Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

Ο Γ. ΑΪΒΑΖΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΤΗΝ Κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ "ΑΝΩ ΚΑΤΩ"

Written by OnlyTheater. Category: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Γιάννης Αϊβάζης

 

Προσοχή, προσοχή! Αναμένεται εντός ολίγων ημερών το Θέατρο Βεργίνα να γίνει «Άνω Κάτω»... Κυρίες και κύριοι,  η κωμωδία του Δημήτρη Μητρόπουλου ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη και στο θέατρο του Regency Casino Thessaloniki, για έξι μόνο παραστάσεις (15, 16, 22, 23, 29 & 30 Μαΐου) και υπόσχεται στιγμές τρελλού γέλιου. To onlytheater.gr συνάντησε τον σκηνοθέτη και έναν εκ των πρωταγωνιστών της παράστασης, Γιάννη Αϊβάζη, σε μια αποκλειστική συνέντευξη. Ο γνωστός ηθοποιός μου διηγήθηκε την ιστορία, πάνω στην οποία στήθηκε η κωμωδία όπου πρωταγωνιστεί, μου εξήγησε με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται η συμβίωση δύο ομότεχνων συζύγων και μου αποκάλυψε γιατί η σκηνοθεσία είναι μια διαδικασία που τον γοητεύει πολύ...    

Σκηνοθετείς στο Θέατρο Βεργίνα της Θεσσαλονίκης την ανατρεπτική κωμωδία του Δ. Μητρόπουλου, «Άνω Κάτω». Τι αφηγείται το έργο;

Η συγκεκριμένη παράσταση παίζεται όλο το χειμώνα για δεύτερη σεζόν στο Θέατρο Βεάκη και αυτήν την περίοδο μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη και στο Θέατρο Βεργίνα, για έξι παραστάσεις στη διάρκεια του Μαΐου. Πρόκειται για μια κωμωδία καταστάσεων, κατά την οποία ένας νέος  ωραίος ζεν πρεμιέ έρχεται αντιμέτωπος με πολλά ευτράπελα μέσα στο σπίτι του, τα οποία έχει οργανώσει η αδερφή του, που έρχεται από το χωριό παρέα με τον κολλητό του φίλο. Εμφανίζονται, λοιπόν, διάφοροι φίλοι, ο ένας διαφορετικός από τον άλλον, και γίνονται όλα «άνω κάτω».

Στην παράσταση συμπρωταγωνιστείς και με την σύζυγό σου, Μαρία Κορινθίου. Μίλησέ μου για το ρόλο σου στην κωμωδία αυτή...

Ομολογώ ότι αρχικά δεν ήθελα να παίξω, όχι μόνο λόγω φόρτου εργασίας αλλά και διότι πιστεύω ότι δεν κάνει να μπερδεύεις πολλά πράγματα. Υποδύομαι έναν πολύ ωραίο κωμικό ρόλο, ο οποίος συμβάλλει στην δημιουργία μιας πολύ ενδιαφέρουσας παράστασης. Υποδύομαι τον αδερφό της Μαρίας Κορινθίου, της συζύγου μου. Όπως ανέφερα παραπάνω πρόκειται για μια κωμωδία καταστάσεων. Ο κάθε ρόλος μέσα σε αυτό το έργο είναι σημαντικός από την πλευρά του, δεν μπορώ να διαχωρίσω κεντρικούς από δευτερεύοντες. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι περνά πολύ ευχάριστα για τον κόσμο η μιάμιση ώρα της παράστασης και αισθάνομαι πολύ ευτυχής γι’ αυτό.

Πώς είναι η συμβίωση δύο ανθρώπων που ανήκουν στον ίδιο χώρο, που είναι ομότεχνοι με άλλα λόγια;

Ως επαγγελματίες ξέρουμε ποια είναι η δουλειά μας και τι πρέπει να κάνουμε. Δεν μεταφέρουμε το σπίτι μας στη σκηνή ούτε το αντίστροφο. Μπαίνοντας στο θέατρο «σκουπίζεις τα πόδια σου», με την έννοια ότι αφήνεις πίσω σου οτιδήποτε βρίσκεται εκτός αυτού. Αντίστοιχα, όταν επιστρέφεις σπίτι,  ξεχνάς το θέατρο. Ξέρεις, είναι κακό να μπερδεύεις τα πράγματα. Σαφώς, θα κάνεις και συζητήσεις και θα σχολιάσεις κάποια πράγματα, αλλά μέχρι εκεί...

Ξεκίνησες τη φοίτησή σου στη σχολή Διομήδη Φωτιάδη όταν ένιωσες ώριμος για να το κάνεις, κατά τα λεγόμενά σου. Τι πιστεύεις ότι σε οδήγησε σε αυτήν την ωριμότητα;

Αγαπώ πάρα πολύ το θέατρο και το αγαπούσα ήδη από τότε. Θέλοντας να συγκεντρώσω χρήματα για να μπορέσω να σπουδάσω, θεώρησα ότι η κατάλληλη στιγμή να δώσω εξετάσεις και να περάσω στη σχολή μου ήταν στην ηλικία των 22 χρόνων. Αισθάνθηκα ότι τότε ήταν η σωστή στιγμή, οπότε και ήξερα τι θέλω να κάνω στη ζωή μου.

Έχεις δηλώσει ότι όταν ήσουν μαθητής ήθελες να γίνεις μητροπολίτης. Τι μπορεί να οδήγησε ένα παιδί στην εφηβική ηλικία στην προσδοκία αυτή;

Σίγουρα από μικρός κανείς θέλει να γίνει πολλά πράγματα. Προσωπικά, έχω μεγαλώσει μέσα στην εκκλησία από μικρός. Πάντα με μάγευε και μου άρεσε να βρίσκομαι στο χώρο της...

Έχοντας δοκιμάσει και τις σκηνοθετικές σου ικανότητες, πιστεύεις πως υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να «μεταπηδήσεις» στη σκηνοθεσία, αφήνοντας την υποκριτική δεύτερη;

Φέτος ανέλαβα τη σκηνοθεσία και σε μια παιδική παράσταση στο «Broadway», τον «Φαίδωνα»,  εκτός από το «Άνω Κάτω». Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρεις ποτέ πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Η σκηνοθεσία είναι κάτι που αγαπώ γενικά και το να μεταφέρεις τις εικόνες που έχεις στο μυαλό σου σε μια σκηνή ή μια οθόνη με γοητεύει πολύ... Προσωπικά, είναι μια μεγάλη μου ανησυχία... Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί, για να πω την αλήθεια. Οι προκλήσεις είναι πολύ ωραίες... Εξαρτάται ποιος είναι ο στόχος του καθενός!

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO