Το έργο-θρύλος του ιδιοφυούς Τένεσι Ουίλιαμς, εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα της ζωής του, στο θέατρο Άνεσις, δημιουργεί -όχι άδικα- ουρές θεατών. Η Μπλανς Ντυμπουά, μια ώριμη γυναίκα με ανώριμη ψυχοσύνθεση, βρίσκει στο σώμα της Κατερίνας Λέχου τον ιδανικό της «χώρο»: όμορφη, αδύναμη, ερωτική, εγωίστρια, χαριτωμένη κι άγρια, θεά μπροστά στους άλλους, αγρίμι στα κρυφά. Ο Στάνλεϊ Κοβάλσκι, ο σκληροτράχηλος Πολωνός σύζυγος της αδελφής της, συναντήθηκε επιτυχέστατα με τον Τάσο Ιορδανίδη, ο οποίος, νομίζω, απέδωσε την καλύτερη ερμηνεία της καριέρας του: αρρενωπός, θρασύς, ορμητικός τη μία και μετρημένος την άλλη, αστείος (εκεί που το κείμενο το σηκώνει) και συγκινητικός (εκεί που δεν το περιμένεις).
Ο μεταξύ τους απαγορευμένος ερωτισμός βγάζει σπίθες, μέχρι να κάνει τις ζωές τους (...και το σκηνικό) σμπαράλια. Ο εξαιρετικός Δημήτρης Καπετανάκος στο ρόλο του Μιτς (το φλερτ της Μπλανς) κάνει, με το χιούμορ του ρόλου του, το θέατρο να πάλλεται. Υπέροχη η χημεία της Τζωρτζίνας Παλαιοθοδώρου, της Στέλλα, με την αδερφή της, Μπλανς. Ο αναμορφωτής του Γεωργιανού θεάτρου κι ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες του σύγχρονου ευρωπαϊκού θεάτρου, Λεβάν Τσουλάτζε, που βρέθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα για τη σκηνοθεσία της παράστασης, απέδειξε, εν προκειμένω, την αξία του πλούσιου βιογραφικού του και των διεθνών του διακρίσεων.
Ανέδειξε πλοκή και χαρακτήρες, ενώ στο εικαστικό μέρος, σε συνεργασία με τους Έλληνες συντελεστές, έστησε μια ευρηματική μικρογραφία της Νέας Ορλεάνης. Μια παράσταση που αξίζει να δείτε και βασίζεται, όχι στην καλοσύνη, αλλά στην ...επιδεξιότητα των ξένων.
Real news 28.12.2014
Comments
RSS feed for comments to this post