Η κάμερα παρακολουθεί τον διάσημο και καταξιωμένο παγκοσμίως αμερικανό ηθοποιό, κατά τη διάρκεια της περιοδείας του σε όλο τον πλανήτη με τον «Ριχάρδο Γ΄», που είχαμε την ευκαιρία να δούμε και στην Επίδαυρο το 2011.
Ο 54χρονος Σπέισι, που έχει κερδίσει μάλιστα και δύο Όσκαρ για τις ερμηνείες του, είναι καλλιτεχνικός διευθυντής ενός από τα πιο παλιά θέατρα του Λονδίνου, του Old Vic από το 2003, εντυπωσιάζοντας συχνά με τις επιλογές του.
«Τα τελευταία δέκα χρόνια, που είχα αρκετές επιτυχίες στον κινηματογράφο και γύρισα στο Λονδίνο για να ξεκινήσω μια θεατρική ομάδα, πολλοί άνθρωποι με κοίταζαν παράξενα. Είχαν ξαφνιαστεί με την απόφασή μου. Με ρωτούσαν γιατί έπαιζα στο θέατρο και γιατί έφυγα για να διοικήσω αυτό το θέατρο για δέκα χρόνια; Δεν το καταλάβαινα. Με ρωτούσαν αν το θέατρο είναι βαρετό; Γιατί δεν έκανα μόνο ταινίες για να βγάλω πολλά λεφτά; Γύρισα αυτή την ταινία για να απαντήσω σε όλα αυτά τα ερωτήματα» εξήγησε ο Σπέισι.
Το ντοκιμαντέρ, το οποίο σκηνοθέτησε ο Τζέρεμι Γουέλεχαν, αποτυπώνει όλες τις πτυχές αυτής της θεατρικής παραγωγής, του έργου, αλλά και της περιοδείας που αποτελούσαν μέρος του Bridge Project, της συνεργασίας δηλαδή ανάμεσα στο θέατρο του Κέβιν Σπέισι, το Old Vic, την Brooklyn Academy of Music και τον σκηνοθέτη Σαμ Μέντες.
«Πρώτα από όλα, το θέατρο είναι το κατεξοχήν μέσο του ηθοποιού, ενώ το φιλμ δεν είναι. Το φιλμ είναι το μέσο του σκηνοθέτη και του μοντέρ. Δεν έχεις κανέναν απολύτως έλεγχο για το πώς θα βγει η ερμηνεία σου σε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά. Και πάντα προσπαθώ να θυμάμαι ότι όσο καλός κι αν είμαι σε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά, δεν μπορώ να γίνω καλύτερος. Είναι κάτι παγιωμένο. Στο θέατρο, μπορώ να γίνω καλύτερος. Μπορώ να είμαι καλύτερος αύριο βράδυ σε σχέση με την ερμηνεία μου απόψε. Μπορώ να είμαι καλύτερος μετά από δύο εβδομάδες» τόνισε ο Σπέισι.
ΠΗΓΗ: myfilm.gr