Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

Μ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Ο ΚΟΥΝ ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Written by OnlyTheater. Category: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Mάνια Παπαδημητρίου

 

Διαβάσαμε μια συνέντευξη της σπουδαίας ηθοποιού Μάνιας Παπαδημητρίου που είχε δώσει πριν λίγο καιρό στο amfissaface.gr και στον Ηλία Τσίγκα και επιλέξαμε κάποια ενδιαφέροντα αποσπάσματα. Η ηθοποιός μιλάει για το "πάντρεμα" μουσικής και θεάτρου με το οποίο καταπιάνεται σε αρκετές παραστάσεις, για την συνεργασία της με κορυφαίους σκηνθέτες του θεάτρου και του κινηματογράφου και γιατί "αποφεύγει" την τηλεόραση.

-Ποια καλλιτεχνική και ποια ψυχική ανάγκη σας ώθησε να συναρθρώσετε τη μουσική με την υποκριτική σας τέχνη;

Είναι κάτι που το έκανα από παιδί, παράλληλα με το θέατρο. Πρώτα έμαθα μουσική και μετά θέατρο. Από 15 χρονών φτιάχνω ιστορίες με τα λόγια των τραγουδιών. Είναι ο ρυθμός που μου γεννάει μια πολύ ιδιαίτερη συγκίνηση και περνάει μηνύματα πέρα από αυτά των λέξεων. Και φυσικά παίζω πάντα με γνωστές σε μένα μελωδίες, γιατί αυτές είναι που μου ανακαλούν μνήμες.

-Έχετε συνεργαστεί με την «Εθνική Ελλάδας» των σκηνοθετών. Κάρολος Κουν, Θόδωρος Αγγελόπουλος, Λευτέρης Βογιατζής, Παντελής Βούλγαρης, Σταμάτης Φασουλής, Γιώργος Λαζάνης, Μιχάλης Κακογιάννης, για να αναφέρω ενδεικτικά κάποια ονόματα. Υπάρχει ένα στοιχείο που συνδέει αυτές τις μεγάλες μορφές της τέχνης; Κι αν ναι, ποιο είναι αυτό;

Ναι. Το ότι ενδιαφέρονται ή ενδιαφέρονταν για την τέχνη τους κι όχι για τα χρήματα ή τη φήμη. Πάρα πολύ βασικό αυτό. Βέβαια, μπορεί στην πορεία να ήρθαν κι αυτά, αλλά μοναδικό τους μέλημα ήταν να παραγάγουν Τέχνη.

-Δε δείχνετε να συμπαθείτε ιδιαίτερα την τηλεόραση, αν κρίνω από τη σπανιότητα των εμφανίσεών σας σε αυτή. Συνειδητή επιλογή, απουσία κατάλληλων προτάσεων ή κάτι άλλο;

Δεν τη θέλω, δε με θέλει. Όταν μπορούσα να έχω δεχτεί και να κάνω καριέρα εκεί, αρνήθηκα. Προέρχομαι από το «Θέατρο Τέχνης». Ο Κουν δε συμπαθούσε την τηλεόραση. Κι αυτό γιατί περιορίζει για τον καλλιτέχνη του θεάτρου τη μεταμορφωτική του ικανότητα. Κι αυτή η ικανότητα, απαιτεί να μην είσαι τόσο «κοινή φάτσα», να μην είσαι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας.

Πηγή φωτογραφίας: musiccorner.gr

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO