Τρεις "μαραθωνοδρόμοι" καταφέρνουν όχι μόνο να ερμηνεύσουν δεκαοκτώ διαφορετικούς ρόλους αλλά να επιτύχουν σε αυτούς ζηλευτές επιδόσεις. Οι ικανότατοι Νικόλας Αγγελής, Ζήσης Ρούμπος και Αργύρης Γκαγκάνης επιδίδονται σε έναν απίστευτα απαιτητικό μαραθώνιο για τις ανάγκες του «Σέρλοκ Χολμς - Ο σκύλος των Μπάσκερβιλ» μια κωμικής διασκευής του διάσημου ομώνυμου μυθιστορήματος-θρίλερ του Άρθουρ Κόναν Ντόιλ που ευτυχεί στο ανέβασμά του στο «Αμιράλ» χάρη στην ευρηματική και εμπνευσμένη σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Οικονόμου-εντυπωσιακές οι λύσεις του μα και εξαιρετικά εύρυθμη η γεμάτη με εκπλήξεις κι ανατροπές παράστασή του-. Ο ευφάνταστος σκηνοθέτης, φωτίζει με μεράκι κι όρεξη όλες τις πτυχές του έργου που έχει την εξής ιστορία:
Όταν ο Σερ Τσαρλς Μπάσκερβιλ βρίσκεται νεκρός στο αγρόκτημά του με μια ανατριχιαστική έκφραση τρόμου ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του και με τα αποτυπώματα του τεράστια σκύλου δίπλα στο άψυχο κορμί, ο μαιτρ ντετέκτιβ Σέρλοκ Χολμς και ο πιστός του βοηθός ντόκτορ Ουότσον αναλαμβάνουν να ξεδιπλώσουν το κουβάρι του μυστηρίου που καλύπτει το θάνατο του Σερ Τσαρλς και την αρχαία κατάρα του Σκύλου των Μπέσκερβιλ.
Μην φανταστείτε ότι θα δείτε αυτούσια την ιστορία! Γιατί ο «δαιμόνιος» Οικονόμου κατά τη διάρκεια της παράστασης σταματάει τη δράση, την ανατρέπει, αφήνει τους ηθοποιούς τους να ξαναγίνουν ο Νικόλας, ο Ζήσης και ο Αργύρης, να κατέβουν στο κοινό,να παίξουν μαζί του και να αυτοσαρκαστούν, να πειράξουν ο ένας τον άλλο,μέχρι και να ξαναπαίξουν στο γρήγορο το πρώτο μέρος. Μια τρελή-τρελή παρέα φτιάχνει μια παράσταση…θεότρελη,η οποία προσφέρει γέλια μέχρι δακρύων και δεν είναι διόλου τυχαίο ότι «σπάει πόρτες» για 2η χρονιά ,με κάποιους θεατές να πηγαίνουν ξανά και ξανά να την δουν-ανήκω σ’αυτούς και ήδη ετοιμάζω…γκρουπ φίλων για να τους ανεβάσω με όσα ζούμε!-.Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στον Οικονόμου και τους…μαραθωνοδρόμους του, που είναι ο ένας καλύτερος απ’τον άλλο.Είναι και οι τρεις εξαίρετοι:ο Ρούμπος «σαρώνει» με την πληθωρικότητά του και το μέτρο του, ο Αγγελής που έχουμε απολαύσει-ξεχωρίσει σε εντελώς διαφορετικού είδους έργα όπου έχει «κεντήσει»υποκριτικά δείχνει πως διαθέτει μεγάλη γκάμα και δεινότητα στην κωμωδία, ο Γκαγκάνης έχει ζηλευτή αμεσότητα και ευθυβολία. Και μπράβο στο κοινό που ξέρει να μυρίζεται τις δουλειές-προτάσεις ακόμα κι όταν δεν υπάρχει «σπρώξιμο» και «pr» και … σπάει τα ταμεία στο «Αμιράλ». Μην το χάσετε!