Είναι νέος, με ταλέντο, φοβερά εργατικός και επίμονος και ήδη έχει κάνει πολλές και σημαντικές συνεργασίες. Ο Γιώργος Παπαπαύλου, ένα όνομα που θα ακούτε συχνά από εδώ και πέρα, στο onlytheater.
"Θα γίνω δημοσιογράφος και θα εκφωνώ ειδήσεις", έλεγα. "Εσύ πρέπει να γίνεις ηθοποιός", μου είπε η κυρία Πασίση, καθηγήτριά μου στα γερμανικά στο Κλασικό Λύκειο Πατρών. Ο στόχος άλλαξε: θα γίνω σταρ σαν τον Δημήτρη και την Αλίκη. Πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό η Νομική Αθήνας. Περνάω. Θα έχω εναλλακτική, αν δεν έρθουν τα πράγματα όπως τα θέλω. Φεύγω από την Πάτρα .Ψάχνω μια αρχή. Μπαίνω στη θεατρική ομάδα του πανεπιστημίου Αθηνών. ''Οι μάγισσες του Σάλεμ'' πρώτη μου παράσταση. Ο αιδεσιμότατος Χέηλ ο πρώτος μου ρόλος. Στην πρεμιέρα της παράστασης στο προαύλιο του Παλαιού πανεπιστημίου στην Πλάκα ένα πουλί κουτσουλάει χιλιοστά από το πρόσωπό μου. Το καλοκαίρι είμαι στην Πάτρα. Δουλεύω σερβιτόρος στο seathrough στο Ρίο και με τα χρήματα ανεβαίνω κάθε τρίτη κρυφά από του γονείς μου και κάνω προετοιμασία να δώσω στις εισαγωγικές του Υπουργείου Πολιτισμού. Περίμενα να φύγει η μάνα μου για δουλειά και κατευθείαν στα Κτελ. Περνάω τις εξετάσεις .Πρώτο μάθημα με Ρούλα Πατεράκη. Θέλω να τη σκοτώσω .Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μα 4 μαθήματα για να πω τη φράση ''ήμουν μόνος''; Ο Μουστάκης δείχνει αυτοσχεδιασμό και αισθάνεσαι ότι μπορείς να μείνεις εκεί κάνα χρόνο και να τον κοιτάς. Χωρίς διάλειμμα. Η Ρουμπίνη, ο Βόγλης, ο Παπαγιάννης, ο Σίμων, η Κική, ο Γιάννης, ο Θάνος: ΔΑΣΚΑΛΟΙ μου .Στη σχολή γνωρίζω τη Βάσω και έτσι απλά η οικογένεια μου μεγάλωσε.
Η σχολή τελείωσε. Δε θέλω πια να γίνω σταρ. Θέλω να συναντήσω σημαντικούς ανθρώπους. Θέλω μεγάλους ρόλους. Διαβάζω, κάνω μαθήματα φωνής με τη Γεμετζάκη. Η Μίρκα ήξερε! Κάνω χορό. Η Ρουμπίνη με παίρνει στο Χυτήριο. Μετά στο Ανοιχτό Θέατρο του Μιχαηλίδη. Αποφασίζω να κάνω δίκη μου ομάδα με συμμαθητές μου από τη σχολή. ομάδα ''Κούλα η Πλανιδού'' παρουσιάζει την Κορσεδία. Τα κάναμε όλα μόνοι μας. Έγινα καλύτερος ηθοποιός. Φεύγω από την ομάδα. Θέλω να μάθω κι άλλα. Δυσκολεύομαι. Δε με ξέρει κανείς. Επιμένω. Επιμένω. Σιγά σιγά βρίσκονται άνθρωποι που με πιστεύουν και μου δίνουν ρόλους: Αίγισθος στην Ορέστεια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας (σκηνοθ. Λουκά Θάνου). Ο Χρήστος Θεοδωρίδης με φωνάζει και κάνουμε το Ως το τέλος: η πρώτη δουλειά της ορχήστρας των μικρών πραγμάτων. Σοβαρή ομάδα. Με την Ηλέκτρα Ελληνικιώτη κάνουμε το Πέφτει η νύχτα στην Αθήνα. Θυμηθείτε την Ηλέκτρα... ''Γιωργάκη, τι κάνεις; Σε θέλω για μια παράσταση'', μου είπε στο τηλέφωνο ο Γιάννης Καλαβριανός.' 'Γιοι και κόρες'' η παράσταση. 2 χρόνια αξέχαστα. Μεγάλη ευκαιρία. Έπειτα η συνεργασία μου με το Θοδωρή Γκόνη για το Φεστιβάλ Φιλίππων. Παίζω με την Μάγια Λυμπεροπούλου -μεγάλη τιμή- και τον Αντώνη Κούφαλη. Ατέλειωτες συζητήσεις και γέλια με τον Αντώνη μετά τις πρόβες. Ο Γιάννης Σκουρλέτης με φωνάζει στους bijoux de kant. Υπέροχος χειμώνας,οικογένεια. Στην 4η μπιενάλε της Αθήνας παίζω με τον Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία Χουβαρδά. Είμαι ευτυχισμένος. Εθνικό και το Μεφίστο του Μαστοράκη. Εμπειρία. Η Ρούλα Πατεράκη με θέλει στον Πελοποννησιακό. Μου δίνει τον Περικλή και ένα μονόλογο 11 σελίδων. Σε 25 μέρες έχουμε πρεμιέρα. τρέμω. Η Ρούλα είναι ψύχραιμη. Μαουτχάουζεν σε σκηνοθεσία Μουμουλίδη. Άλλο ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Φέτος θα είμαι στο Ο Ροζεγκραντζ και ο Γκίλντενστερν είναι νεκροί' του Τομ Στόπαρντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά στο Επί Κολωνώ απ'ο 13/01/15 και στο 6 πρόσωπα ζητούν συγγραφέα του Λουίτζι Πιραντέλο σε σκηνοθεσία Άγγελου Καλίνογλου στο Olvio από 17/02/15.