Η «Στεγασμένη» εκδοχή του Καλού ανθρώπου του Σετσουάν, φαίνεται
να αποκτά οικουμενικότητα και να βρίσκει την αποδοχή και εκτός συνόρων. Με αφορμή την πρόσκληση των υπευθύνων του Εθνικού Θεάτρου του Άουγκσμπουργκ της Γερμανίας (γενέθλια πόλη του Μπέρτολντ Μπρεχτ) στην Κατερίνα Ευαγγελάτου να σκηνοθετήσει εκεί, έχουμε να κάνουμε τα εξής σχόλια:
1. Στη Γερμανία της κρίσης, του πλεονασματικού κεφαλαίου και των εκατομμυρίων ανέργων και φτωχών, θεωρείται πρωτοποριακή προσέγγιση στον Μπρεχτ αυτή, που όχι μόνο εμφανίζεται ουδέτερη στα μεγάλα ζητήματα που έθεσε ο συγγραφέας, αλλά στέκεται με ειρωνικό-χλευαστικό ύφος απέναντί του.
2. Στην Ελλάδα της κρίσης που δεν αφήνει τίποτα όρθιο, που «ρίχνει» στα κάτεργα το Λάκη Γαβαλά και κλείνει το βιβλιοπωλείο «Εστία», ακόμα εφαρμόζεται η λογική: «ό,τι δεν μπορείς να πολεμήσεις προσπάθησε να οικειοποιηθείς».
Χρύσα Φωτοπούλου