Απονεμήθηκαν τα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του Αθηνοράματος. Η λαμπερή γιορτή, στην οποία έδωσαν το παρών σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του θεάτρου, αλλά και το θεατρόφιλο κοινό, έλαβε χώρα απόψε στο Μέγαρο Μουσικής.
Τη σκηνοθεσία της εκδήλωσης είχε αναλάβει ο Γιάννης Κακλέας, ο οποίος έβαλε όλη του την τέχνη, αλλά και πολύ χιούμορ!
Αξίζει να αναφερθούμε στη ζωντάνια και την αμεσότητα του Πάνου Βλάχου στην παρουσίασή του.
Χοτ σποτ της βραδιάς, το μακρύ χειροκρότημα στην Μαρία Πρωτόπαππα και το ευχαριστώ στη μαμά της, που την περίοδο των προβών, τη βοήθησε στην ερμηνεία της με έναν μεγάλο καβγά.
Αναλυτικά οι νικητές των Θεατρικών Βραβείων Κοινού 2013:
"Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα" κατέκτησε το πρώτο βραβείο καλύτερης παράστασης. "Η Αγία Ιωάννα των σφαγείων" κέρδισε το δεύτερο βραβείο, ενώ το τρίτο βραβείο δόθηκε στην παράσταση "Θα σε πάρω να φύγουμε".
Το πρώτο βραβείο σκηνοθεσίας πήρε ο Γιάννης Χουβαρδάς για την παράσταση "Το Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα". Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στον Νίκο Καραθάνο για την παράσταση "Γκόλφω", ενώ το τρίτο παρέλαβε ο Δημήτρης Τάρλοου για την παράσταση "Ευρυδίκη".
Το πρώτο βραβείο αντρικού ρόλου πήρε ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος για την ερμηνεία του στην παράσταση "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην". το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στον Αντώνη Λουδάρο για την ερμηνεία του στην παράσταση "Θα σε πάρω να φύγουμε". Το τρίτο βραβείο παρέλαβε ο Δημήτρης Πιατάς για την ερμηνεία του στην παράσταση "La Nonna".
Το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου πηρε η Μαρία Πρωτόπαππα για την ερμηνεία της στην παράσταση "Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα. Το δεύτερο βραβείο γυναικείου ρόλου πήρε η Στεφανία Γουλιώτη, για την ερμηνεία της στην παράσταση "Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν. Το τρίτο βραβείο μοιράστηκαν, λόγω ισοψηφίας, η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη για την ερμηνεία της στην παράσταση "Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα", με την Κόρα Καρβούνη, για την ερμηνεία της στην παράσταση "Ευρυδίκη".
Το βραβείο συγγραφέα νεοελληνικού έργου απέσπασε η Κατερίνα Μαγκανά και το "Έφη. Από το Ευτυχία".
Το πρώτο βραβείο σκηνογραφίας παρέλαβε η Έλλη Γεωργακοπούλου για την παράσταση "Γκόλφω". Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στην Εύα Νάθενα για την παράσταση "Θα σε πάρω να φύγουμε", ενώ το τρίτο δόθηκε στους Γ. Γαβαλά και Γ. Μουρίκη για το "Chicago".
Το πρώτο βραβείο ενδυματολογίας απονεμήθηκε στην Εύα Νάθενα για την παράσταση "Θα σε πάρω να φύγουμε". Το δεύτερο βραβείο δόθηκε στην Ιωάννα Τσάμη για την παράσταση "Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα", ενώ το τρίτο παρέλαβε η Ντένη Βαχλιώτη για το "Chicago".
Το πρώτο βραβείο μουσικής σύνθεσης πήρε η Κατερίνα Πολέμη για την παράσταση "Ευρυδίκη". Το δεύτερο, ο Άγγελος Τριανταφύλλου για την παράσταση "Γκόλφω" και το τρίτο, ο Σταύρος Γασπαράτος για την παράσταση "Η Αγία Ιωάννα των Σφαγείων".
Το πρώτο βραβείο για τον φωτισμό παρέλαβε ο Λευτέρης Παυλόπουλος για την παράσταση "Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα". Το δεύτερο βραβείο για τον φωτισμό απονεμήθηκε στον Αλέκο Αναστασίου για την παράσταση "Ευρυδίκη" και το τρίτο και πάλι στον Λευτέρη Παυλόπουλο, για την παράσταση "Γκόλφω".
Στιγμιότυπα από την εκδήλωση
Απονομή βραβείου σκηνοθεσίας, σε μία κατάμεστη αίθουσα.
Από την απονομή του βραβείου γυναικείου ρόλου. Στη φωτογραφία, η Κ. Καραμπέτη, η Κ. Καρβούνη, η Στ. Γουλιώτη και η Μ. Πρωτόπαππα.
Ο Πάνος Βλάχος και στην οθόνη...ο "Σόμπολος" της θεατρικής Αθήνας.
Ο Π. Χαϊκάλης από την περσινή επιτυχία "Να ζει κανείς ή να μη ζει".
Ο Π. Φιλιππίδης ως προτεινόμενος για να παίξει τον Μότσαρτ στη θεατρική διασκευή της βιογραφίας του, με αφορμή τις πολλές παραστάσεις που αφορούν στις ζωές καλλιτεχνών της μουσικής.
Ο Γιώργος Κιμούλης θα υποδυθεί τους Radiohead. Και τους πέντε
"Ζωντανή σύνδεση" με τη μητέρα εθισμένου θεατρόφιλου ως άλλη "μάνα raver".
Τα αποτελέσματα μιας (φανταστικής) πανελλαδικής θεατρικής δημοσκόπησης, όπου παρουσιάζονται οι προτεινόμενοι εναλλακτικοί χώροι για το ανέβασμα θεατρικών παραστάσεων.
Άλλη μια εθισμένη θεατρόφιλη μιλάει σε σύνδεση.
Τα (φανταστικά) στατιστικά για τους πιο φανατικούς θεατές παραστάσεων.
Τα (φανταστικά) στοιχεία της δημοσκόπησης, για τους λόγους που οδηγούν τους θεατές στις αίθουσες.