Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών, Γιώργος Λούκος, μίλησε ανήμερα της πρεμιέρας των Επιδαυρίων στο thetoc.gr και στις Κατερίνα Λυμπεροπούλου και Ειρήνη Ορφανίδου για το Φεστιβάλ, το ΥΠΠΟ για τις επικρίσεις που έχει δεχτεί κατά καιρούς και τονίζει ιδιαίτερα τις προτιμήσεις των εκάστοτε υπουργών πολιτισμού σχετικά με τους χώρους των παραστάσεων.
Στο υπουργείο Πολιτισμού όλοι έχουν μια ... χορογραφική προσέγγιση. Από όλους τους υπουργούς που πέρασαν ο πιο συμπαθής ήταν ο κύριος Τζαβάρας.
Στην Πειραιώς 260 έχουν έρθει ορισμένοι υπουργοί Πολιτισμού, μια φορά το πολύ, δεν έχουν ξαναπατήσει, διότι θέλουν κάτι πιο αστικό. ΄Οταν κάποιος τους πει πηγαίνετε εκεί διότι θα βγάλετε και φωτογραφίες πηγαίνουν.
Είμαστε λαός που έχουμε στο αίμα μας το ρουσφέτι. ΄Οταν πρωτανέλαβα το Φεστιβάλ έπαιρναν από υπουργεία και ζητούσαν 18 – 24 προσκλήσεις. Ενώ δύο – τρεις υπουργοί μου είπαν: Ξέρετε με ποιούς μιλάτε;
Στιλιστική διαφορά κοινού: Το κοινό του Ηρωδείου είχε πάντα κάτι πιο αστικό. Το θυμάμα, γιατί με πήγαινε η γιαγιά μου. Στην Πειραιώς ο κόσμος έρχεται από τη δουλειά, έρχεται με το σάντουιτς, κι αυτό είναι ωραίο...
Δέχτηκα κριτική για τον Κέβιν Σπέισι ότι, παίρνω το δημόσιο χρήμα και το δίνω στους σταρ του Χόλιγουντ. Ο Ριχάρδος είχε στοιχίσει 170.000 ευρώ, και έβγαλε 780.000, που σημαίνει ότι μπορέσαμε να δώσουμε χρήματα σε ελληνικές ομάδες.
Για τη Νάνα Μούσχουρη. Το ζήτησε η ίδια και είπα ναι. Δεν έχω προβλήματα στιλιστικά. Να «μπαίνει» στο Φεστιβάλ και το σύγχρονο και το κλασσικό.
Πηγή φωτογραφίας: oanagnostis.gr