Λίγο μετά απ’ την συναρπαστική του ερμηνεία στη Μήδεια, ο Γιώργος Κιμούλης συνταράσσει το κοινό ως Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν στο ομώνυμο έργο του Ερρίκου Ίψεν που φιλοξενεί το «Δημήτρης Χορν». Με την πολύτιμη σκηνοθετική αρωγή του Σταμάτη Φασουλή, «μεταμορφώνεται» με τρόπο που καθηλώνει μα κι εντυπωσιάζει στον πολυσχιδή και πολυεπίπεδο τραπεζίτη που έχει κλειστεί στην φυλακή για κατάχρηση και που βγαίνοντας απ’αυτή απομονώνεται στη σοφίτα του σπιτιού του έχοντας αποφασίζει να μην ξαναβγεί από αυτήν. Μια σειρά από εξελίξεις που βιώνει με τη γυναίκα του, την αδελφή της και τον γιο του ζωντανέψουν όλο το παρελθόν του και μέσα σε μια νύχτα λύνει ο γόρδιος δεσμός μιας ολόκληρης ζωής!
Ο σπουδαίος ηθοποιός κάνει θαυμάσια δουλειά στις πρώτες σκηνές του εγκλωβισμού-αυτισμού του Μπόρκμαν, στις εκρήξεις του, σ’αυτές που τον θέλουν ανάμεσα στις δύο γυναίκες, στην ελπίδα του να κάνει ένα νέο ξεκίνημα με τον γιο του. Εκεί όμως που «κεντά» αληθινά είναι σ’ αυτές που βγαίνει απ’το σπίτι, που λαχταρά να φύγει απ’ την «φυλακή» του, που νιώθει ξανά ζωή, λίγο πριν την χάσει. Στο κομμάτι που καθισμένος στα σκαλιά ανάμεσα στην πλατεία και τη σκηνή μονολογεί μιλώντας για αγάπη και με αλήθεια, απευθυνόμενος στο κοινό-είχα την ευλογία να με κοιτά στα μάτια καθώς έκλαιγε σ’αυτόν, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σταματήσω τα δικά μου δάκρυα!-είναι θεϊκός. Ούτε ανάσα δεν ακούστηκε σ’αυτή. Μυσταγωγία. Εκκλησίασμα.
Ο Μπόρκμαν του Κιμούλη ανήκει στους ρόλους του που σφραγίζουν την καριέρα του. Αρωγός του πολύτιμος ο Σταμάτης Φασουλής-ένιωσα πως του’ δωσε τη δυνατότητα να αφοσιωθεί απόλυτα στον ρόλο χωρίς να έχει το βάρος του σκηνοθέτη και τον οδήγησε-καθοδήγησε στην πιο ακριβή ερμηνεία του. Κι όπως ο Φασουλής βοήθησε τον Κιμούλη, έτσι και ο Κιμούλης με την εξέχουσα προσωπικότητά του ώθησε τον Φασουλή να πετύχει μια απ’τις καλύτερές του παραστάσεις. Η δουλειά του ήταν δεξιοτεχνική, οι ατμόσφαιρές του μοναδικές, το αποτέλεσμά του έξοχο. Η Σμαράγδα Σμυρναίου με την Πέμη Ζούνη στάθηκαν με κύρος και συνέπεια στο πλάι του Κιμούλη-ευθύβολη η πρώτη, πιο πλήρης από ποτέ η δεύτερη-. Καίριες ήταν οι επιδόσεις του εξαίρετου Γιώργου Ζιόβα μα και των Αμαλίας Νίνου, Ελευθερίας Μπενοβία, Νανάς Παπαδάκη. Εντυπωσιακή λεπτοδουλειά έκανε τον ρόλο του γιου ο Γιάννης Καπελέρης που έχει εντονότατη σκηνική παρουσία και ξεχωριστή αμεσότητα.