Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ
Οι πρώτες φωτογραφίες από την «μεταμόρφωση» του Γιώργου Γάλλου στον «Ρουτ» του Βογιατζή και οι πρώτες σκέψεις πάνω στο «κέντημα» που πετυχαίνει με τις οδηγίες του μεγάλου Δασκάλου.
Γενική Πρόβα στο Κυκλάδων. Σκοτάδι. Και έπειτα φως δυνατό. Στην σκηνή,στην ίδια θέση που βρισκόταν ο Λευτέρης Βογιατζής στο πρώτο ανέβασμα του συναρπαστικού «Θερμοκηπίου» του είναι ο Γιώργος Γάλλος. Μεταμορφωμένος. Αλλαγμένος. Δεν χώρεσε μόνο στο κοστούμι του Ρουτ. Έφτιαξε τα μαλλιά του όμως ο Λευτέρης για τον ρόλο, κράτησε από τα παχιά του γένια ένα μικρό μόνο μουστάκι,όπως εκείνος. Θυμίζει τον Λευτέρη χρόνια πριν. Κουβαλάει πολλά απ’ αυτόν.
Κινήσεις και ήχους του,σιωπές του και βλέμματα, τονισμούς και λεπτές αποχρώσεις του. Χωρίς να τον μιμείται.Δεν τον μιμείται στιγμή. Απλώς «φέρει» στην καθηλωτική, συναρπαστική ερμηνεία του όλα αυτά που έμαθε από τον Δάσκαλό του. Ο τρόπος που «γίνεται»ο Ρουτ παίρνοντας σκυτάλη από αυτόν είναι μεθυστικός.
Γίνεται ο ήρωας του Πίντερ, ο σαθρός, διαπλεκόμενος διευθυντής του σκοτεινού, πολυδαίδαλου θεραπευτηρίου- «θερμοκηπίου», ο εγκάθετος μιας αδιόρατης εξουσίας και έχει όλη τη ζοφερότητά του, τον παραλογισμό του, την μανία του, την «τρέλα»του.Συναρπαστική ερμηνεία. «Κεντά» στις εξάρσεις, στις χαμηλές νότες,στις κορυφώσεις, στις εκρήξεις, γίνεται φρικτά σκοτεινός, διαπρέποντας στο μαύρο χιούμορ του έργου.
Συνταρακτικός στον τρόπο που εξελίσσεται στον ρόλο,στον τρόπο που ανθίζει σκηνή την σκηνή,στον τρόπο που «γεμίζει» την σκηνή, παίζοντας ένα εξαιρετικό πινγκ πονγκ με τους υπόλοιπους καταπληκτικούς συναδέλφους του-Σκουλά,Ήμελλος, Νταλιάνης, Πανταζάρας, Φραγκούλης σε σπουδαίες επιδόσεις-.Καθώς έφευγα από το Κυκλάδων, με κόκκινα χέρια απ’ το χειροκρότημα σκεφτόμουν ότι μπορεί να «έφυγε»-και μας λείπει ήδη πολύ- ο Λευτέρης Βογιατζής αλλά «είναι εδώ» μέσα από τους ταλαντούχους μαθητές του που κατάφεραν να μάθουν αληθινά από αυτόν και να πλουτίσουν, όπως πλούτισε ο Πρωταγωνιστής πια Γιώργος Γάλλος.
Ρεσιτάλ ερμηνείας πετυχαίνει στο «Θερμοκήπιο» της οδού Κυκλάδων. Μεθυστικός!