Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

"Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΣΚΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ". ΜΗΝΑΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ

Written by OnlyTheater. Category: ΑΡΘΡΑ

Είναι ταλαντούχος και γαλήνιος. Σου ζητάει να του μιλάς στον ενικό, έχει συστολή, στα μεγάλα λόγια κοκκινίζει, παιδί, μεγάλο παιδί. Πριν καιρό, σε μια από τις παραστάσεις του

 

Είναι ταλαντούχος και γαλήνιος. Σου ζητάει να του μιλάς στον ενικό, έχει συστολή, στα μεγάλα λόγια κοκκινίζει, παιδί, μεγάλο παιδί. Πριν καιρό, σε μια από τις παραστάσεις του "Αγαμέμνονα", καθόμουν σε τέτοιο σημείο που άκουγα ακόμη και την εσωτερική του διεργασία. Ένιωθα την ορμή της ατάκας.

Ο Μηνάς Χατζησάββας ήθελε από πάντα να γίνει ηθοποιός. Η οικογένεια δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο. Η μάνα του απλώς ονειρευόταν να τον δει σε κάποια τράπεζα (την είχε μπερδέψει με την Αγία Τράπεζα, όπως χαρακτηριστικά λέει ο ίδιος), ενώ ο πατέρας ήταν πιο ελεύθερος. "Να κάνει ό,τι θέλει το παιδί".

Κάποιο καλοκαίρι, είδε σε θερινό σινεμά, μαζί με την αδερφή του, μια ταινία με τον Πίτερ Παν. Το φεγγάρι, ο Υμηττός απέναντι, το καλοκαίρι που τα σκέπαζε όλα και ο ήρωας της ταινίας τον οδήγησαν, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, να πει το σπαραξικάρδιο "ή ηθοποιός ή τίποτε άλλο".

"Από μικρός ήθελα να γίνω ηθοποιός. Ο πατέρας μου σαλάμια έφτιαχνε. Καμία σχέση, δηλαδή. Απλά με άφησε να κάνω ότι ήθελα, η μη­τέρα μου ήθελε να συνεχίσω τη δου­λειά του πατέρα μου, το σημαντικό από όλα αυτά ήταν, ότι από το δημο­τικό κατάλαβα πως κάτι μου πήγαινε στο θέατρο, όταν το είπα στο δημο­τικό, με κοροϊδέψανε, με είπανε Αλίκη Βουγιουκλάκη, και είπα όντως έχουνε δίκιο δεν είναι καλό αυτό, ας κάνω κάτι άλλο. Αλλά εκεί, είχα κολλήσει! Έτσι, μετά την τετάρτη γυμνασίου, κατάλαβα ότι μόνο αυτό μπορώ να κάνω, και ενώ μέχρι τότε, ήμουν από τους πέντε καλύτερους μαθητές, στο τέλος πέρασα με 13,3 στο απολυτήριο. Διότι πήγαινα στο θέατρο, σινεμά κλπ."

 

Το 1969, τη χρονιά που τέλειωσε τη Δραματική Σχολή, μπήκε αμέσως στην ομάδα του Ελεύθερου Θεάτρου και κει πραγματοποίησε και τα πρώτα περπατήματά του στη σκηνή. Ήταν Χούντα και η ανάγκη για ελεύθερη έκφραση έσπρωξε τους ανθρώπους στη δημιουργία τέτοιων ομάδων. Το προϊόν τους ήταν κάτι ανυπέρβλητο. Και στην ποίηση και τη λογοτεχνία και τη μουσική και το θέατρο.

 

*Και να μην έλεγε σε κανέναν το πάθος του για τον Πίτερ Παν, εγώ θα το καταλάβαινα.

 

Χρύσα Φ.

 

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO