Οι λόγοι που υπάρχουν για να δει κανείς το ανέβασμα του «Τίμωνα του Αθηναίου» στο «Σύγχρονο Θέατρο» είναι πολλοί. Καταρχήν θα απολαύσει για πρώτη φορά στην σκηνή το σπάνια παιζόμενο έργο του Σαίξπηρ, που είναι ένα «διαμάντι» και θα χαρεί τον ακριβό του λόγο, την σπουδαία ποίησή του. Έπειτα θα αντιληφθεί το πόσο διαχρονικά είναι αυτά τα μεγάλα κλασικά κείμενα που δεν χάνουνε ποτέ το άρωμά τους και είναι φορές που είναι λες και γράφηκαν χθες. Ο Αλέξανδρος Κοέν έχει μεταφράσει το έργο με δεινότητα και έχει φωτίσει με συνέπεια όλες τις πτυχές του. Σε αυτό «πρωταγωνιστεί» το Χρήμα-τόσο στην παρουσία του όσο και στην απουσία του.Ένας εξαιρετικά εκκεντρικός άνθρωπος,ο Τίμων ο Αθηναίος, κατασπαταλάει την περιουσία του την εποχή της απόλυτης ακμής του,κάνοντας συνεχώς πάρτι και δεξιώσεις για μια σειρά από …αυλοκόλακες που έχει κι όταν πλέον έρχεται η παρακμή του χάνει τους πάντες και τα πάντα. Απ’την μια η Άνοδος,απ’την άλλη η Πτώση.Απ’ την μια η χλιδή-η παράσταση είναι μεταφερμένη σε ένα μεγάλο οίκο μόδας και οι ήρωες κάνουν… πασαρέλα δείχνοντας την εμμονή με το φαίνεσθαι κι όχι με την ουσία των πραγμάτων. Και από την άλλη η κατάρρευση των πάντων κι η απομόνωση του ήρωα που κομματιάζεται απ’την αλήθεια κι όλα όσα πίστευε. Ο Αλέξανδρος Κοέν κάνει με καίριο τρόπο ένα καυστικό σχόλιο στην πτώση της πλαστής πολυτέλειας και την προσγείωσή μας στην οικονομική κρίση,κάνοντας το έργο να ακουμπά στην καθημερινότητά της. Όλοι του οι συνεργάτες υπακούν πιστά τις οδηγίες του:απ’την Χριστίνα Κωστέα που φτιάχνει μια τεράστια πασαρέλα που στην συνέχεια δίνει τη θέση της σε έναν κόσμο «σπασμένο»,όπου δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο, μέχρι τον Δημήτρη Στρέπκο που «ντύνει» τους ηθοποιούς με την αισθητική του μόντελινγκ,της πασαρέλας και τους βοηθά να υπηρετήσουν τις επιταγές του σκηνοθέτη και την Κατερίνα Μαραγκουδάκη που με τους φωτισμούς της κλέβει στιγμές- στιγμές την παράσταση.Ο ικανότατος Μάξιμος Μουμούρης που μετρά αρκετές θεατρικές νίκες στο ενεργητικό του, αναμετριέται εδώ με τον πιο δύσκολο και απαιτητικό ρόλο του και πετυχαίνει την πληρέστερη ερμηνεία του.Απ’την χλιδή στην ένδεια και απ’την χαρά στην δυστυχία,κάνει μια δεξιοτεχνική δουλειά με εσωτερικότητα και με αλήθεια-ειδικά στις δραματικές κορυφώσεις του δεύτερου μέρους είναι εντυπωσιακός.Η έμπειρη Ελένη Κρίτα ξέρει να «φωτίζει»τον λόγο-ειδικά την σπουδαία ατάκα που λέει ως Φλάβια «Μόνο που η τύχη με τις κυκλοθυμίες της κατακρημνίζει όποιον παλιά ευνοούσε»-. Μεγάλο «ατού» της εν λόγω δουλειάς η ταλαντούχα Τζούλη Σούμα που κάνει προσωπική επιτυχία «κεντώντας» στον Γερουσιαστή σε μια πειραγμένη-αποδομημένη του εκδοχή, με εξίσου «πειραγμένη»φωνή-μέσα από ένα ειδικό μικρόφωνο-.Καίρια,με ζηλευτό μέτρο,φτιάχνει μια λεπτοδουλειά αξιώσεων. Ο Πατρίκιος Κωστής που διαθέτει έντονη κι εντυπωσιακή παρουσία, αναμετριέται με τον Απήμαντο δίνοντας το καλύτερο που μπορεί. Στο πλευρό τους δίνουν την δική τους μάχη με απαιτητικούς ρόλους η Εύη Νταλούκα, η Αλίκη Βουτζουράκη, ο Κώστας Πιπερίδης,ο ΓιάννηςΑθανασόπουλος, ο Γιώργος Γεροντιδάκης και ο Άλεξ Κάβδας. Το ραντεβού δίνεται Δευτέρα και Τρίτη στο «Σύγχρονο Θέατρο», στο Γκάζι.