Μη χάσετε τις προσκλήσεις

Το onlytheater.gr στο facebook Το onlytheater.gr στο twitter Το onlytheater.gr στο youtube
Print

ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ: "ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ". ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

Written by OnlyTheater. Category: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Πέτρος Φιλιππίδης

 

Ο Πέτρος Φιλιππίδης αρκετό καιρό μετά απ’ την έκρηξη που έγινε στην πρώτη κρατική σκηνή με τον Σταύρο Ξαρχάκο να αντιτίθεται σθεναρά στην επιλογή του Σωτήρη Χατζάκη να ανοίξει τις πύλες του Εθνικού στον ίδιο και τον Λαζόπουλο και να αποχωρεί απ’ το ΔΣ του,επειδή δεν έκανε πίσω ο διευθυντής στις απαιτήσεις του,σπάει τη σιωπή του και απαντά στο όλο «σκηνικό»με ερώτηση και δηλώνει υποστηρικτής θερμός του φιλόδοξου «στοιχήματος» που βάζει ο Χατζάκης.

«Στο Εθνικό Θέατρο δεν πάω πρώτη φορά-να το θυμίσω αυτό σε όσους έχουν ασθενή μνήμη. Έχω κάνει εκεί τρεις παραστάσεις που είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία και καλλιτεχνική και εμπορική: τους Βατράχους που έπαιξα με τον Γιάννη Μπέζο σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου για τους οποίους γράφηκε και ειπώθηκε πως ήταν μια παράσταση- σταθμός για το Εθνικό και για τον Αριστοφάνη.

Τον επόμενο χρόνο κάναμε το Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργησες  των Σακελλάριου και του Γιαννακόπουλου με επίσης τεράστια επιτυχία και αμέσως μετά τους Όρνιθες,που ήταν ένας ακόμα σταθμός για το Εθνικό-πάλι σε σκηνοθεσία του Τσιάνου. Το ερώτημα λοιπόν που έπρεπε να τεθεί δεν είναι γιατί να μπει ο Φιλιππίδης στο Εθνικό,αλλά γιατί δεν μπήκε τόσα χρόνια ξανά σ’αυτό με την τόση επιτυχία που είχε…Δεν θα σχολιάσω τις γνώμες άλλων-όλοι θα κριθούν άλλωστε από την ιστορία. Θέτω απλώς ένα ερώτημα το δικό μου ερώτημα και θα αφήσω στον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματά του             με τα στοιχεία αυτά. Γυρίζω στο Εθνικό -κι ας άργησα- σε μια πολύ καλή στιγμή του. Ο Σωτήρης Χατζάκης πιστεύω ότι θα κάνει σ’ αυτό πολύ σπουδαία δουλειά-και μη βιαστούν να πούνε και πάλι ότι τον στηρίζω επειδή με στηρίζει. Το λέω επειδή το πιστεύω ακράδαντα.

Δεν έχει στεγανά, δεν έχει κόμπλεξ, δεν έχει μονομανίες-ξέρεις τι σου λέω!-,θέλει να φέρει πίσω στην κρατική σκηνή όλον τον κόσμο-όχι κάποιον κόσμο.Ανοίγει την βεντάλια, κάνει άνοιγμα στο πλατύ κοινό, ανεβάζει διάφορα και διαφορετικά έργα-κλασικά και σύγχρονα, χωρίς να έχει παρωπίδες-αυτό είναι το σημαντικό! Γιατί αυτές τις παρωπίδες πληρώσαμε πολύ ακριβά τα τελευταία χρόνια. Πολύ ακριβά».

 

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

Joomla Templates and Joomla Extensions by sjtemplates.com
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

  • ΚΡΙΤΙΚΗ

Στο onlytheater.gr αρθρογραφούν: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ, ΟΛΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΤΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΣΟΝΤΑΚΗ, ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ, ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ, ΗΡΩ ΣΑΪΑ, ΑΝΝΑ ΑΔΡΙΑΝΝΟΥ, ΑΝΝΙΤΑ ΚΟΥΛΗ, ΡΑΛΛΙΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΝΟΥΡΗΣ, ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΕΙΔΗΣ, ΣΟΝΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΜΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

info@onlytheater.gr

Like στο Facebook

Follow στοTwitter

ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΣΤΟ "ΘΗΣΕΙΟ", ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΕΚΕΡ. ΤΗΣ ΣΕΜΙΝΑΣ ΔΙΓΕΝΗ

Βερολίνο. Δεκαπενταύγουστος, 1961. Χαράζουν τη συνοριακή γραμμή, να υψωθεί το Τείχος. Χριστούγεννα, 89. Στρατηγοί κάνουν προσωμοίωση κατάστασης πολέμου. Παριστάνουν ότι έχει ξεσπάσει  3ος Παγκόσμιος. Η Στάζι προστατεύει το κόμμα από το λαό.
Επιστροφή, 1961. Άνθρωποι ξυπνούν το πρωί, αποκομμένοι από συγγενείς, δουλειά, σχολεία. Κάποιοι βλέποντας το αγκαθωτό συρματόπλεγμα, πηδούν απο παράθυρα. Ένας πράκτορας της Στάζι, ανά 23 άτομα. (όταν επί Στάλιν, 1 Κα-γκε-μπίτης ''πρόσεχε'' 5.830 πολίτες)

Διαβάστε περισότερα...

Onlytheater Team

Επικοινωνήστε μαζί μας

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

Συνδεθείτε

Για να συνδεθείτε, συμπληρώστε τα στοιχεία σας, αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (Create an account)

Καλώς ήλθατε στο Only Theater!

Αναζήτηση

ONLYVIDEO