«Δαιμόνιοι» αποδείχτηκαν για άλλη μια φορά οι ευρηματικοί και εμπνευσμένοι Μιχάλης Ρέππας- Θανάσης Παπαθανασίου. Πήραν το αστυνομικό θρίλερ «Παγίδα» του Ρομπέρτ Τομά κι έφτιαξαν μια αστυνομική κωμωδία-θρίλερ που φέρνει δάκρυα απ’ τα γέλια, χωρίς στιγμή να χάνει το σασπένς που χαρακτηρίζει το έργο!
Η σκέψη τους να πειράξουν το θεατρικό αντιστρέφοντας τον ανδρικό ρόλο σε γυναικείο και να βάλουν δυνατές κωμικές πινελιές σε αυτό ήταν αληθινά έξυπνη και το αποτέλεσμα είναι απολαυστικότατο!
Σε ένα ορεινό θέρετρο στη Γαλλία εκτυλίσσεται το έργο με την Κατρίν-Κάτια Δανδουλάκη σε πολύ μεγάλα κέφια, με δεινότητα ζηλευτή να τα "σπάει" στις εναλλαγές απ’το κωμικό στο δραματικό, -να δηλώνει στην αστυνομία την εξαφάνιση του άντρα της! Μετά τρεις μέρες απουσίας του συζύγου έρχεται στο σπίτι της ο αστυνομικός επιθεωρητής (Τάσος Χαλκιάς σε δυναμικό comeback-ο πιο ιδανικός για τον ρόλο) να της ανακοινώσει ότι οι έρευνές του απέβησαν άκαρπες. Και τότε ξαφνικά έρχεται στο σπίτι ο εξαφανισμένος σύζυγος (θαυμάσιος ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος σε μια απ’ τις πληρέστερες ερμηνείες του). Αλλά η Κατρίν δεν τον αναγνωρίζει. Της είναι τελείως άγνωστος. Αντίθετα ο σύζυγος σοκάρεται από την αντίδραση της και φωνάζει την ιδιοκτήτρια του σπιτιού (η Ελένη Κρίτα καίρια και ακριβής) η οποία τον αναγνωρίζει. Ο γρίφος περιπλέκεται διαρκώς όταν εμφανίζεται ένας εκκεντρικός πελάτης του συζύγου (ο πληθωρικός Παντελής Καναράκης κλέβει στιγμές στιγμές την παράσταση κάνοντας το κοινό να κλαίει απ’τα γέλια) και μια ιδιόρρυθμη Ρουμάνα νοσοκόμα (ευθύβολη στον ρόλο η Τζόυς Ευείδη) σε ένα αστυνομικό μυστήριο που δεν ξεδιαλύνεται παρά μόνο την τελευταία στιγμή του έργο με ένα φινάλε που αποκλείεται να μαντέψει και ο πιο έμπειρος θεατής αστυνομικών έργων.Το δίδυμο Ρέππα-Παπαθανασίου σκηνοθέτησε το έργο με μαεστρία.
Καλοκουρδισμένη, εύρυθμη, με ατμόσφαιρες η παράστασή τους κερδίζει και τον πιο δύσκολο θεατή. Σε μεγάλα κέφια οι δύο τους, φτιάχνουν μια δουλειά που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον το κοινού μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο! Μεγάλο ατού της παράστασής τους το εξαιρετικά καλαίσθητο σκηνικό της Μαίρης Τσαγκάρη,τα θαυμάσια κοστούμια της μετρ Έβελυν Σιούπη και οι έξοχοι φωτισμοί της Κατερίνας Μαραγκουδάκη.
Τρέξτε στο «Κάτια Δανδουλάκη», θα περάσετε ένα υπέροχο δίωρο!