Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΙΣ "ΒΑΚΧΕΣ" Η Α. ΜΠΡΟΥΣΚΟΥ;

Written by OnlyTheater. Category: BUZZ

Άντζελα Μπρούσκου


H Άντζελα Μπρούσκου μίλησε στη Μ. Στάικου και το clickatlife για τις "Βάκχες" του Ευριπίδη που θα ανέβουν στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου στις 8-9 Αυγούστουπου όπου παίζει και σκηνοθετεί και εξηγεί την επιλογή της να δώσει δυο ανδρικούς ρόλους σε γυναίκες ηθοποιούς.

Είχατε ενσαρκώσει τον ρόλο της Αγαύης, στην παράσταση της Μάρθας Φριντζήλα. Τώρα με τη δική σας σκηνοθετική ματιά επιστρέφετε στο ίδιο έργο και στον ίδιο ρόλο. Τι πυροδότησε αυτή την επιστροφή;

Δεν πρόκειται για κάποια επιστροφή.Οι  «Βάκχες» ήταν ήδη μέσα στα σχέδια μου. Η συμμετοχή μου προέκυψε τυχαία μέσα στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.Εξ άλλου και η συγκεκριμένη παράσταση είχε εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Η δική σας σκηνοθετική ματιά σε ποια επίπεδα του έργου εστιάζει;

Στην αγωνιώδη αναζήτηση του ανθρώπου για κάτι που τον υπερβαίνει. Στην ουτοπία.Ο Διόνυσος είμαστε όλοι.

 Η Αγαύη, ως αρχετυπική μορφή τι εκφράζει και πώς την προσεγγίζετε ερμηνευτικά;

Εκφράζει τον τρόμο μας για το άγνωστο.Την προσεγγίζω μέσα από την απλή ανθρώπινη της ιδιότητα.

Εμπιστευτήκατε επίσης στη Μαρία Κίτσου τον ρόλο του Τειρεσία. Πώς καθοδηγήσατε τις δύο γυναίκες ηθοποιούς, ώστε να προσεγγίσουν ρόλους του αντίθετου φύλου; Και με ποιο σκεπτικό τις επιλέξατε;

Και τα δυο πρόσωπα του έργου έχουν εμπειρία και των δυο φύλων μέσα από την μυθική τους διάσταση.Συνήθως αυτές οι προσεγγίσεις στο θέατρο γίνονται μέσα από την παρωδία.Ήθελα να εστιάσω σε μια πιο εσωτερική αναζήτηση της ταυτότητας του φύλου.

Πηγή φωτογραφίας: mediasoup.gr

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO