Ο Θεατρικός Οργανισμός Ακροπόλ ανακοίνωσε χτες πως ματαιώνει τις επόμενες παραστάσεις για την παραγωγή «Θεσμοφοριάζουσες» επειδή δεν έτυχε ανάλογης ανταπόκρισης από το κοινό, με αποτέλεσμα να έχει οικονομική ζημία. Η ματαίωση των λίγων παραστάσεων που απέμεναν έγινε αμέσως μετά από την καταγγελία του Διονύση Τσακνή, ο οποίος απαγόρευσε στον θεατρικό επιχειρηματία Φάνη Κιρκινέζο τη χρήσης της μουσικής του στις επόμενες παραστάσεις, εξαιτίας της αθέτησης όλων των συμβατικών του υποχρεώσεων.
Προφανώς, η παράσταση δεν μπορούσε να συνεχιστεί χωρίς την μουσική του Διονύση Τσακνή, οπότε ο κ. Κιρκινέζος «ανακάλυψε» -μετά από 37 παραστάσεις- μη ανταπόκριση από το κοινό και ενημέρωσε χτες το απόγευμα στις 19:00 τους ηθοποιούς πως δεν πρόκειται να παίξουν δυο ώρες μετά στη Νίκαια.
Της ματαίωσης των υπόλοιπων παραστάσεων είχαν προηγηθεί και εξώδικα στον κ. Κιρκινέζο από συντελεστές της παράστασης, οι οποίοι ζητούσαν τα δεδουλευμένα τους.
Οι Θεσμοφοριάζουσες έδωσαν 37 παραστάσεις σε όλη την Ελλάδα με περισσότερους από 16 χιλιάδες θεατές.
Αν αυτό δεν είναι ανταπόκριση από το κοινό, δεν ξέρω πια τι σημαίνει ανταπόκριση από το κοινό.
Παρακολούθησα αρκετές παραστάσεις διάφορων θιάσων αυτό το καλοκαίρι και έχω τη βάσιμη υποψία πως οι Θεσμοφοριάζουσες είχαν περισσότερους θεατές από τις υπόλοιπες παραστάσεις.
Φυσικά, είμαι στο πλευρό των ηθοποιών, των τεχνικών και των άλλων συντελεστών της παράστασης, οι οποίοι ζητούν από τον κ. Κιρκινέζο τα δεδουλευμένα τους.
Είναι όλοι εξαιρετικοί άνθρωποι και συνεργάτες. Τους αγαπάω. Και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, για να δικαιωθούν.
Προσωπικά, δεν έχω καμία οικονομική σχέση ή άλλη συναλλαγή με τον κ. Κιρκινέζο και τον Θεατρικό Οργανισμό Ακροπόλ. Ο κ. Κιρκινέζος δεν μου χρωστάει τίποτα και δεν του χρωστάω τίποτα.
Η συμμετοχή μου στις Θεσμοφοριάζουσες είχε να κάνει με την τιμητική πρόταση του Γιώργου Κιμούλη, και είναι το πιο όμορφο πράγμα που μου συνέβη από την ημέρα που ξεκίνησα να γράφω.
Τον κ. Κιρκινέζο τον συνάντησα μια μόνο φορά, στην πρεμιέρα της παράστασης στον Βύρωνα.
Μου είπε πως του αρέσει πολύ η γραφή μου και πως με παρακολουθεί από τότε που ξεκίνησα το μπλογκ.
Κρίνοντας από τη συμπεριφορά του απέναντι στους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τους άλλους συντελεστές της παράστασης, οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως δεν έχει καταλάβει τίποτα από αυτά που γράφω. Τζάμπα διάβαζε τόσα χρόνια.
Πάντως, επειδή δεν είμαι κακός άνθρωπος, εύχομαι στον κ. Κιρκινέζο καλή τύχη. Θα την χρειαστεί.
Και να θυμίσω στον κ. Κιρκινέζο την παροιμία «Θύμωσε ο αγάς και έκοψε τ” αρχίδια του».
(Το «Δεν μπορεί μωρέ η άχαρη» είναι μια ατάκα από την παράσταση, την οποία έλεγε ο αγαπημένος Θανάσης Αλευράς. Τελικά, όντως, δεν μπορούσε μωρέ η άχαρη.)
(Μια διαπίστωση από την εμπειρία μου στις Θεσμοφοριάζουσες είναι πως οι συντελεστές των παραστάσεων δουλεύουν με συνθήκες γαλέρας. Ειδικά, οι νεότεροι ηθοποιοί. Αν ξέρατε τις αποδοχές τους και τους όρους των συμβολαίων τους, θα σας σηκωνόταν η τρίχα. Προφανώς, στην Ελλάδα του 2014, αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους ηθοποιούς και τους ανθρώπους του θεάτρου. Συμβαίνει και σε πολλά ακόμα επαγγέλματα.)
(Ευχαριστώ όλους τους φίλους αναγνώστες που παρακολούθησαν τις Θεσμοφοριάζουσες και όλους αυτούς που μου έστειλαν μέιλ και μηνύματα. Λυπάμαι για όσους είχαν βγάλει εισιτήρια για τις επόμενες παραστάσεις ή σκόπευαν να παρακολουθήσουν την παράσταση και δεν πρόλαβαν. Ανάμεσά τους και η μητέρα μου που δεν ήταν στην Αθήνα και δεν είδε τις Θεσμοφοριάζουσες, αφού η παράσταση δεν πήγε στη Ζάκυνθο. Μάνα, δεν θα την δεις τελικά την παράσταση στο Ηρώδειο.)
Πηγή: pitsirikos.net