Ένα σπαρταριστό Κρητικό γουέστερν [!] είναι η «Άγρια Δύση» του Θοδωρή Αθερίδη που παίζεται στην «Αποθήκη» της οδού Σαρρή. Έργο δουλεμένο με λεπτοβελονιές, γεμάτο ζηλευτές ανατροπές και απρόσμενους άσσους που ρίχνονται στο τραπέζι μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο, είναι κατά την γνώμη μου το καλύτερο έργο που έγραψε ο Αθερίδης τα τελευταία χρόνια!
Η ιδέα να στήσει ένα Κρητικό γουέστερν που εκτυλίσσεται στα Λιβανιάννα των Σφακίων, έχοντας και ξεκαρδιστικά στοιχεία και δραματικές νότες και άρωμα θρίλερ στιγμές-στιγμές ήταν έξυπνη, όπως έξυπνα έφτιαξε και τους τέσσερις χαρακτήρες του έργου. Σε ένα ξενοδοχείο χωρίς πελάτες,χωρίς νερό, χωρίς τηλέφωνο, λόγω της οικονομικής κρίσης μένουν μια μάνα με τα δίδυμα παιδιά της, ενώ στην διαδρομή εμφανίζεται έναν παλιός έρωτας της πρώτης,ο οποίος θα φέρει πολλά προβλήματα, πριν από την λύση. Ο Αθερίδης μιλώντας για την ιστορία αυτού του ιδιαίτερου και ιδιόρυθμου κουαρτέτου, πετυχαίνει μια αλληγορία για την τραυματισμένη-εξοντωμένη Ελλάδα. Ο ίδιος σκηνοθετεί το έργο με καίριο τρόπο και παίζει τον ρόλο του άντρα-καταλύτη που έρχεται να ανατρέψει τα πάντα. Στην δουλειά αυτή ο Αθερίδης δεν πετυχαίνει μόνο ένα απ’ τα καλύτερά του έργα,αλλά και μια από τις πληρέστερες ερμηνείες του. Είναι άμεσος και ακριβής, λιτός και ευθύβολος. Μεγάλο ατού της παράστασης η Ρένια Λουιζίδου στην απόλυτη υποκριτική ωριμότητά της. Με σπάνια εσωτερικότητα, με διακυμάνσεις,με λεπτές βελονιές, με εξαιρετικά κωμικές σκηνές μα κι εξόχως δραματικές κορυφώσεις,σαγηνεύει το κοινό-και τον πιο δύσκολο θεατή. Έτοιμη για μεγάλους ρόλους,για κλασικό ρεπερτόριο,για γενναίες αναμετρήσεις! Οι δύο τους «δένουν» εξαιρετικά και στο πλευρό τους επιτυγχάνουν καλές επιδόσεις ο χαρισματικός Λευτέρης Ελευθερίου και η ικανότατη Τζένη Θεωνά. Ο πρώτος που διαθέτει ατόφια κωμική στόφα, εξελίσσεται σ’ έναν απ’ τους καλύτερους κωμικούς της γενιάς του με εκτόπισμα, πολύ έντονη και πληθωρική σκηνική παρουσία, γερή ατάκα-δαιμόνιο πλάσμα! Η δεύτερη πέρα από σαγηνευτικό πλάσμα, είναι εύστοχη και αμεσότατη, αρέσει στις εκρήξεις και τις σιωπές της.