Αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού θεάτρου, με δασκάλους τους Μινωτή, Παξινού, Μουζενίδη, Κωτσόπουλο, Σολομό, Βόκοβιτς, Συνοδινού, Χαλκούση, Τερζάκη, Χουρμούζιο. κ α. διέπρεψε δίπλα στον Χορν, τον Μινωτή, την Λαμπέτη...
Επαιξε πρωταγωνιστικούς ρόλους σε έργα απ' όλο το φάσμα του διεθνούς και ελληνικού δραματολογίου: Αισχύλο, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Αριστοφάνη, Σαίξπηρ, Μολιέρο, Ίψεν, Τσέχωφ, Σω, Ουάιλντ, Στρίνμπεργκ, Ο'Νήλ, Χουρμούζη, Μάτεσι, Ξενόπουλο, Καζαντζάκη, Μπρεχτ, Καμύ. Φέτος είναι ο Στεπάν Βερχοβένσκι στο
σημαντικότερο έργο του Ντοστογιέφσκι.
Ο Einstein κ. Καστανά, είχε πει γι αυτόν, ότι του προσέφερε πολύ περισσότερα, από οποιονδήποτε επιστήμονα.
Το ότι σε φωτίζει η μεγάλη τέχνη του Ντοστογιέφσκι είναι γεγονός Η τέχνη, προσφέρει χαρά , ανοίγει δρόμους της ψυχής που δεν είχες υποψιαστεί και τελικά σε οδηγεί ψηλά. Σε αέρα καθαρό όπου μυαλό και αισθήσεις, λειτουργούν καλύτερα.
Κανένας λαός δεν οργανώθηκε ακόμα, πάνω στη βάση της επιστήμης και της λογικής. Μου έκανε εντύπωση αυτή η φράση στο έργο που πρωταγωνιστείτε . Εχει ισχύ ακόμη και σήμερα;
Η οργάνωση φυσικά χρειάζεται λογική και επιστήμη ,όμως οι λαοί δεν αποτελούνται απο πειραματόζωα και όποιος το παραβλέψει, παίρνει λάθος κατεύθυνση και έχει οικτρά αποτελέσματα στον εαυτό του.
Οι "Δαιμονισμένοι", απέσπασαν ήδη διθυραμβικές κριτικές .
Χαίρομαι που συμβαίνει αυτό .Οχι μόνο γιατί μέσα στά στενά θεατρικά χρονικά πλαίσια ,ο κόσμος έχει την δυνατότητα να γευτεί, να αισθανθεί και να αποθησαυρίσει απο το πνεύμα του Ντοστογιέφκυ, αλλά γιατί δεν έχει συχνά τη δυνατότητα να βλέπει να παίζονται τέτοια έργα με σύγχρονο ανέβασμα ,που διατηρούν το πνεύμα του συγγραφέα και ανήκουν στα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Πώς νιώθετε γι' αυτή σας τη συμμετοχή; Ένα έργο εξαίσιο, ένας θίασος ικανότατων ηθοποιων και ένας σκηνοθέτης ευφυής και διορατικός.
Είμαι ευτυχής που συνεισφέρω με την παρουσία μου ,στην παράσταση αυτή, στο "Σύγχρονο θέατρο". Η συνεργασία με τον σκηνοθέτη και τους συναδέλφους υπήρξε ουσιαστική. Σοβαροί άνθρωποι του θεάτρου, που το θεατρικό μέλλον (και όχι μόνο η παρούσα ευτυχής στιγμή) ,πρέπει να στηρίζεται και να ελπίζει σ' αυτούς. Με αναζωογονεί το οτι εισπράττω ελπιδα, μέσα στο θεατρικό χάος ! Η παράστασή μας που αποτελεί εναν ζωντανό και παλλόμενο οργανισμό , είναι κάθε μέρα καλύτερη. Αυτός είναι ο νόμος του θεάτρου .Να προσφέρει κανείς καθημερινά στην σκηνή, τον καλύτερο εαυτό του.
Ποια είναι η αιτία που ωθεί αρκετούς ανθρώπους να αποστραφούν από το θέατρο που κινητοποιεί και να σταφούν σε θεάματα γρήγορα και θολά;
Ο πολύς κόσμος δεν θέλει να προβληματίζεται ιδιαίτερα σε εποχές στενάχωρες και είναι φυσικό να αποζητά το ελαφρύ και το εύκολο . Μετά την κατοχή, το ανέμελο τραγουδάκι “ Αστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα" αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα όμως είχε αναπτυχθεί το ρεμπέτικο κι άλλα σοβαρά είδη .Η επιθεώρηση το θαυμάσιο αυτό και μοναδικό ελληνικό θεατρικό είδος , σε στιγμές κρίσης θριάμβευε , αλλά παράλληλα η αρχαία τραγωδία μεσουρανούσε στην Επίδαυρο . Το Εθνικό θέατρο και ο Κουν ήταν γεμάτοι, παίζοντας έργα εξόχως “σοβαρά” .
Συνεπώς η αξιολόγηση, έχει να κάνει με την αποπληροφόρηση του κοινού ..
Ακριβώς, γιατί ανέκαθεν ένα “σοβαρό “ έργο είχε την επιτυχία που του άξιζε. Τα γρήγορα και θολά θεάματα, θα έχουν και γρήγορους και θολούς πελάτες που θα ακολουθούν τις διαφημιστικές καμπάνιες και θα ακολουθούν πειθήνια και χωρίς σκέψη αυτό που τους προστάζουν ,χωρίς να έχουν δική τους κρίση, νομίζοντας πως έτσι ξεδίνουν ,ενώ απλώς βυθίζονται στο παρδαλό ,θολό, και χυδαίο τίποτα.
Πείτε μου κάτι αισιόδοξο για την νέα χρονιά..
Συνεχώς συναντώ αξιόλογους νέους ανθρώπους με ταλέντο και σοβαρότητα. Πιστεύω σ΄αυτούς, στη διάθεση, το ταλέντο τους και στην ανάγκη τους να συνεχίσουν πάνω στα σωστά βήματα που επέλεξαν.