00.30 «Οι Θεοί βαρέθηκαν, οι αετοί βαρέθηκαν, η πληγή βαρέθηκε κι έκλεισε».Τα λόγια του Κάφκα στο πρόγραμμα του «Προμηθέα Δεσμώτη» που παρουσίασε στο θέατρο της Επιδαύρου ο Έκτωρ Λυγίζος. Η προσθήκη που θέλω να κάνω είναι ότι μαζί βαρέθηκαν και οι θεατές. Και βαρέθηκαν πάρα πολλοί-οι περισσότεροι από αυτούς άρχισαν να αποχωρούν απ’την παράσταση απ’τα σαράντα πρώτα λεπτά και τους ακολούθησαν περισσότεροι καθώς η ώρα περνούσε.Θέλω πολύ να μπει νέο αίμα στην Επίδαυρο, εκτιμώ βαθιά την δουλειά- ουσίας που κάνει στα ανεβάσματά του ο Έκτωρ Λυγίζος, αγαπώ την Στεφανία Γουλιώτη, το Θάνο Τοκάκη,την Άννα Μάσχα, αλλά δεν μπορώ να μην καταθέσω πως έπληξα φρικτά κι απογοητεύτηκα με την «ανάγνωση»του «Προμηθέα» που έκανε ο πρώτος,απ’την οποία δεν διασώθηκε κανείς…
00.50 Άκουσα κόσμο να κατεβαίνει έξαλλος απ’ τις κερκίδες κι εδώ στον «Λεωνίδα»έρχονται όλοι και μου λένε πόσο κουράστηκαν και πόσο πολύ… χαλάστηκαν που περίμεναν πρόταση ουσιαστική κι ήρθε ένας «Προμηθέας» αγνώριστος, σπασμένος σε δεκάδες κομμάτια, με τον κάθε ήρωα να’ χει διπλή υπόσταση κι όψη, με την έξοχη μετάφραση του Μουλλά να εκφέρεται κοφτά και να λέγεται ατάκα-ατάκα με τους ηθοποιούς να τρέχουν να προλάβουν πηδώντας από πατάρι σε πατάρι κι από εκεί στο ξύλινο ξόανο που ήταν καταγής-τον Προμηθέα. Χαλάστηκα κι εγώ πολύ:και για την όλη «σύλληψη» και για το τόσο «πειραγμένο» της ανάγνωσης και για το «μοίρασμα» του Προμηθέα και δη με τον Λυγίζο να παίζει-αδύναμος και λίγος δίπλα στην ισχυρή Γουλιώτη που για να μην πετιέται έξω, χαμήλωνε τον πήχη. Θα μπορούσα να δω τον αλά Λυγίζο «Προμηθέα» στο «Πειραιώς 260»-ίσως ήμουν πιο επιεικής εκεί. Στο αργολικό θέατρο όμως ήθελα έναν ισχυρό «Προμηθέα». Κι ας ήταν από «νέο αίμα».Δεν μπορεί στον χώρο που έχω δει παραστάσεις που έγραψαν ιστορία, στο θέατρο που ρίγησα με την Ηλέκτρα της Γουλιώτη,να την βλέπω να χοροπηδά σε κάτι από Προμηθέα.Χαλάστηκα πολύ και μαζί μου χαλάστηκε πολύς κόσμος.Ναι,να μπαίνει νέο αίμα στην Επίδαυρο, αλλά να’χει κάτι να πει…
01.50 Στον Λεωνίδα ακόμα. Μαθαίνω ότι στο «Ρόκι Χόρορ Σόου»που ετοιμάζει για χειμώνα ο Κωνσταντίνος Ρήγος θα παίξει ανάμεσα σε άλλους και ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που’ταν και στα «Κόκκινα φανάρια»του,πέρα από την Κωνσταντίνα Μιχαήλ.Για το που θα ανέβει η παράστασή του συνεχίζει να τηρεί σιγήν ιχθύος. Μα τι μυστήριο κι αυτό. Μην μας κρατάς σε αγωνία Κωνσταντίνε.Και να ξέρεις,ότι και να έχει αλλάξει στο «σκηνικό» περιμένουμε πως και πως το ανέβασμα του εν λόγω μιούζικαλ.
10.30 Όλη η θεατρικό Αθήνα συζητά από χθες το Αποκλειστικό μου για τα «Αθηναϊκά θέατρα» των Παναγιωτάκη-Κούρκουλα. Έγραφα το κομμάτι ταξιδεύοντας προς Επίδαυρο στο κινητό και το έστελνα κομμάτι-κομμάτι στην Σεμ,αλλά έκανε την δουλειά του-να’ναι καλά οι έγκυρες πηγές μου που μου έριξαν σήμα. «Εξελίξεις», μου έγραψαν, πήρα τηλέφωνο, πήρα το ρεπορτάζ και έμεινα κάγκελο κι εγώ με το γεγονός ότι πέρα από τα τρία θέατρα που ήδη είχαν η Ελένη με τον Διονύση πήραν άλλα έξι. Πίστεψα ότι θα «καεί» η είδηση,αλλά πρόλαβα κι έγινε χαμός. Οι πιο πολλοί χάρηκαν γιατί υπήρχε σοβαρή απειλή να μείνουν κλειστά τα έξι «ορφανά» θέατρα και μαζί του να μείνουν χωρίς δουλειά τόσοι άνθρωποι,μα υπήρξαν και οι «ξινοί»που άρχισαν τα γνωστά καλιαρντά,μ ε τα οποία δεν θα ασχοληθώ. Με το καλό έχω να καταθέσω και όλα θα πάνε σούπερ.
20.00 Δεν γράφω άλλο.Είμαι πτώμα και δεν έχω και διάθεση. Στέλνω και βγαίνω. Να πάρω ανάσα