Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ "ΑΡΜΑΝΤΕΪΛ" ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Written by OnlyTheater. Category: ΑΡΘΡΑ

Οι άνδρες του "Αρμαντέιλ" μιλούν στη Χρύσα Φωτοπούλου

 

Ζήτησα από τους άνδρες του "Αρμαντέιλ" να μου πουν δυο λόγια για τους ρόλους που υποδύονται στην παράσταση και, αν έχουν κέφι, ν' αφήσουν και ένα σχολιάκι για τα αγόρια της Βικτωριανής εποχής.
Είναι πολύ συγκεκριμένο το πλαίσιο, αλλιώς νομίζω ότι και οι έξι μας θα αλλάζαμε τα φώτα του επιθέτου "Βικτωριανός". Τέλος πάντων..ίσως σε άλλο κείμενο.
Εδώ σταματώ εγώ και αρχίζουν αυτοί. Ή μάλλον για να είναι πιο πλήρες αυτό που κάνουμε εγώ θα δίνω στην αρχή βιογραφικές πληροφορίες για τον καθένα από τους πέντε άνδρες ηθοποιούς και έπειτα ο καθένας από αυτούς θα μιλάει για τον ρόλο του κτλ κτλ κτλ. Πάμε:

Οι άνδρες του

ΛΑΖΑΡΟΣ ΒΑΡΤΑΝΗΣ:Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. (2007).
Συμμετείχε σε παραστάσεις των Κ.Θ.Β.Ε, Εθνικού Θεάτρου, Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Angelus Nonus, Νέου Θεάτρου Θεσσαλονίκης, Σχήματος Εκτός Άξονα, Ομάδας Αρένα, 104, Επί Κολωνώ κ.ά.
Με σκηνοθέτες τους: Κ. Ασπιώτη (2013 / Melina M., Να ΄ρθω μαζί σου;), Α. Σωτηρίου (Όνειρα, Κλαυσίγελος, Σπασμένη καρδιά), Έ. Παπακωνσταντίνου (Μετά), Γ. Καλαϊτζή (Τρελαντώνης), Ρ. Πατεράκη (Οιδίπους Τύραννος – Επί Κολωνώ), Ν. Βουδούρη (Ιοκάστη), Κ. Ρήγο (Ελεύθεροι πολιορκημένοι), Δ. Κωνσταντινίδη (Preparadise sorry now, Φαύστα), Γ. Ρήγα (Νεράιδα), Ι. Σιδέρη (Οι απάχηδες των Αθηνών, Η κοιμωμένη ξύπνησε, Ελίζα), Έ. Γούση (Fuite [Or, The three sisters]) κ.ά.
Συμμετείχε ως βοηθός σκηνοθέτη στις παραστάσεις: «2013 / Melina M.» (σκην. Κ. Ασπιώτης), «Να ΄ρθω μαζί σου;» (σκην. Κ. Ασπιώτης), «Η κοκόνα η Μαρώ» (σκην. Μ. Αδαμάκη), «Αν αργήσω, κοιμήσου…» (σκην. Μ. Θεοχάρης – Κ. Ασπιώτης), «Les Belles» (σκην. Γ. Κλίνης) και «Η Κοιμωμένη ξύπνησε» (σκην. Ι. Σιδέρης).
Τέλος, συμμετείχε σε ταινίες με σκηνοθέτες τους: Σ. Τζουμέρκα (A Blast!), Α. Χαντζή (Θα πάρω μια βαθιά ανάσα και θα σου πω), Θ. Τότσικα (Θετικές ιστορίες), Στ. Λιόκαλο (RF [Καλύτερη ταινία μικρού μήκους – 5th Los Angeles Greek Film Festival]), Ε. Σανίδη (Chef a la place du chef), Μ. Πανταζή (Το Κόκκινο), Α. Πανταζούδη (Μη φεύγεις… [Βραβείο κοινού καλύτερης ταινίας – 45ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης]), Θ. Ταταύλαλη (…στις 5 ακριβώς τα ξημερώματα) κ.ά.
Κάνω τον Άλαν Αρμαντέιλ, ο οποίος είναι το καλύτερο παιδί του Θόρπ Άμπροουζ. Χαμογελαστός, καλόκαρδος, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Αντιμετωπίζει τη ζωή χωρίς κοινωνικές τυπικότητες. Α! Και λίγο φωνακλάς.
Αυτή η εποχή διακρίνεται απο μια απίστευτη δέσμευση στους τύπους και στα ήθη. Για να αποδείξεις ποιός είσαι, δε φτάνει να εμφανιστείς κάπου, αλλά να έχεις και συστατική επιστολή απο κάποιον με κύρος. Οι άντρες είναι λίγο διαχειριστές και αργηγοί των πάντων - παρ΄όλο που το τιμόνι της αυτοκρατορίας το έχει μια γυναίκα (Βασιλισσα Βικτωρια).

Οι άνδρες του

ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του Νέου Ελληνικού Θεάτρου του Γιώργου Αρμένη (2009) και της σχολής χορού του Πάνου Μεταξόπουλου (2006).
Συμμετείχε σε παραστάσεις των ΕΛ.ΘΕΑ., Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, 104, Επί Κολωνώ, Δια Δύο, Κέντρο της Γης κ.ά.
Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις: «Πήτερ Παν» (σκην. Ν. Νικολάου), «Ήρθα να σου πω ότι… φεύγω» (σκην. Κ. Σπυροπούλου), «2013 / Melina M.» (σκην. Κ. Ασπιώτης), «Art games» (σκην. Ν. Μίχας), «E(c)hoings» (σκην. Κ. Σπυροπούλου), «Αντιγόνη», του Μπρεχτ (σκην. Ν. Μίχας), «Desperados», του Γιώργου Ηλιόπουλου (σκην. Θ. Βουρνάς), «Mazoo and the zoo» (σκην. Α. Γιαννίκου) κ.ά.
Ήταν βοηθός σκηνοθέτη στην παράσταση «Να ΄ρθω μαζί σου;» της Αλεξάνδρας Κ*, σε σκηνοθεσία Κ. Ασπιώτη.
Υποδύομαι τρεις ρόλους!Έναν αφηγητή, τον Τζέιμς Μπάσγουντ και τον Μανουέλ!Ο πρώτος αποτελεί μία εξωπραγματική οντότητα η οποία γνωρίζει και επί της ουσίας αφηγείται τα όσα διαδραματίζονται!Οι ήρωες δεν τον βλέπουν, παρά μόνο όσοι οδεύουν προς τον θάνατο ή αντιλαμβάνονται το παιχνίδι της μοίρας!Ο Τζέιμς, είναι ιδιωτικός ερευνητής, που για εκείνην την εποχή αποτελούσε ''βρώμικη'' δουλειά! Δυναμική και ατίθαση φύση από μικρός, είναι αυτός που αποκαλύπτει το πολυτάραχο παρελθόν της Λύντια Γκουίλτ, και αυτό μόνο για να βγάλει χρήματα, εκμεταλλευόμενος τον πατέρα του! Ο Μανουέλ, υπήρξε πλοίαρχος του ισπανικού ναυτικού, Κουβανός στην καταγωγή, πρώην σύζυγος της Λύντια. Σκοτεινός τύπος, που δεν διστάζει να εκβιάσει την πρώην σύντροφό του για χρήματα και αναλαμβάνει να σκοτώσει τον Άλαν Αρμαντείλ μετά από παρακίνησή της. θα συμπληρώσω σε όσα είπε ο Λάζαρος πως οι άντρες εκείνη την εποχή, φορούσαν συνεχώς καπέλα, τα οποία και έβγαζαν για να υποκληθούν ή όταν έμπαιναν σε έναν χώρο. Όταν μία γυναίκα σε ένα τραπέζι σηκωνόταν όρθια, όλοι οι παρευρισκόμενοι σηκώνονταν ως ένδειξη ευγένειας. Όσο για το χειροφίλημα, την πρώτη φορά που συναντούσαν μία κυρία δεν επιτρεπόταν να αγγίξουν με τα χείλη το χέρι της, παρά μόνο από την δεύτερη φορά και αυτό, αν το επέτρεπαν οι συνθήκες και η οικειότητα.

Οι άνδρες του

ΧΑΡΗΣ ΑΤΤΩΝΗΣ: Σπούδασε παραστατικές τέχνες και media στα De Montfort University και University of Surrey–Roehampton της Αγγλίας και υποκριτική στη σχολή του Σύγχρονου Θεάτρου Αθήνας του Γιώργου Κιμούλη, παράλληλα με σύγχρονο χορό και σύγχρονο και λυρικό τραγούδι.
'Εχει παίξει στις παραστάσεις: «I Am My Own Wife» (σκην. Ι. Βαρδάκης, Bios, 104), «Γαμ.» (σκην. Δ. Μπογδάνος, Bios, Θησείον), «Rejected» (σκην. Γ. Σαρακατσάνης, Αγγέλων Βήμα), «Χάνσελ & Γκρέτελ: η εποχή των γουρουνιών», «PR», «Προς κατεδάφιση» & «Η Ξενάγηση: 12 ζωγραφιές του Σπύρου Βασιλείου» (σκην. Γ. Χατζάκης), «Εσείς πώς ζείτε, καλά ή καλύτερα;» (σκην: Δ. Κουρούμπαλης, Φ. Κορρού, Δίπυλον), «Εγχειρίδιο για να αλλάξουμε τον κόσμο» (σκην. – χορογραφία Απ. Παπαδαμάκη, Badminton), «Πλούτος» (σκην: Ν. Μαστοράκης, Εύμολπις), «Κι αέρας στα πανιά μας!» (σκην: Λ. Λαζόπουλος, Βρετάνια), «Αχαρνής» (σκην. – χορογραφία Σ. Σπυράτου, Ακροπόλ), «Ο Βυσσινόκηπος» (σκην. Θ. Μουμουλίδης, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας), «Αντιγόνη» (σκην. Γ. Κιμούλης, Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας) & «The Seven Deadly Sins» (σκην: V. Lucas, Digby Stuart Theatre).
Σκηνοθέτησε – με το Φ. Κανακάρη – τα «Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια» (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης).
Το 2010 δημιούργησε την ομάδα Degree Zero ανεβάζοντας δύο παραγωγές («Rejected», «I Am My Own Wife»).
Στην τηλεόραση συμμετείχε στις σειρές: «Σαββατογεννημένες» και «Ίχνη» (σκην. Α. Αγγελόπουλος και Β. Τσελεμέγκος,  Mega) & «Ασθενείς & Οδοιπόροι» (σκην. Χ. Παληγιαννόπουλος, ΕΡΤ).
Έπαιξε στις ταινίες: «Illustration» (σκην. Δ. Χαριτόπουλος) & «A Blast!» (σκην. Σ. Τζουμέρκας).
Συμμετείχε ως ερμηνευτής και στιχουργός στα CD του Tareq «Cocoon» & «Fish», στο album του Lego Boy «Life Like a Movie» και ως ερμηνευτής στο «Retropolis Project» και σε συναυλίες του Δ. Μαραμή.
Έχει τιμηθεί με το Βραβείο Κοινού «Athens Voice» (2012): Άνδρα Ηθοποιού για την ερμηνεία του στην παράσταση «I Am My Own Wife».
Εγώ κάνω 6 χαρακτήρες, εκ των οποίων οι 3 είναι πιο βασικοί: Ντέσιμους Μπροκ: ένας ιερέας που αναλαμβάνει τη διαπαιδαγώγηση και αργότερα την ανατροφή του Άλαν Αρμαντέιλ και που σε συνεργασία με τον Οζίας Μιντγουίντερ, προσπαθούν να τον προστατέψουν από το πεπρωμένο που τον κυνηγάει. Αφήνει τελικά διαθήκη ένα γράμμα που είναι ένας λόγος αγάπης και πίστης στο ότι πάντα μια ανώτερη δύναμη θα μας φυλάει και θα μας προστατεύει μακριά από δυσιδαιμονίες. Αύγουστος Πέντζιφτ: ένας δικηγόρος που αναλαμβάνει τα συμφέροντα του Αρμαντέιλ και αυτός με τη σειρά του προσπαθεί να τον προστατέψει από όσα ο ίδιος, λόγω του αγνού του χαρακτήρα, αγνοεί, βάζοντάς του την υπόνοια για το ποιόν του χαρακτήρα της Δεσποινίδας Γκουίλτ. Γιατρός Ντάνγουορτ: ο δόλιος και μάλλον διαβολικός γιατρός, που αλλάζει ταυτότητα σαν τα πουκάμισα για να προφυλάσσεται από το αμαρτωλό παρελθόν του, καθοδηγεί τη δεσποινίδα Γκουίλτ στην ολοκλήρωση των δολοφονικών της σχεδίων. Πολυμήχανος και ύπουλος, έχει έναν αξιοθαύμαστο τρόπο να χειραγωγεί και να ελέγχει το μυαλό των ασθενών του. Οι άντρες εκείνης της εποχής, μέσα από τις περιγραφές του Κόλλινς, φαίνονται απολύτως σύγχρονοι: με τις φοβίες, τους εγωισμούς τους, τα πάθη τους, τα λάθη τους, τη χοντροκοψιά τους μα και την ευφυϊα τους, τον παρορμητισμό τους, την κουτοπονηριά τους και τη ματαιοδοξία/φιλοδοξία τους. Μια εποχή έντονων κοινωνικών, πολιτικών, ηθικών, επιστημονικών και θρησκευτικών αλλαγών, μια διαρκής αναζήτηση για την ουσία και τις αιτίες των πραγμάτων, με στροφήσ στην επαγγελματοποίηση και τον ανθρωποκεντρισμός και κατά συνέπεια στην αμφισβήτηση των θείων.

Οι άνδρες του

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΣΠΙΩΤΗΣ: Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. (2004).
Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις των Κ.Θ.Β.Ε., Εθνικού Θεάτρου, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Χοροθεάτρου ΟΚΤΑΝΑ, Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, Angelus Nonus, Νέου Θεάτρου Θεσσαλονίκης, ΕΛ.ΘΕΑ., κ.ά.
Με σκηνοθέτες τους: Κ. Ρήγο (Κόκκινα φανάρια, Τα καινούργια ρούχα του Αυτοκράτορα, Τιτανικός, Bossa Nova, Ελεύθεροι Πολιορκημένοι–Σχεδίασμα Β΄, Πολύ κακό και τίποτα κ.α.), Δ. Λιγνάδη (Βατρα–Χ, Δόκτωρ Φάουστους), Ν. Μαστοράκη (Το ξύπνημα της Άνοιξης), Σ. Κακκάλα (Τα μαξιλάρια της ουρανούπολης), Δ. Μαυρίκιο (Ανδρομάχη), Γ. Ιορδανίδη (Ειρήνη), Ν. Καραθάνο (Ιούλιος Καίσαρας), Έ. Θεοδώρου (Ηλέκτρα), Θ. Μουμουλίδη (Όρνιθες), Ε. Γιομελά (Νοσταλγία), Α. Ευκλείδη (Η κυρία με τη στρυχνίνη), Ν. Στραβοπόδη (Lonely Tunes), Ν. Μίχα (Λευκές Νύχτες), Στ. Λιβαθινό (Βασιλιάς Ληρ, Ο Θάνατος του Δαντόν), Μ. Μαρμαρινό (Ηρακλής Μαινόμενος), Γ. Κακλέα (Η αυλή των θαυμάτων) και Λ. Βογιατζή (Αμφιτρύων).
Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις: «2013 / Melina M.», «Να ΄ρθω μαζί σου;» της Αλεξάνδρας Κ*, «Αν αργήσω, κοιμήσου…» του Άκη Δήμου – μαζί με το Μ. Θεοχάρη, «Pomodoro superstar» μαζί με τους Μ. Θεοχάρη & Ν. Κοντογεώργη – σε δικά τους κείμενα & «Tageria live show – Οι γάμοι» καθώς και την performance «Winter blossom in Asia» για λογαριασμό της Chaperdonna.
Ήταν βοηθός σκηνοθέτη στην παράσταση «Η κοκόνα η Μαρώ», σε σκηνοθεσία Μ. Αδαμάκη.
Επίσης έχει συμμετάσχει στις ταινίες: «Το Γάλα» του Γ. Σιούγα, «J.A.C.E.» του Μ. Καραμαγγιώλη, «Στρέλλα» του Π. Κούτρα  & «Μη Φεύγεις» του Α. Πανταζούδη (Βραβείο κοινού – Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης) και  στην τηλεοπτική σειρά «504 χλμ βόρεια της Αθήνας» του Α. Πανταζούδη.
Ο Οζίας Μιντγουίντερ κρύβει ένα βαρύ επικίνδυνο μυστικό. Γνωρίζοντάς το προσπαθεί να υποτάξει το κακό πεπρωμένο που πιστεύει ότι έχει γραφτεί γι' αυτόν.
Το τέλος στην παράσταση.

Οι άνδρες του

ΦΑΝΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ:Απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας, Γιώργος Κιμούλης». Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Physical Theatre και Αρχαίας Τραγωδίας με τον Marcello Magni του Theatre de Complicite.
Κατά την διάρκεια των σπουδών του συμμετείχε στην παράσταση «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, με το Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας (σκην. Γ. Κιμούλης).
Από το 2005 είναι μέλος της ομάδας AbΟvo και συμμετείχε στις παραγωγές: «Εκεί εκεί στην κόλαση», «Με αγάπη Abovo», «Ζελόβ», «Μαμά Ελλάδα», «Μαμά Ελλάδα 2» και «Έγκλημα στη Γκαλερί».
Συνεργάστηκε με την την ομάδα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ στην παραγωγή «Έκπληξη – Το τσίρκο που κοιμήθηκε» (σκην. Α. Γύρα) καθώς και με τον θίασο του Ηλία Καρελλά στα έργα «Αργοναύτες», «Ερωτόκριτος», «Το κουτί της Πανδώρας» και «Χιονάτη».
Μέλος της ομάδας Adartes με συμμετοχή στην παράσταση «Πολιτισμένα Ζώα» (σκην. Γ. Αγγελόπουλος).
Στον κινηματογράφο έπαιξε στην ταινία «Illustration» (σκην. Δ. Χαριτόπουλος) στην μικρού μήκους «Οδομαχία» (σκην. Χρ. Κανάκης) και «Plastic Boat» (σκην. Χρ. Σιταρίδης).
Εγώ υποδύομαι αρχικά τον Ταγματάρχη Ντέιβιντ Μιλρόι γείτονα του Αρμαντέιλ. Έναν ήρεμο και χαμογελαστό οικογενειάρχη, παντρεμένο με μια πλέον άρρωστη γυναίκα που του δυσκολεύει αφάνταστα την ζωή. Αγαπάει και προστατεύει πολύ την μικρή του κόρη. Κατασκευάζει ένα ρολόι πιστό αντίγραφο του ρολογιού του Στρασβούργου κι αυτή είναι η μοναδική διέξοδος του. Στη συνέχεια υποδύομαι τον Φέλιξ Μπάσγουντ. Έναν αξιοθρήνητο ταλαιπωρημένο ηλικιωμένο άντρα ο οποίος έρχεται στο Θορπ Αμπροουζ για να εκπαιδεύσει τον Μιντογουίντερ ως διαχειριστή. Ερωτεύεται την δεσποινίδα Γκουίλτ και γινεται υποχείριο της.


"Άντρα μου βοήθειά μου και σκέπη και κορώνα μου!". Άσχετο. Θα φταίει το πρόσφατό μου ταξίδι στη Μάνη.

Όλες οι απορίες θα λυθούν στο Σύγχρονο Θέατρο. 4 μέρες έμειναν.

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO