08.30 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. Η άξια Χρύσα Ρώπα ετοιμάζεται να επιστρέψει στο θέατρο, λένε οι έγκυρες πηγές μου. Συζητά θερμά για μια επιθεωρησιακή δουλειά που «μαγειρεύει» τις μέρες αυτές ο πολυπράγμων Γιώργος Βάλαρης και από ότι μαθαίνω έχει ενθουσιαστεί για την επάνοδό της... Πρόκειται για μια καυστική επιθεώρηση που συνυπογράφουν οι Βάλαρης και Παπαδόπουλος με τον πρώτο να έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία.
08.32 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ.νο2. Για την εν λόγω δουλειά έχουν κάνει πολύ θερμές συζητήσεις απο ότι έμαθα και οι Παύλος Κοντογιαννίδης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Σωτήρης Καλυβάτσης, Δημήτρης Σταρόβας και Αιμίλιος Ράφτης. Περιμένουν ένα τελικό, οριστικό οκ, μπαίνουν πρόβες χωρίς ανάσα και τρέχουν για πρεμιέρα μέσα στον Αύγουστο για να περιοδεύσουν στην Ελλάδα μέχρι και Σεπτέμβρη-Οκτώβρη με την προοπτική να προχωρήσουν και σε χειμερινή περιοδεία-έστω και με αλλαγές στην διανομή αφού ήδη κάποιοι έχουν κλείσει αλλού. Χέρι στη φωτιά δεν βάζω για τίποτα πια-να ξηγιόμαστε.
08.35 Γιατί το λέω αυτό; Γιατί ήταν που ήταν από πέρσι τρελό και μέσα στη χαρά της ανατροπής το θεατρικό σκηνικό, ήρθε και η νέα «τρέλα» που δεν ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε και άντε να γράψω Ατζέντα χωρίς να αλλάξει κάτι. Χθες σε ενημέρωνα ότι ο Αιμίλιος-αδυναμία-Χειλάκης ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση στο Κιβωτός, έπειτα απο συμφωνία με Παναγιωτάκη- Κούρκουλα και το βράυ πήραν φωτιά τα τηλέφωνα! Το θέατρο το έχουν μεν οι δύο τους, αλλά το υπενοικιάζουν σε Φιλοθέατον-δες Παπανδρέου-και σε Αρτivities-δες Χειλάκης και Μαξίμου-, με Αιμίλιο στο τιμόνι. Θα ξεκινήσουν με το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» [με τον Ασπιώτη πρωταγωνιστή], κάθε Δευτέρα-Τρίτη θα παίζεται η δυνατή «Εποχή του κυνηγιού» με Μαξίμου-Μπαξεβάνη, ενώ το μενού θα φιλοξενήσει και το τοπ «Μόνος με τον Άμλετ» που έκανε επιτυχώς ο Αιμίλιος και κάτι που θα «σκάσει» Φεβρουάριο με την δική του υπογραφή. Και πάλι, χέρι στη φωτιά ποτέ, γιατί βλέπεις τι γίνεται. Μακάρι να πάνε όλα καλά.
08.40 Είναι τραγικό το σκηνικό και γενικότερα και ειδικότερα στο θέατρο. Δουλειές ναυάγησαν, περιοδείες πάγωσαν και κανείς δεν ξέρει πρόκειται να συμβεί τον χειμώνα. Κάποιοι-ελάχιστοι-δειλά δειλά ξεκίνησαν πρόβες, στήνουν κανένα σκηνικό, αλλά πολλοί είναι σε στάση αναμονής στο «θρίλερ» που παίζεται... Κανονικό «θρίλερ».
08.45 Πήγα Πειραιώς 260 για την «Σονάτα του σεληνόφωτος» του σπουδαίου Γιάννη Ρίτσου κι έχω να σου πω ότι ενθουσιάστηκα με την σκηνοθετική ανάγνωση του Γιώργου Νανούρη που εκπλήσσει κάθε φορά κι ανεβάζει τον πήχη. Θυμήθηκα και πάλι πόσο ακριβός και σπουδαίος συνθέτης είναι ο Σταύρος Ξαρχάκος - τι πολύτιμος για το θέατρο και πως λυπάμαι που δεν είναι πιο ενεργός, τώρα που τον έχουμε ανάγκη όσο ποτέ. Θεσπέσιες οι συνθέσεις του, έξοχα τα τραγούδια του. Μαρινέλλα θεά- τέλος. Μια ώρα στη σκηνή-άθλος ερμηνευτικός, τραγουδιστικός. Με αλήθεια, ψυχή, υπάκουσε έξυπνα τις οδηγίες του Νανούρη και με πολύτιμο αρωγό τον Ξαρχάκο... καθήλωσε το κοινό. Εύγε σε όλους. Σ’ αφήνω, πάω Επίδαυρο για τον Αίαντα του Θεοδωρόπουλου με Κουρή στον ομώνυμο ρόλο. Έλα- ελάτε όλοι να γεμίσουμε το θέατρο και σήμερα και αύριο. Ας αντισταθούμε στα σκοτάδια με το φως του θεάτρου.Φύγαμε...