Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΤΟ ΥΠΟΒΟΛΕΙΟ ΕΚΛΕΒΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Written by OnlyTheater. Category: ΓΚΡΙΝΙΑ

Όθων και Ποθούλα

Πολύ καλά ξεκίνησε το «Όθων και Ποθούλα» στο θέατρο «Δημήτρης Χορν», αλλά

μια γκρίνια θα την κάνουμε γιατί πέρα του γερού τιμ που πρωταγωνιστεί στην δουλειά, ρόλο βασικό παίζει και η υποβολέας-βοηθός σκηνοθέτη του
Σταμάτη Φασουλή!

Στην πρεμιέρα έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο αλλά μέχρι και την περασμένη Κυριακή φαινόταν στα πλάγια της σκηνής και κυρίως ακουγόταν πολύ! Μα καλά, θα αναρωτηθείτε, κάνετε γκρίνια για τον Σταμάτη Φασουλή που έχει κάψει τόσα χιλιόμετρα στο σανίδι και που μας «πλούτισε» θεατρικά απ’ τα χρόνια του Ελεύθερου Θεάτρου μέχρι το «Δάφνες και Πικροδάφνες», τους «Μπαμπάδες με ρούμι», το «Βίρα τις άγκυρες»,  το «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης»; Και όμως, ναι, θα γκρινιάξουμε  πολύ γιατί στην πρεμιέρα του στο «Όθων και Ποθούλα» έπαιξε στο μεγαλύτερο μέρος της παράστασης    υποβοηθούμενος από υποβολέα που ακουγόταν μέχρι και τις τελευταίες σειρές του «Δημήτρης Χορν»!   

Δεν αναφέρομαι σε απλή αρωγή σε κάποιες λίγες σκηνές που χάθηκαν λόγια  - είναι σύνηθες κάτι τέτοιο σε πρεμιέρες. Η βοηθός του που του έκανε υποβολείο κάθε τρεις και λίγο ακουγόταν εντονότατα να του θυμίζει ατάκες επί ατακών. Ξανά και ξανά. Μέχρι και το τέλος. Και από ότι μου έχουν διαμηνύσει φίλοι και γνωστοί, το υποβολείο στο Χορν πάει σύννεφο ακόμα και   όχι μόνο μέσα της φωνής της βοηθού σκηνοθέτη, αφού πολλοί την βλέπουν κιόλας πίσω από την ράμπα.

Αναρωτιέμαι αφού δεν ήταν έτοιμοι-γιατί δεν ήταν!-  γιατί πιέστηκαν  τόσο  να  ξεκινήσουν;  Ο Φασουλής έχει το δίχως άλλο πολλά ελαφρυντικά αφού είχε στους ώμους του πέρα της δουλειάς αυτή και το απαιτητικότο «Σικάγο» -δεν του έμεινε χρόνος να μάθει λόγια. Γιατί έπρεπε να βιαστεί; Πιέστηκε απ’ την παραγωγή; Ήθελε να μην καθυστερήσει κι άλλο; Σημασία έχει πως η καλοστημένη παράστασή του και το σουρεαλιστικό έργο του Άκη Δήμου ήθελαν λίγο παραπάνω «ψήσιμο» προτού προσφερθεί στο κοινό.  Μαθαίνω πως με τις παραστάσεις «λιώνουν» τα λόγια και ετοιμάζομαι να ξαναπάω να  δω την παράσταση για να καταθέσω την κριτική μου άποψη και για το έργο και για την δουλειά και για τις ερμηνείες.

Αλλά θα περιμένω λίγο ακόμα γιατί θέλω Φασουλή-Φιλιππίδου να κλέβουν την  παράσταση  κι όχι την υποβολέα στην άκρη της σκηνής!
Μην το ζήσω ξανά γιατί αγχώνομαι ακούγοντας φωνές από αλλού…

Β.ΜΠΟΥΖ.

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO