02.30 Τι χαρισματικός ηθοποιός που είναι ο Γιάννης Νταλιάνης. Χρόνια απολαμβάνω τις «νίκες» του, χρόνια εντυπωσιάζομαι από τον τρόπο που καταφέρνει να «γίνεται» ο όποιος ρόλος καλείται να ερμηνεύσει, χρόνια χαίρομαι να τον βλέπω να σηκώνει ολοένα και πιο ψηλά τον πήχη. Φέτος πραγματοποιεί μια από τις πιο καίριες ερμηνείες του στο αγαπημένο πάντοτε «Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» που ευτυχεί στο ανέβασμά του στο «Χυτήριο». Ο Όττο Φρανκ του είναι φτιαγμένος με σπάνια εσωτερικότητα –ένα ζηλευτό «κέντημα». Στον μονόλογο του φινάλε, καθηλώνει και συναρπάζει. Με ψυχή. Ο τρόπος που τυλίγει το καμωμένο με αγάπη, από την κόρη του που έχει χάσει, κασκόλ γύρω από τον λαιμό του, με βουρκωμένα μάτια, με ακολουθεί ακόμα και τρεις ώρες μετά το τέλος της παράστασης…
02.33 Το δυνατό έργο ευτυχεί στο ανέβασμά του στο «Χυτήριο» και ο τρόπος που ο Αλέξανδρος Κοέν δείχνει την διαχρονικότητά του και τον επίκαιρο χαρακτήρα του,είναι ζηλευτός-καίριες οι ηχητικές αναφορές που ακουμπούν στο σήμερα/ Η Άννα Φρανκ ανεβαίνει στην σκηνή για να πει για το τότε, αλλά και για το σήμερα-πολύ φοβάμαι και για το αύριο…Με ηχηρή φωνή και δύναμη, δίνοντας μαθήματα ζωής. Βρήκα εξαιρετική την ιδέα να παρουσιαστεί με μια σύγχρονη ανάγνωση- ίσως από τις πιο ενδιαφέρουσες που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
02.45 Ατού γερά της εξαιρετικής παράστασης, η καίρια μετάφραση που έχουν κάνει με μεράκι η Βάσια Παναγοπούλου μαζί με τον Δημήτρη Μοθωναίου και η διανομή της. Στο πλευρό του έξοχου Γιάννη Νταλιάνη, βρίσκονται εξαίρετοι ηθοποιοί: η ικανή Τζούλη Σούμα φτιάχνει στην Πετρονέλα Βαν Ντάαν της μια θαυμαστή και συναρπαστική δουλειά φωτίζοντας με ευθυβολία τις διάφορες και διαφορετικές πτυχές του ρόλου της-στις εκρήξεις της ηρωίδας και στον τρόπο που αποχαιρετά το αγαπημένο της παλτό είναι άψογη. Εύστοχη και αποτελεσματική είναι στην Εντιθ Φρανκ της η έμπειρη Κερασία Σαμαρά -οι σιωπές της είναι ηχηρές και οι εντάσεις της κόβουν την ανάσα. Πολύτιμη ηθοποιός για κάθε διανομή. Απολαυστικός και άμεσος είναι ο Χάρης Σώζος στον Χέρμαν του. Εντυπωσιάζει η καλή Μαρία Μοσχούρη,αρέσει ο Δημήτρης Μαχαίρας, κερδίζει το «στοίχημα» ο Σαράντος Γεωγλερής κι έντονη σκηνική παρουσία έχει η Μάρλεν Σαίτη. Όσο για την νεαρότατη Σταυρούλα Μάκρα που σηκώνει στους ώμους της το βάρος της Άννας Φρανκ; Έχει ενέργεια και δύναμη, είναι ευθύβολη και ακριβής, έχει αλήθεια που συγκινεί. Δεν πρέπει να την χάσετε αυτή την παράσταση…Με τίποτα!
02.50 Του γιατρού εγώ, ναι! Μετά από μια τρελή- θεότρελη μέρα με πολύ κακό μάτι,ήρθα στα ίσια μου με την υπέροχη παράσταση, βγήκα αμέσως μετά το τέλος της στον αέρα του Feeiling Good της Σεμ-με την ψυχή στο στόμα, για να προλάβω- και τα…πρόδωσα όλα, έχοντας από κοντά την «δαιμόνια» και υπερδραστήρια πάντοτε Βάσια Παναγοπούλου που δικαίως γούσταρε τρελά να ανεβάσει και πάλι το «Ημερολόγιο» με πρόταση.
Μετά «Moma» δαγκωτό με Μπαντ για φαγητάκι και βότκες-πόσο «ζεστό» είναι αυτό το μαγαζί, πόσο εξαιρετικός οικοδεσπότης ο Γιούρκας-να γιατί δεν το αλλάζω με τίποτα. Φανατικότατος!
11.30 Καφέδες στον ήλιο-με κρύο αρκετό!-και να μην ξεχάσω να σου πω πως η Ζωή-αδυναμία μου τρελή-Λάσκαρη «ψήθηκε» από τον Γιάννη Βούρο και θα ανηφορίσει στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος για να πρωταγωνιστήσει στον υπέροχο «Αύγουστο» που είδαμε στο σινεμά-στο ρόλο που στην κινηματογραφική εκδοχή «τα έσπασε» η θεά Μέριλ Στριπ. Δεν ξέρεις τι είναι ο «Αύγουστος»; Ε, μα όλα εγώ; Ok πάμε. Πρόκειται για μια δυνατή δραματική κωμωδία [!] του Τρέισι Λετς που είχε σαρώσει Πούλιτζερ και Τόνι και που «πέρασε» και στο σινεμά το ’13 με Στριπ, Τζούλια Ρόμπερτς, Γιούαν Μακ Γκρέγκορ, Κρις Κούπερ, Αμπιγκέιλ Μπρέσλιν κλπ. Άντε να στο πω και το στόρι…
11.50 Στην Οκλαχόμα, ο Μπέβερλι Γουέστον, ένας αλκοολικός ποιητής αποφασίζει να προσλάβει μια μαγείρισα και βοηθό για τη γυναίκα του Βάιολετ, η οποία πάσχει από καρκίνο και έχει εθιστεί στα ναρκωτικά. Λίγες εβδομάδες μετά την πρόσληψη της Τζόνα, ο Μπέβερλι εξαφανίζεται, κάτι που δίνει κίνητρο στην οικογένεια να έρθει κοντά και να ψάξουν όλοι μαζί να τον βρουν. Λίγες μέρες αργότερα ανακαλύπτουν ότι ο Μπέβερλι αυτοκτόνησε. Οι κόρες της Βάιλοετ και του Μπέβερλι, Μπάρμπαρα, Κάρεν και Άιβι πηγαίνουν στην κηδεία του πατέρα τους, όπως και ολόκληρη η οικογένεια.Αρκετές διαφωνίες και τσακωμοί προκύπτουν τις επόμενες μέρες καθώς η Βάιολετ και η Μπάρμπαρα ποτέ δεν κατάλαβε η μία την άλλη. Ο αρραβωνιαστικός της Κάρεν αποδεικνύεται ότι καπνίζει μαριχουάνα και παρενοχλεί σεξουαλικά την ανιψιά του, η Άιβι σχεδιάζει να το σκάσει με τον ξάδερφό της και στο τέλος η Βάιολετ μένει μόνη της, μαζί με την Τζόνα. Ναι, ναι η Ζωή θα «ντυθεί» την Βάιλοτ- ρόλο που ερμήνευσε με οίστρο η Μέριλ και είναι γοητευμένη για αυτό! Με το καλό! Θεσσαλονίκη, εκεί θα’ρθω να μείνω για πρόβες-παραστάσεις και τα…άλλα!
15.20 Σάββατο σήμερα και σε φιλώ από νωρίς!