Η Μάρω Κοντού πρωτοεμφανίστηκε στο πλευρό του Δημήτρη Χορν το 1959 στην παράσταση «Ρομαντσέρο» . Ακολούθησε η «Οδός Ονείρων» από την οποία λίγο έλειψε να αποχωρήσει την τελευταία στιγμή, αφού στη γενική πρόβα ένιωσε αδικημένη και απαίτησε ένα δικό της κομμάτι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της έδωσε τη «Μαύρη Φορντ», αλλά και πάλι δεν ήταν ευχαριστημένη. Τότε άκουσε τη γνώμη του Χορν, που ήταν σίγουρος ότι από ολόκληρη την παράσταση, τη μεγαλύτερη επιτυχία θα είχε το δικό του «Ηθοποιός σημαίνει φως» και η «Μαύρη Φορντ» της Κοντού. Όπως και έγινε.
Ο Χορν επηρέαζε την ηθοποιό όχι μόνο σε θέματα αμιγώς επαγγελματικά, αλλά και σε πιο προσωπικά. Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ο «συμβουλάτοράς» της αλλά και το βαρύ πυροβολικό του κινηματογράφου,× Φίνος την οδήγησαν να κάνει πλαστική στη μύτη, καθώς υποστήριζαν ότι το πρόσωπό της έβγαινε λίγο σκληρό και η μύτη της ήταν ιδανική μόνο για αρχαίες τραγωδίες. Ήταν η πρώτη επέμβαση στην εμφάνισή της, αλλά όπως ειλικρινά έχει παραδεχτεί, δεν ήταν η μοναδική. Η ηθοποιός θυμάται μέχρι σήμερα και την απάντηση που της είχε δώσει ο Χορν όταν του ζήτησε να την κάνει «Βουγιουκλάκη»: «ευχή και κατάρα σου δίνω να μη γίνεις λαϊκό είδωλο. Μπορείς να παίζεις μέχρι τα 80 σου σε ωραίες δουλειές; Αυτό είναι ηθοποιός!»
Η Μάρω Κοντού ακολούθησε κι αυτή τη συμβουλή. Μετά από 35 χρόνια θεατρικής κινηματογραφικής καριέρας, μετράει σχεδόν 60 ταινίες και 90 θεατρικά και παραμένει ακόμα δραστήρια και ανοιχτή σε καινούριες επαγγελματικές προκλήσεις.
(Πηγή: Η Μηχανή του Χρόνου)