Ο Εμίλ Ζολά είχε ονομάσει το ρεύμα που βάφτισε νατουραλισμό «φέτα ζωής» και μ' αυτό το σύνθημα
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ. "ΕΝΑ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ ΣΤΟΝ ΑΔΗ"
Ο Δημήτρης Τάρλοου χειρίζεται εξαιρετικά το μεταμοντέρνο έργο της Σάρα Ρουλ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ. "ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ"
Η Ιωάννα Κλεφτόγιαννη γράφει κριτική για την παράσταση «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»
ΑΜΗΧΑΝΟΣ "ΟΡΦΕΑΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ"
Η παράσταση της Μπάρμπαρα Βέμπερ απέδειξε για άλλη μια φορά πως οι πλείστοι σύγχρονοι θεατρικοί
ΤΟ ΧΕΡΙ
Το σώμα ως έκθεμα έχει απασχολήσει τις εικαστικές αναζητήσεις με τον πιο ανορθόδοξο ή αν θέλετε νοσηρό τρόπο τις τελευταίες δεκαετίες.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ
«Το Μεγάλο μας τσίρκο» παρουσιάζεται το 1973 σε μία εποχή που έχει ήδη βιώσει και βιώνει ακόμα το καλοκαίρι εκείνο, τα δεινά της δικτατορίας, με κύριο χαρακτηριστικό τη λογοκρισία και όσα αυτή συνεπάγεται.