Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ: "ΓΕΥΟΜΑΙ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝ, ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΖΙ"

Written by OnlyTheater. Category: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Αλέξης Γεωργούλης

 

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

-Έχεις παραδεχτεί ότι 2 φορές σε έδιωξαν από..το νηπιαγωγείο. Ζωηρός απλά ή αδυνατούσες να βρεις γέφυρα επικοινωνίας με τα υπόλοιπα ήσυχα και κανονικά παιδάκια;


 Ήμουν πολύ ζωηρός! Το πρόβλημα, όμως, της γεφύρωσης της επικοινωνίας δεν εντοπιζόταν με τα άλλα παιδάκια  ήσυχα, κανονικά ή μη... αλλά με τους δασκάλους/δαμαστές. Με τα παιδάκια από μικρή ηλικία είχα πολύ καλή επικοινωνία.


 -Το πολυτεχνείο στο οποίο βρέθηκε για σπουδές ακόμη κρύβει μια εγγύηση όσον αφορά στη μετέπειτα επαγγελματική αποκατάσταση, απ’ την άλλη το επάγγελμα του ηθοποιού σημειώνει ρεκόρ ανεργίας. Είσαι από αυτούς τελικά που μπορούν να θυσιάσουν μια βεβαιότητα για ένα όνειρο;
..το μόνο βέβαιο σ´αυτή τη ζωή είναι το όνειρο. Βεβαιότητα ειδικά στις μέρες μας δεν υπάρχει. Το να ακολουθήσεις το όνειρό σου δεν ενέχει κανένα ρίσκο, απλώς αποδέχεσαι τις επιθυμίες σου.


-Ποια δουλειά θεωρείς σταθμό στην καριέρα σου; Όχι με την έννοια της αναγνωρισιμότητας που μπορεί να απέκτησες, αλλά της αποκόμισης ποιοτικών και χρήσιμων στοιχείων;

Κάθε δουλειά μου έχει δώσει και κάτι, μια εμπειρία και ένα κομμάτι μνήμης που συμβάλλουν σ´αυτό που είμαι. Κοιτώντας πίσω βλέπω ότι κάθε δουλεία που έχω κάνει είναι και μια στροφή στην πορεία που αρχικά είχα... Ενδεικτικά θα μπορούσα να αναφέρω το "είσαι το ταίρι μου" μιας και είναι η πρώτη μου.   Αποκόμισα φιλίες που κρατάνε σθεναρά ακόμη και σήμερα, την αξία της υπομονής και του σεβασμού στους άλλους καλλιτέχνες ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνεις την τέχνη τους -αυτοί ξέρουν! ...και κυρίως την άμβλυνση της οπτικής μου γωνίας σε ένα πεδίο που η εξερεύνηση ήταν και είναι το ζητούμενό μου.

 -Κουβαλάς δικαιωματικά το στίγμα του ωραίου , ένα στίγμα που λειτουργεί υπερθετικά όσο περνούν τα χρόνια. Πόση έλξη και πόση απώθηση περιέχει αυτό.. το διαβόητο στίγμα;

 Από τη δική μου σκοπιά δεν το έχω ζήσει ποτέ έτσι... Νομίζω όμως ότι αυτή η έλξη είναι έντονη και γλυκιά που όσο αφήνεσαι σ´αυτή τόσο γίνεται ο κυρίαρχος του παιχνιδιού και μονοπωλεί την ενέργεια σου και γίνεσαι μονότονος και στείρος και αν ξυπνήσεις σε απωθεί όσο τίποτα άλλο!!  ...σαν της σειρήνες στην Οδύσσεια.

 -Είναι ισχυρό χαρτί πάντως με την έννοια ότι ένα αρμονικό σύνολο μπορεί να σταθεί παντού. Έτσι δεν είναι;

 Φυσικά. Η αρμονία είναι το μόνο σύνολο που μπορεί να σταθεί μακροπρόθεσμα.

-Γιατί αποφάσισες να φύγεις απ’ την Ελλάδα; Ένιωσες ότι μπορεί να υπάρχει μια δυνατότητα την οποία έπρεπε πάση θυσία να εκμεταλλευτείς;
 Δε θα έλεγα ότι έφυγα από την Ελλάδα, έχω κρατήσει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου εδώ. Απλώς ήθελα να εξερευνήσω και αλλά πράγματα και έπρεπε να κάνω αυτό το ταξίδι!


-Στη φυγή σου έπαιξε ρόλο το σκληρό τοπίο που διαμορφώθηκε στην Ελλάδα τα  τελευταία 4 χρόνια;

 Όχι, και δεν το σκέφτηκα ποτέ ως φυγή. Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα που ξεκίνησε σαν κρίση και τώρα πια έχει παγιωθεί με επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό αφού, όπως προείπα, ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου είναι εδώ. Δεν ήταν όμως αυτό που με έκανε να ταξιδέψω στο ΛΑ.


-Ταξίδεψες στην Αμερική για τις ανάγκες ενός βιντεκλιπ ενώ παίζεις και στη χολιγουντιανή παραγωγή Of Light And Darkness. Πώς νιώθεις που όλο αυτό που ζεις ίσως και να μη συνάδει με την επικαιρότητα της πατρίδας σου, της τωρινής Ελλάδας;


 Και το μουσικό κλιπ και η συμμετοχή μου στην ταινία δεν είναι σημερινές δουλειές. Έχουν κλειστεί καιρό τώρα και δεν είναι απόρροια κάποιας σημερινής συγκυρίας. Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή λαμβάνει χώρα και στην δική μου ζωή.


-Στη Δεσποινίδα Τζούλη που πρωταγωνιστείς αυτόν τον καιρό στο θέατρο Βεργίνα του REGENCY CASINO THESSALONIKI υπάρχουν τρεις λέξεις που συνοψίζουν την ιστορία: Πάθος, Εξουσία, Προδοσία. Θέλω τον εννοιολογικό ορισμό τους από σένα. Τι σημαίνουν και πόσο επηρεάζει τον ρυθμό της ζωή η παρουσία ή απουσία τους.


Πάθος θα έλεγα ότι είναι αυτό που κάνει μια επιθυμία να γίνεται τόσο ισχυρή που σε ωθεί σε πράξεις πέραν της λογικής...προδοσία, η παραβίαση των δεσμών και των ορίων απέναντι στους κανόνες της ηθικής σου ...εξουσία, η επιβολή μιας θέσης. Χωρίς αυτά τα συστατικά η ζωή μου φαντάζει άχρωμη, πεζή χωρίς ενδιαφέρον... με λίγο παραπάνω δόση μπορούν να σε παραμορφώσουν και να σε οδηγήσουν σε καταστάσεις με οδυνηρές συνέπειες...όπως στο έργο του Στρίμπεργκ, Μις Τζούλυ που παίζουμε αυτή την περίοδο στη Θεσσαλονίκη. Άνθρωποι εκ διαμέτρου αντίθετοι συγκρούονται με κάθε μέσο (προδοσία) , ορμή (πάθος) και δίψα (για εξουσία) για να ζήσουν τη στιγμή και να κατακτήσουν τα πιο κρυφά τους όνειρα.
 

-Ο έρωτας πόση σημασία εισπράττει από σένα; Υπάρχει χρόνος; Είσαι απ’ τους άνδρες που τον αντιλαμβάνονται σαν ‘’ μια υπόσχεση για μια καλύτερη ζωή’’ ;


 Ο έρωτας για μένα είναι το μέσο για να συντονιστείς με το παρόν και το παρόν είναι το νόημα της ζωής. Οπότε για μια τέλεια ζωή χρειάζεται ένας απόλυτος έρωτας!!


-Αν μπορούσες να διαμορφώσεις το μέλλον τι θα έκανες; Ή αν μπορούσες να επαναδιαπραγματευτείς το παρελθόν τι θα έσβηνες;


 Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια για το μέλλον ο Θεός γελάει! Το παρελθόν ευθύνεται για το μέλλον και αντίστροφα αλλά το παρόν είναι ανεξάρτητο και το μόνο αληθινό στη ζωή.  Θα προσπαθούσα να επιβληθώ στις ανασφάλειές και στις φοβίες μου για να ζω στο παρόν και να γεύομαι τη στιγμή σαν να 'ναι παρόν, μέλλον και παρελθόν μαζί.
 

-Η ολοκλήρωση στα δικά σου ιδεολογικά δεδομένα πότε ακριβώς συντελείται;


 Δεν έχω ιδέα! Αυτό που αισθάνομαι είναι μια αέναη ροή μερικές φορές αρμονική άλλες παράταιρη ή δυσανάλογη...αλλά ποτέ δεν έχω αντιληφθεί κάτι που να μοιάζει με ολοκλήρωση ή που θα μπορούσα να το ονομάσω έτσι.

-Πες μου ένα λόγο που να είναι αρκετός για να πειστεί ένας 18άρης, που θέλει να γίνει ηθοποιός.

Θα ανακαλύπτει τον εαυτό του μέχρι το τέλος της ζωής του...

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO