ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ
«Αυτά που δεν τα ζήσαμε ποτέ δεν τα ξεχνάμε, αυτά που αγαπήσαμε εδώ για πάντα θα ‘ναι! Εδώ και εκεί, απέναντι, παντού και παραπέρα, με ένα τους χαμόγελο κάνουν τη νύχτα μέρα.Θα σε πάρω να φύγουμε…».
Οι πρόβες στο «Badminton» ξεκίνησαν για το φιλόδοξο μουσικοχορευτικό υπερθέαμα Θα σε πάρω να φύγουμε κι εμείς «αλιεύσαμε» αποκλειστικά για σας στίχους από το τραγούδι που θα «ανοίγει»την παράσταση. Ένα γερό κομμάτι που θα ερμηνεύεται από όλη την dream team της δουλειάς - δες Λουδάρος, Τρύπη, Μπεγνής, Μουτάφη, Μαρίνος, Καπουτζίδης κλπ - και που θα συνοδεύεται με σκηνές των μεγάλων της επιθεώρησης - πρόκειται για «ακριβά» ντοκουμέντα περασμένων δεκαετιών που θα φέρνουν στην σκηνή τους Βασιλειάδου, Αυλωνίτη, Χατζηχρήστο, Φωτόπουλο, Βρανά, Ντιριντάουα κλπ.
Την μουσική στο εν λόγω κομμάτι έχει γράψει ο μαιτρ Γιώργος Κατσαρός και τους στίχους ο ικανός Άγγελος Πυριόχος που έχει γράψει το έργο! Θέλετε πιο πολλές λεπτομέρειες για την υποσχόμενη αυτή παραγωγή που μαγειρεύεται με προσοχή και μεράκι;
Το θέατρο Badminton, τιμώντας την Αθηναϊκή Επιθεώρηση, το πολύ σπουδαίο αυτό κεφάλαιο του ελληνικού θεάτρου, παρουσιάζει ένα μουσικοχορευτικό υπερθέαμα που αφηγείται την ιστορία της Ελλάδας μέσα από την πορεία της επιθεώρησης. Πρωταγωνίστρια είναι η ίδια η «Κυρία Επιθεώρηση» που επιστρέφει στη σκηνή για να ταξιδέψει τον κομπέρ-εγγονό της πίσω στο χρόνο, στις σημαντικότερες στιγμές της. Ένας 35μελής θίασος από εκλεκτούς ηθοποιούς, τραγουδιστές, μουσικούς μα και χορευτές ζωντανεύει τις περιπέτειες, τα σουξέ, τους έρωτές της. Στο σανίδι παρελαύνουν οι μυθικοί πρωταγωνιστές, οι αμίμητες ατάκες, οι σπουδαίες φωνές, τα αθάνατα τραγούδια, τα κοσμικά στέκια και η λαμπερή μόδα μιας χρυσής εποχής. Κι από κοντά η επικαιρότητα, οι πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές, η αστικοποίηση, η μοίρα της Ελλάδας –πάντοτε με χιούμορ και σατιρική διάθεση. Η Κυρία Επιθεώρηση παίρνει το θεατή από το χέρι και, μεταξύ άλλων, τον ξεναγεί: στο θέατρο «Μοντιάλ» στην επιθεώρηση «Μοντέρνα Κορίτσια», όταν η Ζαζά Μπριλλάντη κοντράρεται με τις αδελφές Καλουτά∙ στην Αθήνα του ’40, όταν η Βέμπο αλλάζει τα λόγια στη «Ζεχρά» και τραγουδά «Παιδιά, της Ελλάδος Παιδιά» στο Θέατρο Παρκ τη δεκαετία του ’60, όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη αντικαθιστά για μία παράσταση το Δημήτρη Χορν στην «Οδό Ονείρων». Ακόμη, ξεναγεί τους θεατές στις ιστορικές επιθεωρήσεις «Γιούπι Για», «Γυναίκες και Λουλούδια», «Η Αθηναία του ’64», «Γαργάλατα Γαργάλατα» και τόσες άλλες∙ στον πιο ευτυχή για τους θεατές θεατρικό ανταγωνισμό, όταν η «Όμορφη Πόλη» του Μίκη Θεοδωράκη ανέβαινε στο Θέατρο Παρκ και η «Οδός Ονείρων» του Μάνου Χατζιδάκι λίγα μέτρα πιο πέρα, στο Θέατρο Μετροπόλιταν…
Την σκηνοθεσία αλλά και τη χορογραφία κάνει ο ικανότατος Φωκάς Ευαγγελινός και πρόκειται για μια πολυπρόσωπη -40 μελής είναι ο θίασος!- παραγωγή του Μιχάλη Αδάμ.