Από τον Μάη του 2013, που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του ΚΘΒΕ, ο Γιάννης Βούρος, επέλεξε τα πάντα να αρχίσουν από την αρχή, σε μια εντελώς διαφορετική βάση απ' αυτή που προυπήρχε. Χρειάστηκαν πολλές θυσίες απ όλους εκεί, αλλά η επανεκκίνηση πήγε ανέλπιστα καλά.
Ξεκινώντας, λοιπόν, με έργα των Χάρολντ Πίντερ, Άρθουρ Μίλλερ, Ρεμί Ντε Βος, Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Μπέρτολτ Μπρεχτ, Αισχύλου, προσκαλώντας σκηνοθέτες όπως οι Β. Νικολαϊδης, Ν. Καραθάνος, Β. Παπαβασιλείου, Γ. Ρήγας, Ν. Κοντούρη και έχοντας στο πλάι του, τους ικανούς ηθοποιούς της Θεσσαλονίκης, καθώς και έναν μεγάλο αριθμό από την αφρόκρεμα της Αθήνας, απολαύσαμε έναν χειμώνα χειμαρρώδους δημιουργίας, που κατέληξε στο πιο έμπρακτο καλοκαίρι των τελευταίων 10 χρόνων. Η περιοδεία των Περσών ήταν ανάμεσα σε εκείνες, που πέτυχαν το ισοστάθμισμα μιας μεγάλης καλλιτεχνικής και εμπορικής επιτυχίας.
Αυτήν τη στιγμή, του απόλυτου "όλα βαίνουν καλώς", με πανέτοιμο το εντυπωσιακό χειμερινό πρόγραμμα και ακριβώς λίγο πριν την πρεμιέρα του φιλόδοξου "Alexander the Great. Rock Opera" που θα βρεθεί και εκτός συνόρων, έρχεται μια ανώνυμη καταγγελία κάποιου, που κανείς δεν τον ξέρει. Κάποιου που επιλέγει να κρύβεται, για να πετάξει λάσπη. Όλα τα παραπάνω, φάνηκε ότι ήταν αρκετά για να κινητοποιήσουν τους γνωστούς-αγνώστους, που έφαγαν τη σκόνη της δεύτερης κρατικής σκηνής. Αυτοί λοιπόν οι ανώνυμοι (;), επέλεξαν να ..καταγγείλουν παράνομες προσλήψεις και διασπάθιση δημόσιου χρήματος. Και εδώ θα συμφωνήσω, με τον συνάδελφο Νίκο Φωτόπουλο, από την Εφημερίδα των Συντακτών ότι ''παραμένει, μυστήριο, ποιοι είναι και τι εξυπηρετούν όσοι συγκρότησαν την "επιτροπή", που απέστειλε τις καταγγελίες προς το υπουργείο Πολιτισμού''. Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, όλο και κάποια ονόματα συζητούν στα θεατρικά πηγαδάκια.. Μόνο που έχουν πλέον γνώση οι φύλακες. Και κυρίως ο αρμόδιος υπουργός που πλέον γνωρίζει καλά και έχει αποδείξεις στα χέρια του, για το τι ακριβώς συμβαίνει στις κρατικές του σκηνές.