Πώς μια ερωτική ιστορία καταλήγει σε ένα αποτρόπαιο έγκλημα; Ποιος είναι τελικά ο ένοχος σε ένα έγκλημα πάθους; Ποιος ο ρόλος της ταλαντούχας Λιάνας Τζερεφού σ' αυτό το ερωτικό μακελειό; Η Ομάδα «Γέφυρα» μεταφέρει στη σκηνή του θεάτρου «Αγγέλων Βήμα», στα πλαίσια της θεματικής ενότητας NOIR, την αληθινή ιστορία της Ruth Ellis. Της τελευταίας γυναίκας που απαγχονίστηκε στη Βρετανία με την ποινή της θανατικής καταδίκης για την εν ψυχρώ δολοφονία του άπιστου εραστή της. -Για πες τίτλο. -«Χορεύοντας στην Ομίχλη» . Στο 4:55 έκανα ένα σχόλιο για τη μαγκιά στον έρωτα να χάνεις την αξιοπρέπειά σου και εκείνη μου έδωσε την πιο ψύχραιμη και ουσιαστική απάντηση του κόσμου.
Η μουσική επιμέλεια της παράστασης είναι δική σου. Το τελικό αποτέλεσμα τι το καθόρισε;
Η επαφή μου με τον Λεωνίδα Παπαδόπουλο, τον σκηνοθέτη της παράστασης που ξέρει πάντα τι θέλει, αλλά δεν τα λέει όλα μαζί, για να μην φρικάρω και η δωροδοκία του με καλούδια για την γεύση μου, με έκαναν να βάλω τα δυνατά μου, να μπω στην ατμόσφαιρα που ήθελε, και να μην κάνω εκπτώσεις στον καθαρό ήχο, και την αισθητική.
Η Noir αισθητική σε οδηγεί από μόνη της. Σαν να υπάρχει ήδη μια βάση. Έτσι δεν είναι;
Φυσικά. Είναι ένα έτοιμο ηχητικό τοπίο ακόμα και όταν υπάρχει σιωπή.
Ξέρω ότι έχεις γράψει και πρωτότυπη μουσική για θέατρο. Είναι ωραία διαδικασία φαντάζομαι..
Στην προηγούμενη συνεργασία μου με τον Λεωνίδα Παπαδόπουλο, στο έργο "ΜΙΚΡΑΣΙΑ", μου δόθηκε η ευκαιρία να γράψω πρωτότυπη μουσική και πραγματικά το απόλαυσα, γιατί αυτό το απελευθερωτικό και θεραπευτικό συναίσθημα, που συμβαίνει κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας είναι μαγικό και με γεμίζει ευγνωμοσύνη.
Είσαι πιο κοντά στο πνεύμα της ομαδικότητας που υπάρχει εξ ορισμού στο θέατρο.
Την πρώτη φορά, που παρακολούθησα πρόβα της Ομάδας "ΓΕΦΥΡΑ", δεν ήθελα να ξεκολλήσω, αμέσως αισθάνθηκα σαν να βρήκα μια οικογένεια, και αναρωτήθηκα τι αλλόκοτα και τολμηρά πλάσματα είναι οι ηθοποιοί από άλλο σύμπαν, υπάρχουν για το καλό μας! Στα πλαίσια της ομαδικότητας, που φυσικά πιστεύω και αναζητώ, ζήτησα τη συμβολή της φίλης μου και μουσικού Βάλιας Ζόππα, ειδική στην τζαζ, για τη μουσική διδασκαλία του τραγουδιού, που ακούγεται στην έναρξη της παράστασης.
Και ένα σχόλιο σχετικό με το θέμα του έργου: Θεωρώ ότι για να είσαι σωστός ερωτευμένος πρέπει να μην κολλάς με τις νόρμες της αξιοπρέπειας. Ο διασυρμός της ηρωίδας είναι το αντίτιμο της αλήθειας της.
Αξιοπρέπεια και έρωτας δεν ταιριάζουν, όταν έχεις στοχεύσει στον λάθος άνθρωπο, ο όποιος πάντα είναι πιο γοητευτικός από τον σωστό. Άρα, ο διασυρμός είναι κάτι σαν βραβείο και τιμωρία για το λάθος και το σωστό, που συνυπάρχουν μέσα μας.
Χρύσα Φωτοπούλου