Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

Ε. ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗ: "ΤΟ "ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΑΘΙΑ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ"

Written by OnlyTheater. Category: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Μια γυναίκα περνά ολόκληρη τη ζωή της περιμένοντας την επιστροφή του πατέρα της. Η θυσία, η προδοσία, η εγκατάλειψη και η μοναξιά, στιγματίζουν την ύπαρξή της και καθορίζουν την πορεία της ζωής της. Μια αέναη αναζήτηση της χαμένης παιδικής ηλικίας, σε μια βασανιστική προσμονή αγάπης και τρυφερότητας.

 

Μια γυναίκα περνά ολόκληρη τη ζωή της περιμένοντας την επιστροφή του πατέρα της. Η θυσία, η προδοσία, η εγκατάλειψη και η μοναξιά, στιγματίζουν την ύπαρξή της και καθορίζουν την πορεία της ζωής της. Μια αέναη αναζήτηση της χαμένης παιδικής ηλικίας, σε μια βασανιστική προσμονή αγάπης και τρυφερότητας. Ένας ζωντανός διάλογος ανάμεσα στο εν δυνάμει και το πεπερασμένο. Το νέο κοινωνικό μονόπρακτο της Αναστασίας Βούλγαρη «Κάποιος να με φωνάξει» είναι βασισμένο σε αληθινή ιστορία και παρουσιάζεται στο θέατρο Μεταξουργείο σε σκηνοθεσία Αλέξιου Κοτσώρη με τις Αντιγόνη Δρακουλάκη και Ελένη Τζαγκαράκη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Εμείς μιλήσαμε με την Ελένη Τζαγκαράκη και προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε λίγο παραπάνω την παράσταση αυτή.



Πείτε μας λίγα λόγια για το έργο αυτό της Αναστασίας Βούλγαρη.

Η ηρωίδα στο «Κάποιος να με φωνάξει» είναι μια γυναίκα από τις πολλές ανάμεσά μας! Σύζυγος, Μητέρα, Γιαγιά, διδαγμένη με τις παραδόσεις μας, και την ελληνική κουλτούρα. Κουβαλάει βέβαια την μικρασιατική της καταγωγή! Όμως ενώ η ζωή της είναι φαινομενικά ήσυχη και φυσιολογική, αυτή κρατάει και θεριεύει μέσα της το ερωτηματικό τής ύπαρξής της! Θα γυρίσει; Ο πατέρας της τήν στοιχειώνει με την απουσία του από τη παιδική της ηλικία!

Τι σας γοήτευσε ιδιαίτερα;

Η γοητεία στο κείμενο είναι ο ποιητικός του και λυρικός λόγος.

Πώς σκιαγραφείται η Ελλάδα μέσα από την ιστορία της ηρωίδας;

Η Ελλάδα μόνη και προς την δόξα τραβά, όπως έχουμε μάθει από την πολύπαθη ιστορία της.

Ο,τι δεν ζήσαμε στην ώρα του δεν θα το ζήσουμε ποτέ: Πιστεύετε πως η φράση αυτή που χαρακτηρίζει το έργο έχει καθολική ισχύ και γιατί;

Ο,τι δεν ζήσαμε στην ώρα του δε θα το ζήσουμε ποτέ! Η λογική άποψη κάθε ώριμου ανθρώπου που έχει κάνει έναν σημαντικό κύκλο ζωής. Αλλά η ελπίδα πάντα μας κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι. Σίγουρα το ό,τι δεν ζήσαμε στην ώρα του δε θα το ζήσουμε ποτέ, είναι ένα χαρακτηριστικό του κειμένου, όμως μπορεί και να ανατραπεί.

Πού αγγίζει η παράσταση αυτή το σήμερα;

Πάντα οι απουσίες του πατέρα και της μητέρας ανεξαρτήτως των εποχών θα σημαδεύουν τον ψυχισμό και την πορεία των ανθρώπων.

Τι ρόλο παίζει η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη στην παράσταση;

Η μουσική του Μίκη Θεοδωράκη έρχεται να δώσει στο έργο, την κάθαρση, την δικαιολογία, την άρση, όλων των συναισθημάτων!

Μελλοντικά σχέδια;

Ανεύρεση ωραίων κειμένων, καλές συνεργασίες, όπως αυτή με τον ευαίσθητο και ικανό ονειροπόλο Αλέξιο Κοτσώρη και βέβαια η Αναστασία Βούλγαρη να μας χαρίζει κείμενα ευαίσθητα, ρεαλιστικά, και δυναμικά με τον λυρικό της λόγο.

Γ.Οικονόμου
Πηγή: Time for fun

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO