, κέντρο των ηδονικών απολαύσεων της λαγνείας και του φεμινιστικού λόγου.
Στο Lulu 2.4, του 2014,  η γυναικεία ταυτότητα πολλαπλασιάζεται. Γίνεται πολλές και αμφίσημες, όπως πολλές, πολλαπλές και αμφίσημες είναι και οι ταυτότητες. Οι γυναίκες του έργου, κλεισμένες σε έναν δικό τους συμπαντικό χωροχρόνο, σε μία δική τους ιστορία και κατεύθυνση, εγκλωβισμένες στη θέαση του πραγματικού θεατή/κοινού, όπου υποχρεούται να τις κοιτάζει και να τις καταναλώσει, όμοιως όπως ένας θεατής καταναλώνει τα είδωλά του, μέσα από περιοδικά, τηλεόραση, μέσα μαζικής και κοινωνικής δικτύωσης. Το ημιτελές  εν γένει της ανθρώπινης φύσης, σε σύγκρουση με την επιβαλλόμενη ταυτότητα και τους ρόλους της. Η Lulu και τα κορίτσια, τους απαρνώνται, όπως έκανε η ίδια πριν χρόνια στις σελίδες του βιβλίου. Με το να «παίζουν» το παιχνίδι της αποπλάνησης, επιχειρούν να κατακρίνουν.
Είναι ενοχικό να παρατηρείς ή όχι;
Σε ρυθμό 2/4.

Συντελεστές
Σύνθεση-σύλληψη ιδέας/σκηνοθεσία/επεξεργασία κειμένου/δραματουργία: Ερασμία Τσίπρα
Συνεργάτης σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος.
Μετάφραση: Εύμολπος Συνοδηνός.
Ηθοποιοί:  Εύα Ανδρονικίδου, Mικαέλλα Ζούστη, Σοφία Ρούσου, Κατερίνα Σταθοπούλου, Ερασμία Τσίπρα.
Σκηνικά/Ενδυματολόγος: Γεωργία Τοουλάκου.
Σχεδιασμός ήχου/μουσική: Ερασμία Τσίπρα.


Emotional Vampires | Σεπτέμβριος 2014
Δουλεύοντας τα κείμενα του Στρίντμπεργκ, θα προκύψει μία σύνθεση με θέμα τις ανθρώπινες σχέσεις και τα παράγωγα αυτών.  Κανίβαλοι, μαριονέτες και άλλα τέρατα θα βγουν μέσα από τους μουσικούς αυτοσχεδιασμούς του Νώντα Παππά (ιδρυτή τoυ Avant Garde μουσικού σχήματος Acid Baby Jesus).

 Συντελεστές
Αλέξανδρος Κωνσταντινόπουλος - Σκηνοθεσία
Νώντας Παππάς - Performer
Ειρήνη Βουκελάτου - Performer
Βέρα Αρμένη - Επιμέλεια Ήχου
Βάλυ Μαυρίδη – Κοστούμια

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO